25.Bölüm *kazanan Kaybedeni Yemeğe Götürür *

1.8K 107 28
                                    


Öncelikle bu bölümün gelmesi için uğraşan biricik okuyucum.zeyneparii8 ve Baris462 teşekkürler :) yorumları okurken çok eğlendim. Ve mutlu oldum iyiki varsınız :*

"arkadaşlar hikayemi kütüphanenize eklerseniz yb lerden daha çabuk haberiniz olur :) "

Multi:Emir

Bölüm şarkısı: eva" policeman "

Denizden...

Evi temizlemekten canım çıkmıştı. Dün akşam anneme olanları anlattım pek kızmadı ama senelik iznini almış on beş gün evde ve işe önce evi temizlemek ile başlayacağız, sonra ise dört günlük bir tatile çıkacağız. Ama annem üç gündür evi temizletiyor ve ben üç gündür evden dışarıya çıkamıyorum.

"Deniz!! Yerleri iyice sil birde çamaşırları as " annemin verdiği başka bir emir ile Yerleri viladalamayı bırakıp " tamam anneeee " diye bağırdım mutfak dolaplarını silmekle uğraşan anneme. Çamaşırları alıp dışarı çıktım normalde kurutucuya atarım ama havalar sıcak olduğundan annem gereksiz olacağını düşündü. Boşa masrafmış e haklı kadın.
Sepeti alıp ölmüş bitmiş bir vaziyette bahçeye çıktım. daha bahçedeki yapraklar toplanacak, güller ve çiçekler ekilecek, birde sulanacaktı annem her sene bahçeye gül eker ama benide peşinden sürüklerdi.

Çamaşırlarla işim bitmişti. İçeri geri girdim üç gündür Ateşde yoktu. Kızlarda gelmiyordu içeri girdiğimde annemin biri ile konuştuğunu duydum beni görünce anında sustu. Bu hali beni işgillendirsede sesimi çıkarmadım. Ama anneme tek kaşım kalkmış bir şekilde bakmaya başladım. Annem telefonu kapattı evde işler bitmiş gibiydi  "anne?" 

"Deniz kızlar geliyor bahçeye birşeyker ekecektik benim işlerim var hazırlanıp çıkacağım tatlım görüşürüz " dedi ve odasına gitti. Arkasından bakakaldım. Kapı çalınca kapıya ilerledim. Karşımda Ateş vardı. Üçgünde ne çok değişmişti Sakalları uzamış gözleri şişmişti ve yorgun gibi bir hali vardı Dalgaya vurarak konuştum,

"ne o arabamı çarptı? "

"Keşke araba çarpsaydı şirkette işler vardı uğraşıp durdum Meriç pezevengi bir şeyi becerememiş "

Ateş böyle desede Meriçin şirket için birçok şey yaptığını biliyordum. Ama Ateşte şirket ile ilgileniyordu tabi. İnkar edemem.

Ateş kapıda dikilirken beni kenara ittirip içeri girdi. Bir anlık şaşkınlığıma geldiğinden bir iki saniye kendime ayılma süresi tanıdım, ve kapıyı örtüp Ateşin peşinden gittim.

" nereye gidiyorsun sen be??! " diyerek azarladım. Daha sonrada ekledim " ayakkabılarını çıkar "   bunu dememle muzhipçe bakmaya başladı. Onun bu haline göz devirerek

" Salak yerleri daha yeni sildim " dedim. Merdivenlerden aşağıya annem indi

" ah Ateş oğlum iyiki geldin, tatlım kızlar gelmeyeceklermiş siz Ateşle bahçedeki işleri halledin ben geleceğim bir kaç saate"  dedi ve gitti. Allah aşkına benim arkadaşlarım ne zamandan beri annemi arıyordu?? Biri bana bunu açıklasın please!!

Ateş annemin gidişinin ardından "hadi bahçeye " dedi ama ben olduğum yerde dikilmeye devam ettim.

"kime diyorum ben?? Nerelere daldın kızım hadi daha çok işimiz var " Hayır bizim evin işinden Ateşe neydi!??

Ateş Benim hâlâ dikildiğimi görünce iki büyük adımda yanıma geldi.

" Anlaşılan seni beklersek bizim iş yarına kalır " dedi ve ben daha birşey anlayamadan sırtına aldı." ya Ateş bıraksana " diyerek çırpınmaya başladım. Ama ne fayda ukala kas yığını beni bir paket gibi Bahçeye çıkarmaya başladı. Evet bizim Ateş keşimiz bu kadardı araya zaman  girince bu dahada bir hanzo olmuştu anlaşılan.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin