Multi: Emir, Meriç, Ateş iyi okumalar :)Arkadaşlar bu bölüm yarım yayınlanıyor onun için tekrar yayınlıyorum üzgünüm
"Ateş bıraksana beni, bırakta döveyim şu sarı çiyanı!!!" Ateş beni saran kollarını dahada sıkarken hala gülüyordu. Tanıştığımız günden beri elleri hep belimdeydi zaten. "Çok komik değilmi? Bıraksana Ateş yaaa yeminle beni bırakmassan seni de döverim! " dediklerime dahada gülerken "sen mi döveceksin?" diye sordu. Sesi alaylı çıkmıştı. "tabi" dedim 'i' yi uzatarak. Daha fazla gülmeye başladı. Biraz daha gülersen doktorlar seni tımarhaneye tıkabilir "
" yanlız kalmam merak etme "
" evet orda bir sürü arkadaşın olur "
" ben senide yanıma tıkarlar ondan bahsediyorum "
Sinirle bir nefes aldım ayağına bir tane geçirdim. Yüzünü buruşturdu. Acıtmıştım galiba insanda heves filan bırakmıyordu.
......
" O yatak öyle serilmez"
"yok canım nasıl serilecekmiş? "
" çekil şuradan "Ateşi kenara ittirdim. Ne yaptığımızı soracak olursak Emir ve Toprak yeşim teyzenin ilaçlarını almaya gitmişti. Meriç ve Eflinde yeşim teyzeyi hastaneden çıkarmaya gitmişlerdi. Bizde Ateş ile yeşim teyzenin evinde ona yatak hazırlıyorduk. Doktor herşeyinin temiz olmasını istediğinden çarşafını değiştiriyorduk. Ama gel gör ki Ateş benimle inatlaşıyordu. Çarşafı seriyordum ama birden elimden çekilince sinirle Ateşe baktım. "beceremiyorsun kızım, ver şunu benin kaslı kollarım halleder bu işi!"
Alayla sırıttım senmi? "ver şunu" ama bırakmadı. İkimizde karşı karşıya çekiştiriyorduk. "bırak Ateş!"
"Deniz bırak! " bir adım daha attım. Ateş beni çekince akıllılık yapıyım Çarşafı bırakıyım dedim. Ama olmadı beni çektiğinden ve bende bıraktığımda burun burunaydık. Aman ne harika! İkimizde birbirimize bakıyorduk." al sen ser o zaman "dedim. Hiç böyle olmamıştı daha öncede çok yakın pozisyonlara gelmiştik ama afallamamıştım bu diğerlerinden çok farklıydı.Ateşle işimizi bitirmiştik. İçeri Emir ve Toprak girdiler" ilaçları aldık diye cıvıldadı "Toprak. O sırada Ateşin telefonu çalmaya başladı.
" -Efendim pezevenk " sanırım arayan Meriçti.
.....
" Zaten ben senin yapacağın işi "
......
" tamam lan nerdesin? "
......
" geliyorum "Hepimiz meraklı gözlerle Ateşe baktık. Emir konuştu.
" ne oldu ağbi? "
" Meriçin araba bozulmuş, yolda kalmışlar onları almaya gidiyorum "
Emir" bende geliyim mi? " dedi." Emir benim araba serviste sen almaya gitsene Meriç konum atar sana "
" tamam " Toprakta Emirle beraber gitti.
" Ne yapacağız "dedim." yemek "
" ay sen çok zekisin! "
" Domates ve biberleri yıka, soğanı da soy"
"Allah Allah her şeyi ben yaptım, ayrıca bana emir verme! "
" istersen etleri doğra, ama şimdi çok işimiz var ve az zamanımız kaldı "
Dolaba ilerledim ve dometes ile biber aldım. Sonrada yıkamaya koyuldum. Onlar süzülsün diye kaba aktardım ve soğanları soymaya başladım. Soğanları doğrarken gözlerim yaşarmıştı." Ateş yanıma geldi annem keki çok sever acaba kek mi yapsak? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...