47.Bölüm *Benden Başkasına Yemek Yapma!*

1.5K 81 19
                                    

Multi:gif

Bölüm şarkısı: irfan özata "git başımdan"

Hatırlatma....

Burnuma güzel kokular geliyor ama uykum buna engel oluyordu. Gözlerimi açmak istemiyordum. Bedenime değen soğuk hava ile ürperirken inatla gözlerimi açmadım.

Birinin kucağındaydım bunu belimdeki ellerden ve hareket etmemizden anlıyordum.

Ama tereddütlü değildim çünkü bu konuyu biliyordum. Bu koku Ateşe has olan bir kokuydu ve en çok ona güzel yakışırdı.

Denizden...

Tam bir haftadır harıl harıl ders çalışıyorduk. Etütler ek dersler ve testler. Ygs bu haftasonuydu ve telaşlıydık.

Kaçırılmamın üzerinden bir hafta geçmişti. Kaçırıldığım gün Ateş bizde kalmış ve benimle uyumuştu. Sabah ise anneme yakalanmıştık fakat farkında bile değildik.

Annem o an bişey dememiş ama eve gelince beni uyarmıştı. Eymen ve Melisin ne iş olduğunu bilmiyordum. Konuşmaları ve hareketleri aralarında birşeylerin olduğunun kanıtıydı. Fakat o günden sonra ne telefonlarımı açmış nede beni aramıştı Melis.

Henüz bu olanları söylememiştim kimseye önce Melisten duymak daha doğru olurdu.

"Yeter! Vallaha yeter! Çok bunaldım sınava çalışmaktan değil sınava iki gün kaldığından! Öldürün beni! " diye böğüren Toprak yine yakınıyordu.

Onun bu haline Eflinle güldük. Daha sonra ise Toprak iki adımda yanımıza gelip kendine mindere attı.

" Hayat kısa kuşlar uçuyor ve ölüyor tıpkı benim gibi" demiş ve türk filmlerine bağlamıştı.

Daha fazla duramamış ve kahkaha atmıştık. Biz Eflinle gülerken Toprak ise çocuk gibi kaşlarını çatmıştı.

"Aman be gülün siz görücem ben sizi sınavdan sonra " dediğinde çalan telefonu ile şeker görmüş bebekler gibi sevinmişti ve telefonu açmıştı. Arayan tabikide Emir olmalıydı ondan başka kimsede böyle bir tepki vermiyordu bu deli.

Biz ise Eflinle dersimize geri döndük.

Yaklaşık yarım saattir çözdüğümüz testlere göz attık eflinle toplam yüz elli soru hemde yarım saatte bence oldukça iyiydi. Son olarak kısa bir video izlemiş ve deneme çözdükten sonra mola vermiştik Eflinle.

Toprak ise bizim aksimize daha yavaştı. Ne yapacaktı sınavda merak konusuydu cidden.

**

Duştan çıkıp saçımdaki havlu ile mutfağa ilerledim. Raflardan siyah kupayı alıp hazır kahvelerden birini çıkartıp ambalajını açtım. Geri odama yol alırken uykumun hâlâ bana daha cazip geldiğini fark ettim.

Ah canım uykum benim nede güzel uyunurdu şimdi.

Esneyerek merdivenleri çıkıp odama yöneldim. Açık bıraktığım matematik testi beni bekliyor soruları çözmem için göz kırpıyordu.

Çözmeyecektim.

**

Sonunda sınav günü gelmiş çatmıştı. Hepimiz sınava gireceğimiz okullara dağılıyorduk. Korku, stres ve heyecan hepsi karmaşık bir şekilde bedenimde idi.

Sanırım şu anlık beni birazda olsun rahatlatan Ateşin elimi tutmasıydı.

Üzerim aranmış ve sınava gireceğim yere ilerlerken amansız bir telaş vardı. Yerime oturup kitapçıklar dağıtıldığında derin bir nefes almış ve heyecanım yok olmuştu.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin