HelinDalkran kitabına bakmalısınız güzel yazıyor yeni başladı. 😄destek olun lütfen.
Mutli: Emir Ateş Deniz Toprak
Denizden...
Nikahımız kıyılmış ilk dansımızı yapmıştık yorulduğumuz için Ateş ile yerimize oturduğumuzda Ateşin gözlerine bakıp gülümsedim.
"Cidden evlendik!" dedim.
"Cidden evlendik" dedi beni tekrarlayıp. Anlını alnıma yasladı ve gözlerimizi kapattık.
Ateş anlımı öpüp ayağa kalktı ve elimden tutup kaldırdı benide.
Arkadaki orkestraya seslendi ve müzik sustu. Şarkıyı çalanlardan birinin yanına gidip kulağına bişeyler söyledi ve elinde mikrofonlar ile yanıma geldi.
"siz değerli misafirlerimiz bu şarkı hayatımın kadınına gelsin" dedi.
Arkada mustafa cecelinin iyiki hayatımdasın şarkısının ritmi çalmaya başladı.
Konukların alkışları kulaklarımı doldururken Ateş şarkıya giriş yaptı.
Senin adınla uyandım Bu Sabah
Varlığına Teşekkür Ederim. Ateş*Senin Adınla Uyandım Bu Sabah
Varlığına Teşekkür Ederim. Deniz*İyi Günde Sen Kötü Günde Sen
Nasıl Özlemiştim Bir Bilsen
Yokluğun Anlamsız Bu Dünya Vefasız
Ruhuma Hapsettim Adını. Ateş*İyi Ki Hayatımdasın
Sensiz Kimler Anlasın
Attığım Her Adımdasın
Sol Yanımsın deniz*İyi ki Hayatımdasın
Sensiz Kimler Anlasın
Attığım Her Adımdasın
Sol Yanımsın Ateş*Ateşin sesi zaten güzelken onla beraer şarkı söylemek hep haz vermişti. Ateş sözlerini söyleyince daha da yaklaştım şarkının son kısımlarıydı ikimizde birbirimize bakarken sanki kimse kalmamıştı salonda.
Gönlünü Gönlüme Nasip Eden Rabbime
Şükürler Olsun Sevdiğim
Gönlünü Gönlüme Nasip Eden Rabbime
Şükürler Olsun Sevdiğim
Teşekkürler Sevdiğim Ateş&DenizŞarkı bittiğindr duyulan tek şey alkışlardı kafamı Ateşin göğsüne koydum ve kafamı kaldırdım.
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum"
Toprak*
Deniz ve Ateşin muhteşem düeti ile herkes keyiflenmişti. Denizle acele acele aradığımız düğün pastası geldiğinde Deniz ve Ateş pastayı kesip ilk dilimleri yediler.
Daha sonra pasta dağıtılmak üzere geri gitti.
Arkadaşlarıma hediye olarak şarkı söylemek istiyordum.
Sahneye yaklaşıp mikrofonu elime aldım biraz coşturmak için hareketli bir şarkı olsun ve romantik ortam dağılsın diye düşünerek. Burayda karar kıldım. Şarkıyı orkestra şefine söyledim.
İlgi bana dönerken konuşmaya başladım.
"Bu şarkım çok değerli arkadaşlarıma gelsin lütfen iyiki sizi tanımışım ve tanışmışız dilerimki bir ömür boyu çok mutlu olursunuz" dedim ve kocaman gülümsedim. Mor mini elbisem ve her zamanki gibi açık saçlarım ile sahnede güzel durduğuma emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
MizahMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...