29. Bölüm *Erimiş*

1.8K 103 2
                                    

Gif:ateş;)

Bölüm şarkısı: adele"someone like you"

Hatırlatma: iyi. Okumalar:)

"Ateş ağbi Boğaç nerede? " Aryanın sorusu ile bende kafamı yemeğimden kaldırdım ve Ateşe baktım. Ateş diğerlerine bakıp sırıttı

" gelir birazdan " ne olmuştu bunlara birden bire hepsi pis pis gülerken biz pek anlam veremedik kızlarla. Yaklaşık beş dakika sonra buğra geldi.

" valla acıktım " dedi ve yemeğe yumuldu.

" hallettin mi koçum? "

" tabi Meriç ayıpsın "

" pardonda ne halloluyor Meriç? "

" hiiiç sevgilim göreceksiniz zaten yemekten sonra " bunların hareketleri çok şüpheliydi. Herkez yemeğini yemiş ayaklanırken sahile yürümeye başladık. Yemek boyunca ilk defa konuştum.

" ne işler çeviriyorsunuz? "

" hiç bir şey " sahilde yürümeye devam ettik. Emir ve Meriç konuşurlarken Arya ise boğaçı sıkıştırıyordu.

" İşte geldik" bizi getirdikleri yere baktık bide sahildeki şeye.

" Yok artık " dedik kızlar ile aynı anda erkekler gülerken biz sinirlenmiştik.
Sahilde olacak işmiydi ya?

Denizden...

İki tane dansöz yakılan Ateşin etrafında önünde bize bakıyor. Biz kızlarla şaşkın şaşkın kızlara bakarken kendini ilk toparlayan toprak olmuştu.

" emir bu kızlar ne? "

" dansöz sevgilim "

" emir salakmısın onu anladık zaten plajda ne işleri var?? "

" eğleneceğiz "

" eğleneceğiz?? " bildiğin what dedin gülüm demiş gibiydi Toprağın ses tonu. Toprak sinirle emire yürüdü.

" Ne yani sen artık beni sevmiyormusun Emir? Bu kızlar ne? Bide eğleneceğiz diyor teallam ya emir seni döverim ben "

" Toprak bir sakin ol güzelim eğlenecek olsak yanımızda siz olmazdınız değilmi? " emir iyi bir şey söylediğini düşünüp gülümserken toprak sinirli bir şekilde emire baktı.

" ne yani şimdi senin yanında ben olmasam gideceksin yani elin karısını izlemeye?? " emirin ifadesi değişirken bu sefer Eflinin sesi duyuldu.

" Meriç sana ne oluyor ya sen en aklı başında olansın sendemi? "

" Eflin bak öyle değil can-"

"sus Meriç konuşma "

" Ya ağbi biz şu serap ve meltemden kurtulduk diyoruz siz dansöz çağırıyorsunuz ağbi bide sen ayarlıyorsun"

"Arya bir sakin ol kardeşim "Ateş kıkırdıyordu. Çünkü diğerleri sevgililerinden azar yiyordu. Gıcıklık değilmiydi?

" Ateş sendemi bu işin içindesin yuh yani sanada "

" kızım sana ne oluyor lan!! "

" hah bana ne oluyormuş?? Kesin sen sokmuşsundur bizimkilerin aklına "

" evet vallaha hepsini ateş yaptı hep onun başının altından " emirin paçayı kurtarmak için topu Ateşe atması ile Ateş sırıtmayı bıraktı.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin