39.Bölüm★Yeni yıl★

2.1K 106 11
                                    

Hatırlatma...

Melisanın üzerini sil benim ağzımı ne o temizliğe mi başladın? Yardım meleğimisin? " kaşları çatıldı.

"Hay ben "

"Sus ateş konuşmak zorunda değilsin melisa ile mutluluklar size " diyerek bir hışımla kapıya ilerledim. Tam kapıyı açmıştım ki kapı geri kapandı.

Sırtım ateşe dönük dudağımı dişledim. Arkamdaydı ölüm gibiydi bana her yaklaşması anidendi zamansızdı ne zaman ne olacağı ne yapacağı belli olmuyordu.

Kolumdan nazikçe tutup yüzümü ona çevirdi. Bileğim? Ne olmuştu ona uyuşmuştu. Sanki tüylerim diken diken olmuş ruhum karaya vuran dalgalar misali denize geri çekilmişti.

Bir cesaret diktim gözlerimi gözlerine.

"Dinle beni" dedi. Bir eli kapıya dayalı diğer eli ise bileğimde ben ise kapı ile arasında kalbim ise yok evet yok çünkü o kadar hızlı atıyo ki ben bile onun yüzünden ne hallere düşüyorum. Ellerim titriyor sebepsizce.

Kafasını yavaşça eydi çok az bir mesafe kaldı dudakları ile aramda yutkundum. Daha demin terleyen ellerim şimdi buz kesmişti.

Nefesim kesilmişti o an.

Ve Ruhum sizlere ömür...

Bölüm şarkısı : buray "aşkmı lazım "

Denizden...

Hala çok yakındı. Nefesimi kesecek ruhumu her defasında depreme uğratacak kadar yakın...

Beynim haber saldı kalbime "küs o " haklıydı beynim, küstüm ona. Küs kalmalıydım uzak kalmalıydım.

Belki çoktan barışmış olabilirdim ateşle, ama bir yandanda ondan uzak durmak istiyordum. Ve onunla barışmak isteyen bu his beni engelliyor yoluma taş koyuyordu.

Garipti, hemde çok. Hayatımda hiç bir erkeğin bana sarılmasını istemeyecek bir insandım fakat ateşin bana sarılmasını isteyecek kadarda salak.

"Çekil önümden " dedim. Aslında kendinden emin çıkmıştı cümlelerim taki bana böyle bakmasaydı. O bakışları...

Ah! Tanrım Ölmek üzereydim.

Bu çok gripti, bu hiiis.... Tarifsizdi ya böyle karma karışık birşeydi. Boşluğa Düşmek gibi sanki özlemek gibide olabilir, ama basit birşey değildi. Yani, sanırım.

Her defasında farklı bakan her baktığında vücudumu yakan gözleri kenetlendi gözlerime, öyle bir bakıyorduki herşeyi unutup boynuna atlamalık sonsuza kadar göğsünde uyumalık...

"Beni dinlemiyorsun! "

"Seni dinlemek istemiyorum! "

Sinirlendi ve kollarımı tuttu. "Kızım bir dinle ya bir dinle adamı deli edersin sen yeminle! Bak Eymen iyi birisi değil-" hışımla gözlerimi belertip ellerimi çektim.

"Banane ateş Eymenden, neden gidip melisa ile uğraşıyorsun o zaman? Neden Yardım ettin? İki taraflımı oynadın o gün? Bir benim yanıma geliyorsun, beş yaşındaki çocuktan kıskanıyorsun, birde gidip melisanın üzerini siliyorsun? Uzak dur benden Ateş! biz tehlikeliyiz yan yana duramıyoruz yakınken canımız yanıyo, uzakken ise.."devam edemedim zaten edemezdim. Ne diyeceğimi bilmiyordum ki zaten susturmuştu beni.

"Biz tehlikeli olabiliriz ama ayrı kalamayız deniz, bizim ayrı kalmamız demek okyanusun bir günde kuruması demek"

Diyecek bir söz bulamamıştım zaten konuşmak da istemiyordum.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin