37.Bölüm*O Zaman Dans*

1.7K 101 15
                                    

Oylarınız için teşekkürler güzel okuyucular :) iyi akşmalar..

Multi: Eymen ve Deniz "temsili değil :D"

Bölüm şarkısı: Pitbull_ -ft-john-ryan "fireball"

Hatırlatma... İyi okumalar..

Anneme ateşi sorduğumda otoparkta olduğunu söylemişti. Biraz sonra arkamdan ateşin deniz demesi ile  yüzümü ateşe dönmüştüm.

O kadar şıktıki nefesim kesilmişti sanki. Saçlarını taramamış eli ile dağıtmıştı ama o bile sanki saatler harcanmış gibi bir görüntü yolluyordu ortaya.

Ateşin bakışları yanımda bir yerde takıldığında bir adımlık mesafe kalmış ve yüzü sertleşmişti hatta boynundaki damarı seğiriyordu. Nie sinirlenmişti bu çocuk? Benimde kaşlarım çatılırken eymenin ukalaca gülümsediğini ateşin ise sinirli bakışları arasında eymen dediğini duymuştum.

Bunlar tanışıyorlarmıydı?

Denizden...

Ateş büyük bir sinir ile eymene bakarken kolumdan tutup arkasına çekti beni. Eymen tek kaşını kaldırırken alayla gülüp ateşe yaklaştı.

"Naber demir?"

"Kes zevzekliği Eymen!!senin burada ne işin var? "

"Aaa! babam denizin teyzesi ile evlenirken gelmemek olmazdı öyle değilmi demir?!"eymenin yüzünde her halinden belli bir şaşkınlık ve kınamışlık varken ben onlara anlam dahi veremiyordum.

"Ateş neler oluyor? "

Ateş zerre yüzüme bakmadan hâlâ dik bir şekilde eymene bakmaya devam etti.

"Denizden uzak dur" her harfinde ayrı bir tehlike barındıran tehdit içerikli bir tıslamaydı bu. ben bile iliklerime kadar ürpermişken Eymenin korkmamasını beklemek saçma olurdu. Ama eymen ifadesini bozmadı.

"Sanane demir artık akrabam sayılır deniz"

"Sana uzak dur dedim Eymen! " ateşin bağırması üzerine annemlerin ve birkaç kişinin bakışları bize dönmüş, ne yapacağımı bilemez bir halde iken yapılan anons ile tüm bakışlar komfitiler arasından içeriye gülerek giren gelin ve damada kaymıştı.

Ateşin arkasından çıkıp yanında yerimi alırken bende alkışlayanlar arasındaydım.

Gelin ve damat masasına otururken nikah şahitleri de yerlerini almışlardı.

Eymen babasının yanına giderken ateşin kolumdan tutup sürüklemesi bir olmuştu.

"Ateş ne oluyor ya! Biraz yavaş olurmusun düşeceğim! " diye söylendim.

Beni sanki duymuyordu hiç umursamadan erkekler tuvaletinin kapısını açmış ve beni içeri sokmuştu.

Düğünlerde kızlar tuvaleti fotoğraf çekinen kadınlarda dolu iken erkekler tuvaleti boştu. Zaten onlardan fotoğraf çekinmelerini beklemezdim. Aslında kadınlarında kızlar tuvaletinde fotoğraf çekinmesine anlam vermezdim.

"Ciddimisin deniz ateş seni erkekler tuvaletine soktu ve senin şuan düşündüğün tuvalette çekilen fotoğraflarmı?? "İç sesime onay verip sustum ve karşımda bana alev saçan gözleri ile bakan adama çevirdim bakışlarımı.

"Deniz senin eymenle ne işin var!! " buz gibi soğuk tavrı beni çıkmaza sokmuştu. itiraf ediyorum tırsmıştım.

"Ben kuaförden çıktım sonra eymende geldi kendini tanıttı ve beni düğüne getirdi " dedim utana sıkıla.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin