48.Bölüm*Mazi*

1.3K 76 14
                                    

Multi: gif

Bölüm şarkısı: ados"sepya"

Sarımsak adlı kitabıma baktınızmı??

Ygs sonuçlarımız açıklanmış. Hepimiz barajı geçmiştik. Eflin kaydırma yapmasına rağmen barajdan 245 almıştı. Grup geneli iyiydi. Ateş sınavla ilgilendiğinden Hali ile şirket işleride meriçe kalmıştı.

Şirkette işler yolunda değildi. Ama ne Meriç nede Ateş bize bu konu hakkında bir şey diyordu.

Bunun yanında Melis ile konuşma imkanım olmamıştı ona Eymenle arasında geçen şeyi soramamıştım. Eymenin beni kaçırması yüzünden büyük ihaleyi kaybetmelerine de sebep olmuştum.

Şirket eski haline gelirmiydi orası meçhuldü ama o haline getirmek için baya emek sarf etmeleri gerekecekti. Bunlar yetmiyormuş gibi Ateşin babasıda şirketin başında değildi ulaşılamıyordu.

Yasemin teyze ise oldukça sağlıklıydı hep beraber Ziyarete gitmiştik geçen gün. Sanırım ygs den sonra hayat birazda olsa normale dönmüştü. Ama daha gireceğimiz sınavlarımızda vardı.

Odamdan çıkıp merdivenleri hoplaya zıplaya indim.

"Annee! " diye içeriye seslendiğimde koltukta uyuyan annem ile karşılaştım. Yanına yaklaşıp üzerini örttüm ve yanağını da öpmeyi ihmal etmedim. Normalde insanları öpmeyi sevmezdim fakat bugün annemi öpesim gelmişti.

Açık olan televizyonu kapatıp mutfağa geçtiğimde geçen gün aldığım abur cuburların bitmemiş olmasını diledim.

Üst dolaplardan birini açtığımda tam önüme düşen dido ve brownie yüzümün gülmesini sağlamıştı. Dolaba ilerleyip süt çıkarttığımda kavanozdan kakoyu da aldım.

Çekmeceden kako için kaşık çıkartıp bardağa iki üç kaşık toz attım daha sonra ise sütü döküp karıştırdım.

Her çeşit sütü severdim ama kakolu süte aşıktım.

Bir elimde bardağım diğer elimde çikolatalarım odama çıktığımda kaç saattir ödev yapmaktan elime almadığım telefonu elime aldım.

68 mesaj 100 arama ve watsapttan gelen sekiz sohbetten 2000 mesaj iyiki sessizde unutmuştuk telefonları.

Ateş her yerden yazmıştı ama son attığı mesaj eve geleceği ile alakalıydı. Allah'tan bir dakika önce atmıştıda ona engel olabilecektim.

Anında numarasını çevirip kulağıma dayadım telefonu.

Kapatıp beni geri aradığında telaşlı gelen nefes nefese bir ses ile karşılaştım. İstemsiz kaşlarım çatılırken "Ateş?" diyebilmiştim.

"Deniz niye açmıyorsun telefonu merak ettim aramadın da napıyosun? "

" Ateş sakin olsana ya ödev yaptım sonrada laptopdan dizi izledim. Telefon sessizdeydi hem senin sesin neden öyle geliyo? "

" sana bir şey oldu sandım asansör dolu olduğundan otoparka iniyodum"

Gülümsedim "Tamam şimdi git işinle ilgilen hadi"

"Seni özledim " sustum. Birisi bana iltifat ettiğinde yanaklarım kızarmaz aksine ne diyeceğimi bilemezdim ve bu huyumu sevmezdim.

" Sana iyi çalışmalar " dediğimde kıkırdamıştı. Kalbimde ipliklerin koptuğunu hissettim sanki o kadar ince ama etkiliydi. Garip hissettim.

" Deniz? "

" hım" dediğimde tekrar gülmüştü.

"utanınca seni öpesim geliyor " dediğinde telefonu yüzüne kapatmıştım.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin