Bölüm şarkısı: Gökhan türkmen "yoluna taş koydum" iyi dinlemeler:))
Hatırlatma..
"Ateş nereye yaa!" diye yakınmam ile birden durup yüzünü bana döndü hayır canım dibimde değil tabiki!!
"Az geri gitsen diyorum"
"Böyle çok rahatım ya ben" başını bana doğru eyip nefesini yüzüme doğru alaylı bir şekilde üflemesi ile adeta feleğim şaşmıştı ne yapıyordu bu çocuk!!? Biri durmasını söylemeliydi zira birazdan olabilirdim.
"Nereye gidiyoruz!!? "
"Sana süprizim var! " arkadan toprağın sesini işitmemiz ile ateş durdu eş zamanlı olarak bende .
"Nereye gidiyorsunuz kaçaklar?? "
"İşimiz var!! "Ateşin cevabı gruba söz hakkı bile tanımamıştı çünkü kapımı açmış ve beni arabaya bindirmişti bile. Arabanın camından kızlara el salladım sonra ise sürücü kapısının kapısı açıldı ve ateş yerini alıp gaza bastı.
"Ateş nereye gideceğiz? " merakla sormam ile bana yine cevap vermedi aksine beni hiç duymamış gibi "müzik açsana" demişti.
Nereye gideceğimizi bilmez bir halde ateşin peşine takılmıştım bile..
Denizden...
Saatlerdir yoldaydık evet saatlerdir. Ateş adeta konuşmamaya ant içmiş ve ağzını mühürlemişti. Yol boyu ona soru sormuş ama bir cevap alamamış ve vazgeçmiştim.
Yorulduğumu anladığımda koltukta biraz kayarak kollarımı kavuşturmuştum bu hareketim biraz mayışmamı sağlarken,kafamı cama yasladım ve bakışlarımı radyonun üzerindeki saate çevirdim.
02:38
Nereye gidiyorduk hiçbir fikrim yoktu. Ayrıca annemde aramamıştı.
Bıkkınca bir nefes aldığımda ateşin sonunda dikkatini çekmiş olacağım ki kısa bir süreliğine yüzünü bana çevirmişti."Ne oldu? " ona ciddimisin? Temalı bakışlarımı yollarken cevap verdim.
"Canım sıkıldı ve çok uykum geldi" kafasını bir kere salladı ve sağdaki benzinliğe geçmek için hızını düşürdü.
"Benzinliğe girelim sende biraz dolaş rahatlarsın" demişti. Uykum geldiğinden beynim vücudumu yönetemiyordu. Belli belirsiz 'olur' anlamında kafa salladım.
Ateş arabayı durdurduğunda bende doğrulup kendimi dışarı attım. Soğuk rüzgar eserek eylül geliyor imajı verirken bu bende kollarımı kavuşturma isteği yaratmıştı.
Etrafı incelemek için başımı çevirdiğimde bizim dışımızda üç arabanın daha olduğunu fark ettim. Hava kapkaranlıktı ama yukarıdaki yıldızlar ise havanın karanlığını örtecek kadar fazla ve ışıl ışıldı.
Bakışlarım kenardaki WC yazısına iliştiğinde elimi yüzümü yıkamanın iyi gelebileceğini düşündüm. Ateşe bakındım ama göremedim. Birden boynumda bir nefes hissetmem ile korkup bu hareketi yapanın kim olduğunu bulamak için hamle yapacakken ateşin gülüşü kulağıma dolmuştu.
Keyifli sesiyle "nereye bakıyorsun öyle?"diye sormuştu.
"Sana bakıyodum korkuttun beni" diyerek cevap vermiştim.
"Ben lavaboya gideceğim " diyerek açıklama yapmıştım. Ateş ise sıranın bizde olduğunu söyleyip arabaya ilerlemişti. Kafa sallayıp yanından uzaklaştığımda WC deki kabinlerden birine girmiştim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...