53.Bölüm*Sonun Başlangıcı *

998 57 75
                                    

Multi:Deniz ve Ateş

Bölüm şarkısı: "Panpa" multide  var

Toprak*

Hayat bildiğini okurdu seni aktığı yöne sürüklerdi. Karşımda hâlâ delicesine sevdiğim adam ama kıskançlığı yüzünden ayrıldığım ve yüzünü epeydir görmediğim Emir duruyordu. Hemde kimle Gizemle ezeli düşmanım ve rakibim ile el ele sıkışıyordu.

İçimden geçen sinir nefret kıskançlık hepsi bir alev topu oldu ve ikisinin üzerine düşürmek istedim.

Kıvırcık saçlarımı geriye ittirip duruşumu dikleştirdim. Kırmızı sitlettolarım yere daha sağlam basarken mini elbisemi düzelttim. Adımlarım kendinden emin yere basarken topuk sesimi duyup baş hekim bana döndü.

"Topraak bende seni bekliyordumm" onun böyle demesi ile el sıkışan ikilinin gözleri bana döndü. Tam yanlarına gelip durduğumda gözlüğümü çıkardım.

"Bekletmedim umarım? " bakışlarım emire kaydı şok ile yüzüme bakıyordu.

"Tabikide bekletmedin bak seni doktor arkadaşlarla tanıştırayım"

"Emir ve gizem gizem emirin yeni asistanı sanada eşlik etmesi için bir doktor yönlendiricem işte iyi olcak hastanın ayağına gelirmiş doktor" diyerek güldü ve yanımıza benden en fazla üç yaş büyük fit ama yakışıklı bir doktor geldi.

"İşte Harun ve buda Toprak yeni asistanın" dedi.

Elimi uzattım "Memnun oldum" dedim.

Gözlerinde değişik pırıltılar ile yüzüme baktı Harun denen doktor ve elini uzattı "Bende memnun oldum"

Herşey yeni başlıyordu.

Eflin*

Denizin sırtımdan ittirmesi ile Meriçle burun buruna gelmiştik. Meriç yanağımı okşadı "daha iyimisin güzelim? "

"İyi gibiyim" meriç elimden tutup bileğimden öptü. Kahve gözlerinin içi parıldadı.

"Artık normale dönmeye çalışmalısın eflin biliyorum zor ama yapmalısın yapıcaz Tontiş öldü ama o seni böyle görmek istemezdi. Emin ol" dedi.

Tontiş demesi ile gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.

"şşt" diyerek kolları arasına aldı beni ve tepemden öptü.

"Ben çok özledim tontişi" diyerek hıçkırdım.

"Kanser olduğunu bilmiyorduk bilsek önlem alabilirdik böyle yaparak sende üzme tontişini" dedi. Sonra göz yaşlarımı sildi iki yanağımdan da öptü.

"Seni seviyorum güzelim"

"Bende seni seviyorum Meriç"

Deniz*

Ateşle yemek yedikten sonra sahilde gezmeye başladık.

"Sahiden evleniyoruz değilmi ya " dedim hâlâ inanamıyordum çok garip geliyordu.

"Evet evleniyoruz" dedi sarıldım kafamı göğsüne koydum. Ve öyle yürüdük.

"Umarım herşey düzelir. "

"İmdaaaat yardım edin nolur" diye bir feryat koptu. Ateşle oturduğumuz banktan kalktık.

"O seste neydi?" dedim.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin