Multi : Deniz okuyunca anlarsınız iyi okumalar.... :) saç kısmına takılmayın lütfen hikayede belirtildiği gibi düşünün :-D:-P
Bölüm şarkısı: gökçe "kıskanırım seni ben" ben ekleyemiyorum siz açın please :)))
Denizden...
Uzun bir duş almış tüm yorgunluğum ile yatağıma uzanmıştım. Annem bazı dosyalarına bakmakla meşguldü Toprak ve Eflin beni çağırmışlardı kafeye ama reddetmiştim. Ateş beni öpmüştü tamam suni teneffüstü hatta büyütmeye bile gerek yoktu. Ediz öpse bu kadar utanmazdım doğrusu ama bu Ateşti hani şu ukala pislik Ateş devamlı başıma kakacaktı aslında tam öpüşmek de denmezdi sonuçta suni teneffüstü. Oflayarak tavanı izlemeye devam ettim. Kapım çalındı ve içeri annem girdi. Gülümseyerek baktım yüzüne "anne bu gelişini neye borçluyuz"
"önce kalk bir doğru otur annen geldi ayrıca sana meyve getirdim " diyerek yatağıma oturdu bende yatağımın üzerinde bağdaş kurdum.
" aslaniçesin sen yaa "diyerek iki yanağını da sulu sulu öptüm. Gülerek sarıldı bana" dur azıcık deli kız diyerek ağzıma muz tıktı "muzu zar zor yutup anneme baktım" boğmaya mı çalışıyorsun beni kadın "dudaklarıma vurdu" hiiih terbiyesiz seni anneye bir daha böyle dersen ağzına biber sürerim yeminle " kaç yaşıma geldim hala aynı taktik" biber"
"anne biber eskimedi mi hala yaa "dedim." sus kız biber eskirmi hiç? Justin biber eskidi mi hiç? " annemin bu dediğine kahkahayı bastım hayır bu kadın neden böyleydi acaba??
" neye gülüyorsun sen kız anneye gülünürmü hiç aşk olsun deniz "
Aşk demesi ile boğazıma bir yumru takıldı ve öksürmeye başladım annem hafif hafif sırtıma vurdu ve bilmişçe sırıtıp" annelere gülünmez Deniz Hanım, bak Allah böyle çarpar işte " dedi. İçimden inşallah annelere gülünmediği için böyle olmuştur diye geçirdim.
Kapının alacaklı gibi çalınması ile kaşlarımı çattım kimdi bu? Tabi ya Eflin. Eflinin huyudur kapıyı böyle çalmak.Annem odamdan çıktı dur bi dakika ben hastaydım yahu anında yatakta uzanır vaziyete geçtim ve annemin getirdiği meyve tabağını önüme çektim. Hayır yanlız kalmak istiyorumun nesini anlamıyorlar acaba??
Bir gürültünün ardından odamın kapısı kırarcasına açıldı Eflin ve Toprak camış misali odaya dalmışlardı.
"yavaş olsanıza be! hastayım ben! " diye çirkefleştim. Toprak bana yapmacık bir şekilde sırıttı" he canım hastasın sen ama kafadan annen bize turp gibi olduğunu söyledi "aha sıçmıştım işte Eflin kapımı örtüp kilitledi ne oluyordu lan!! Bunlar beni dövecekmiydi??
" Bak kızım bizden birşey saklıyorsan seni fena yaparım!" Toprağın tehdidine karşı yutkundum. yapardı. Eflin "yapar" diye onayladı.
"Denizz yeminlen seni isminde boğarım!! "one biçim tehditti be?
" boğar "İkiside üzerime gelmeye başladıklarında korkmadım değil çünkü benim arkadaşlarım.
" kızım bize hasta olduğunu yanlız kalmak istediğini söyledin ama gel gelelim ki hasta değilsin kesin birşey olmuş işte anlat yoksa gıdıklarım "
" Eflin şunu kes!!" Toprakla aynı anda Efline kızınca Eflin bize küstü.
"Eflin küsme işini sona sakla lütfen şimdi denize yoğunlaşalım lütfen "
" Tamam ya anlatıyorum ama muzhip muzhip bakarsınız hepinizi gebertirim" ikiside bana şaşkınca baktı "ne oldu kızım"
"Bakın sizin bilmediğiniz bir yer var Enson altı yaşımda filan gittim yatağımda otururken canım çok sıkılmıştı aklıma nereden esti bilmiyorum ama oraya gittim. Sonra çiçeklerin arasından geçtim küçüklüğümden hatırladığım o yeri bulmak için "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...