40.BÖLÜM*Beni Sevdiğini biliyorum*

2K 110 33
                                    

ŞEY, BAŞLAMADAN ÖNCE OKURSANIZ :)👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ŞEY, BAŞLAMADAN ÖNCE OKURSANIZ :)👇

Arkadaşlar öncelikle sorularıma cevap verdiniz beni çok mutlu ettiniz sevindirdiniz hiç yorum yapmayan okurlarım yorumlar yapıp desteklerini hissettirdi. Çok tatliş okuyucularım varmış ya!iyiki benim okurlarımsınız sizleri çok seviyorum...

Bölüme isim vermemişim sizde söylemiyorsunuz birdaha gece bölüm atan ne olsun ya

Hatırlatma...

Hep beraber sevinip birbirimize sarılırken ateş ise bana sarılmıştı.

Kızlara hediyelerini vermeye gittiğimde onlarda bana hediyelerimi vermişti.

Eflin  panduf almışken toprak kazak almıltı.

Ben toprağa küpe, yüzük ve kolyeden oluşan seti vermiştim. Bayılmıştı.

Efline ise ayıcıklı Bir şapka ve atkı almıştım.

Ateş, evet ona hediye alamamıştım. Hepsi onun yüzündendi.

Beni bahçeye çıkardığında içime işleyen soğuk hava bedenimi ürpetmişti.

Tam önümde diz çöktüğünde şaşkınlıktan ölebilirdim.

"Biz küs kalmayalım deniz ama arkadaşta olmuyoruz olamıyoruz biliyorum." ne diyebilirdim ki? Haklımıydı? Belkide itiraf vaktiydi ha?

"Deniz Ben hergün senin denizinde boğuluyorum " ayağa kalkıp yaklaştı. Bir kaç kelime söylemek için açılan dudaklarım benden izin almadan devreye girdi.

"Ben hergün senin ateşinde yanıyorum" ateşte şaşkındı sanırım konuşan kalbimdi.

şimdi aynı anda söylemiştik. Bu sözleri. Gözlerimizin içine bakarken ellerimizi tutarken kalp ritmimiz aynı anda değişirken.

"Hangimizin canı daha çok yanıyor?"

Multimedia: Denizin kıyafeti ;)

Denizden...

"Deniz ne demek kaçtın ya! "

Dudağımı dişlerken odada ise dört dönüyodum.

"Bildiğin kaçtın yani?? "

"Evet bildiğiniz kaçtım. Eğer kaçmasaydım" derin bir nefes alıp devam ettim cümlelerime "öpebilirdi"

Eflin bir çığlık patlatmış toprak ise şaşkınlığın doruklarını yaşıyordu.

"Hadi canım! "

"Yok artık! " ikisinden de farklı ama bir o kadarda aynı tepkiler gelmişti. Ben odada dönme işime devam edip tırnaklarımı kemiriyordum.

"Deniz ateş seni kaç kere öptü? "

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin