31. Bölüm *Mahalle maçı*

2.1K 102 27
                                    

Gif: ateş

Bölüm şarkısı:Hepsi 1 "oda seviyor" bu başlık altında düşünelim bölümü. Hikayede belirttiğim yerde açarsınız.

Hatırlatma... İyi okumalar dinlemeler.. :)

Çalan telefonum ile aşinası olduğum manzarayı bırakıp berbat zili olan iş telefonumu açtım. En kısa zamanda değiştirecektim.

"Evet? " sesim fazla yorgun ve bıkmış bir vaziyette çıkmıştı.

"Ateş bey, kalkan holdingin patronu sizinle son bir kez konuşmak istiyormuş"

"Hayır ben istemiyorum "

"Ama ef-"

"Konu kapandı" diyerek sonerin yüzüne kapattım telefonu o adamın amacı farklıydı olmazdı bu ihale. başka bir firmayı satın alabilmek icin bizi ön sürecekti. Pezevenklere bak hele.

Artık işten çıkma saatim gelmişi gidip denizi sinir edebilirdim.

Tam çıkacakken kapımın açılması ve içeri tüm küfürlerimin yeni sahibi girdi işte bu piçevenkler kralıydı bu aralar edizden sonra küfürlerimin tek sahibi.

Tüm soğukkanlılığımla buz gibi bir tonda sordum.

"Ne istiyorsun? "

Denizden...

Eflini meriç ile buluşmaya yollamış şimdi ise eve dönüyordum. Ellerimi kotumun cebine sokmuş. Annemin isteği üzerine mahallenin fırınına gidiyordum. Mis gibi ekmek kokuları burnuma dolarken kapadığım gözlerimi açıp içeri girdim etrafa bakınıp canere "kolay gelsin " dedim.
Caner gülümsedi burası dedesinin fırınıydı ve ben kendimi bildim bileli caner her tatilde gelir dedesi ile çalışırdı. Çok güzel bir ilişkileri vardı.

" kolaysa başına gelsin deniz" sırıttım.

"Yok ya sağol murat amcam yokmu? "

"Eve kadar gitti gelir birazdan kaç ekmek istiyorsun? "

"İki tane "

" biraz çok ekmek ye deniz zap zayıfsın" dedi gülerek.

"Sen geç dalganı şişko" dedim. Ağzına hayali bir fermuar çekti.

"Tamam ne sen çelimsizsin nede ben şişko " sırıttım. Haklıydı fazlasıyla fit bir vücudu vardı.

"Anlaştık " dedim .

"Yarınki maça-"

"Geliyorum tabiki " dedim sözünü bitirmesine fırsat vermemiştim çünkü heycanla söylemiştim. Uzattığı ekmeği aldım.

"Teşekkürler selam söyle murat amcama"

"Olur.o zaman yarın görüşürüz? "

"Tamam " dedim ve evin yolunu tuttum. Mis gibi sıcak ekmek onu yemem için beni ele geçirirken dayanamadım ve bir parça ekmeği kopartıp yemeğe başladım.

Mahallede çocuklar oyun oynarken dedikocucular ise camdalardı. Kimisi ise çekirdek çitliyordu. Sanırım cennet mahallesine benziyordu bizim mahalle tabi bizimkine huysuz amcayıda eklemek lazım.
 

Hepsi1"oda seviyor" burada açın arkadaşlar. :)

"Şşt güzelim bir baksana ya " duyduğum sese gözlerimi devirdim ama dönüp bakmadım.

"Güzelim sana diyorum " yürümeye devam. Hayır deniz gülme bu komik değil.

" tabi sen alışık değilsin güzelim dememe atarlım" kendimi tutamayarak konuştum.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin