Arkadaşlar gelen bildirimler için üzgünüm bugün talihsiz bir gündü. Bölümlerde bir değişiklik yok içiniz rahat olsun sadece 16.bölümden sonra18.bölüm geldiğinden düzeltemek zorunda kaldım. Mizahta 62.sıradayız harikasınız.
Kısa oldu ama idare ediverin artık ha? Bekletmek istemedim.
Hatırlatma...
Sessizce bir araba yolculuğu çekmiş ve evin önünde durmuştuk uzanıp yanağını öptüm "iyi geceler"
Şaşırdığı her halinden belliydi "sabah seni öptüğümde burnumdan getiren kız sen değilmiydin? "
"Tamam merak etme bir daha öpmem " diye atarlanıp kapı kolunu tuttuğumda ateşte benim kolumu tutmuştu hatta onlara kalmayıp çekmişti.
Burnum burnuna çarptığında gözlerimi kapatıp açtım. Ateş sırıtmış ve tam dudağımın kenarını öpmüştü.
O anki şok ile yüzüne tokat attığımda ikimizde sessiz kalmış daha sonra gülmeye başlamıştık.
"Seni döverim dediğimde ciddiydim" dedim ve ateşin gülüşü ile arabadan inip bahçeye girdim. Ateş gittiğinde. Kapının önünde bir kutu bulmuştum.
Kutuyu açıp baktığımda içindekiler beni şok edecek cinstendi.
Beni dinlemelisin... Konuşmalıyız.
◇◇◇
Multi: Tam kadro :D
Bölüm şarkısı: Murat dalkılıç "soktuğu duruma bak"
Denizden...
Yaklaşık yarım saattir odamda yatağımın üzerinde duran kutu beni tedirgin ediyordu.
Kimin bıraktığı açıktı. Eymen bırakmış olmalıydı. Bu sabahta eve gelmişti zaten.
Peki ya içindekiler? Ateş beni kandırmışmıydı? Bu fotoğraflar
bu... Bunlar neyin nesiydi?İçimdeki dürtü ateşi aramam için beni dürtüklerken onu aramayacaktım. Ateş böyle birşey yapmazdı biliyordum. Yoksa neden okuldan göndersinki melisi?
Kutuyu görmek istemediğimden yatağımın altına yolladım.
Uyumak en iyi kaçış yolu gibiydi. Fakat arabadayken açamadığım uykulu gözlerim şuan uykusunu yitirmişti.
Biraz rahatlamak ve uykumun gelmesini ümit ederek Üzerimdekileri çıkarıp duşa girdim. Sıcak su tepemden akıp saçlarımı ıslatırken ben oldukça keyifliydim.
En azından düşüncelerim buhar olmuştu. Yavaş adımlarla Duştan çıkıp uyuşuk uyuşuk üzerimi değişip yatağıma girdiğimde içi soğuk olan yatağım benim keyiflenmeme yetmişti. Yatağımın içinin girmeden önce soğuk olması sevdiğim bir şeydi.
Uykum tekrar bana misafir olmuş ve kollarını çalmıştı bile...
***
"Deniiiz uyan artık"
"Anne yaaa tatildeyiz bırakta uyuyim! " diyip yastığıma daha da çok sarıldım.
"Deniz bugün işimiz var teyzenler gelecek kuzenin melis gelecek"
Melis ismini duymam ile homurdandım. Bu isme antipati olmuştum ya. Hayatıma giren melisler hep ateş yüzünden oluyodu, hepside melismi olacaktı?
Ne kadar istemesemde yatağımdan kalktım.
Annem beni uyandırdığına sevinmiş zaferle odamdan çıkarken bir an koşup yorganımın altına geri girmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...