28. Bölüm *Aşk Bir Virüs İse?*

2.2K 104 25
                                    

Benim morel sıfır ama sizden gelen oylar ve yorumlar belki yüzümü güldürür iyi hafta sonları:) arkadaşlar bu bölüm 30 eylülde yayınlanmıştı ama bugün tekrar yayınlıyorum görünmüyor galiba

Multi: tatil pozları :)

Hatırlatma: iyi okumalar :)

" Ateş ağbi benimle dans edermisin?" Ateş yüzüme baktı sonra ise aryanın dans teklifini kabul etti ve pistte çıktılar. Ateş bu kızın dediğini neden yapıyordu?

"Deniz sende benimle dans edermisin? " bakışlarım boğaça kaydı. İtiraz etmemi istemiyordu. Kafa salladım" olur " kocaman gülümsedi. Güzel bir gülümsemeye sahipti. Ama Ateş gülünce içimde garip bir his beliriyordu.

" Ateş ile ne zamandan beri tanışıyorsunuz" diye sordum.

"Ateş ile aynı okuldaydık önceden ise komşumuzdu "

" anladımm " dedim son harfi uzatarak.

" peki ya siz? "

" biz? " dedim anlamayarak. Tekrar gülümsedi " ne zamandan beri arkadaşsınız " yaklaşık altı yedi aydır" dedim.

"sevgilin var mı peki? " diye sordu. Olumsuz anlamda kafamı salladım gülümseyen yüzü verdiğim cevap ile asılırken şaşkındıda.

" ben aşka inanmıyorum ve sevgili yapmayı da pek düşünmüyorum doğrusu " dedim.

" ciddi olamazsın " dedi Şaşkınlığını gizleyemeyerek.

" ciddiyim " dedim. Ateşin olduğu tarafa bakarak bizden tarafa bakıyordu.

" Ateşi kıskanıyormusun?" dedi bu sefer yüzüne baktım ve "çok soru soruyorsun" dedim.

"üzgünüm "

" önemli değil ama bu tür konuları pek sevmiyorum " diyerek açıklama yaptım. Kafa salladı sadece sonra yoruldum diyerek yerime geri oturdum.

Ateş ve Arya yanımıza geldiler .

" ağbi yarın hastaneye gidecekmiyim? " diye bir soru sordu Arya. Boğaç olumsuz anlamda kafasını salladı.

" o zaman gidebiliriz Ateş ağbi "

Denizden..

İstemeden de olsa kaşlarım çatılmıştı. Nereye gideceklerdi ki?? Aklımdaki soruyu Boğaç sordu." nereye? " Arya sevinçle konuşmaya başladı.
" Ateş ağbi bana sinema sözü verdi " bu kız ya Ateşi çok seviyordu yada aşıktı. Şu iğrenç üç harfli kelime hep karşıma çıkmak zorundamıydı??

" O zaman bizde Deniz ile geliriz " diyip bana baktı Boğaç sonra ise devam etti. " ne dersin?? " kafamı olumlu anlamda salladım tatile geldiğim yerden sinema için çıkacaktım. Garip! 'neyin normalki zaten' dedi içimden bir ses e haklıydı.

Boğaç memnun bir şekilde gülümsedi Ateş ise bana çok ürkütücü bir şekilde bakıyordu.

**

" neden Boğaç ile sinemaya gideceksin?"

"sen neden Arya ile gideceksin? " diye lafı yapıştırdım. Bu sefer muzhipçe sırıtmaya başladı." sen kıskandın mı yoksa? "

" hah! Ben mi? " dedim inanamayarak.

" evet sen, kabul et Deniz kıskanıyorsun yoksa bana aşık mı oldun?? " ben Ateşe aşıkmı olmuştum? Bu içimdeki garip his kıskançlıkmıydı?

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin