8.Bölüm* Dans *

3.2K 132 13
                                    

Bölüm düzenlendi

Bölüm şarkısı lorde" yellow Fliker Beat "aynı zamanda Toprağın söylediği şarkı"

İyi okumalar.. :)

Denizden...

Üf.. Üzerinden kalkamamam Ateşin hoşuna gidiyordu pis pis gülüyordu. Gıcık!

"Ya yardım etsene! "diye sitem ettim.

"Biliyorum yakışıklılığım başını döndürüyor onun için üstümden kalkamıyorsun"

" senmi yakışıklısın Ateş? Ukalalığı bırak da kalkalım yerden."

Aşağıdan Eflinin sesi geliyordu bizi çağırıyorlardı. Ben kendimi yana attım ve dikkatlice ayağa kalktım. Topukluları geri giydiğimde Ateşte kalkmıştı dolaba ilerledi ve mavi bir tişört çıkardı. Ne yapıyorsun dememe kalmadan tişörtünü çıkarttı ve mavi olanı giydi. Utanmıştım

"senin hiçmi utanman yok?!" diyerek kapıya ilerledim bu topuklularla yürümek ne kadar zordu yaa. "Niye göz zevkin açıldı işte daha ne istiyorsun? " tam karşımdaydı. Parmağımı ona doğrultup.

"sen bunlara mı göz zevki diyorsun? Ben bişey göremiyorum da!" dediğimde  Elimi tutup karnına dokundurdu hızla elimi kendime çektim.

" Malmısın sen ya?! "diyerek odadan çıkmıştım. Önüme geçip merdivenlerden iniyordu son basamağa gelmiştim ki ayağım takılınca yere düşecektim korkudan kaynaklı çığlığım yankılanmıştı evde.

Gözlerimi kapatmıştım bile . Ama düşmemiştim beni Ateş tutuyordu "sakar!" diyip beni bırakmıştı. Masada Eflin ve Meriç gülüyordu e tabi görmüşlerdi herşeyi. Doğrulup yanlarına giderken "gülmesenize yaa" hafif sinirle söylemiştim ama ayağım yine takılmıştı bu sefer belimden tutulup çekildim. Kafamı kaldırınca yine Ateş tutmuştu ve beni kendine çekmişti. Hemen onu itip sende fırsat kolluyorsun" dedim.

" Ben senin kadar kör birini görmedim önünde basamak var." İlerleyince arkadan dil çıkarmıştım. Bu halimize Meriç ve Eflin gülerken, onlara göz devirdim Geçip oturduk kahvaltı yapmaya başladık.

***

Meriç bizi bizim eve bırakmıştı. Toprak da bize gelmişti. Bugün okulu asmıştık Eflinle dün ve bugün olanları Eflin Toprağa anlatıyordu ve gülüyorlardı. Ben kolamı içerken Toprağın yüzü yine düşmüştü.

" Bir sorun mu var Toprak ?" Diye sormuştum. Eflin de ciddi bir hal alıp
" evet deminden beri dalgınsın bişey olmuş annen iyimi? "Toprak ağlamaya başladı.

" Sevgilisi varmış "derken gözünden yaş akmıştı.

" Hayır grafiti yaparken çok mutluyduk el ele kaçmıştık ama sevgilisi varmış"

"ve sinirle söyledi bana, kalbimi kırdı." bu sefer şiddetli bir şekilde ağlıyordu.

"Bak bazen herşeyi göze alıp ona hislerini söylemen gerekir" dedi Eflin. "

" Artık çok geç çünkü doruğa onu sevdiğimi ve sevgilim olmasını söyledim "

Eflinle aynı anda" NE! " diye bir tepki koyduk.

" Kızım sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın!! o çocuk yavşağın önde gideni. "

" Kafam karışıktı Deniz, gelme üstüme. "Yanına gidip sarıldık.

" tamam nasıl istersen öyle olsun. "

Ertesi sabah Denizden.....

Annem yanağımı öperek uyandırmıştı beni," hadi gel aşkım kahvaltı yapalım." Gülümseyerek onu onayladım. Üzerimi değişip saçlarımı bağladım.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin