Multi: Eymen "bence çok tatlı ben bayıldım şahsen:D bölümün sonunda kim olduğunu anlayacaksınız"
Bölüm şarkısı:yaşar "hatırla" multiye koyamıyorum siz açınız.
Hatırlatma...
Kızlara ısrarım sonucu beni ateşin olduğu odaya götürmelerini istedim. Ateş hâlâ uyuyordu.
"Ateş? " dedim uyuyup uyumadığından emin olmak ister gibi. Gözlerini açmadı zaten gözlerini açmasını da beklemiyordum.İlerleyip yanındaki koltuğa oturdum.
"Ben senden çok özür dilerim sana öyle demek istemedim biliyorum sana bunu dünde söyledim ama elimde değil işte kendimi suçlu hissediyorum" diyip nefes aldım "Ateş bana demiştin ya 'eğer bir gün aşka inanmak istersen haberim olsun diye'diyip ayağa kalkıp başucuna yaklaşıp eğildim.Sonra fısıltıyla sana cevabımı veriyorum "beni aşka inandır" içimden umarım pişman olmam diye geçirdim. Ateşin gözlerini açması ve bana anlamsız bir şekilde bakmaya başlaması ile bende acaba duydumu hissi ile İçim garip bir hal alırken konuşmuştu.
"Siz kimsiniz? "
Denizden...
Ateş ciddi mi diye bir süre yüzüne öylece baktım olurya belki şakadır. Fakat bir değişiklik olmadı umut ve şaşkınlık karışmış bir halde sordum.
"Ateş beni tanımadınmı? "
"Hayır siz kimsiniz?? " ne diyecektim ki ona? senin kaza yapma sebebin, habire kavga ettiğin sinir olduğun kızmı??
"B-ben deniz" diyebildim sadece.
"Çok yardımcı oldun " dedi hafızasını da kaybetse ateş ateşti işte hakiki odun. kütük olanından.
Nedenmi kütük? Kütük tersten bile kütük oluyorda ondan."Sana anlacak pek bir şey geçmedi aslında aramızda "
" Eminmisin? peki neden hâlâ yanımdasın pek birşey geçmediyse aramızda? "
hafızasını yitirmiş bir insana göre fazla zekiydi yada ukala.
Ama şöyleki bu durum benide üzüyordu ve ateşin nesi olduğumu bende bilmiyordum. Çünkü biz arkadaş değildik. Arkadaşlar kavga etmezlerdi Birbirlerine bakarken mallaşmazlardı. birbirleri ile mallık yaparlardı. Ama ateşin melis ile sevgili olduğuda bir gerçekti. Maça beraber gelmişlerdi ve melis aşkım demişti. Ben ise kıskanmış yanlarına gidecekken melis ateşi çoktan öpmüştü bile. İşin garibi ateşi paylaşmak istemememdi. Endişelenmem Kıskanmam hatta yanında heyecanlanmamda vardı. Belkide varlığına çok alışmıştım? Aslında dakikalar önce itiraf ettiğim şey ona aşık olduğumu düşünmemken şimdi alıştım dememde garipti ya, olsundu.
Bu düşünceler içimi derin bir kora çevirirken ben en düz cevabı verdim.
" bilmiyorum "
İnanamayarak baktı yüzüme sanki beni yada birşeyleri hatırlamaya çalışıyor gibi.
" ciddi olamazsın Seni nasıl gördüm? "o gün yine aklıma gelip sinirlenirken anlatmaya başladım, "Üzerime araban ile çamur sıçrattın" Bikere hem uyuya hemde okula geç kalmıştım. Buda yetmemiş üzerime çamur yemiştim üstelik pazartesiydi. Gülerek,'ay iyikide öyle tanıştık' dememi beklemeyin benden.
"İyiymiş, ama garipmiş başka? " iyiymiş demesine sinirlenirken sakin kalmak için sinirlerimi bağladım ve devam ettim anlatmaya.
"Sonra bir arkadaşım senin arkadaşın ile konuşmaya başladı sanırım bizi bir araya getiren onlardı. Bir kafede kızlarla bişeyler içerken onlara sinirlenmiş ve sana çarpmıştım. Aslında bana atarlı dersin hatırladınmı? " bir umut baktım yüzüne belki hatırlar diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...