2.

3.3K 179 4
                                    

"Slečna Zara, vstávajte. Budeme pristávať."
Zobudila ma letuška. Zase som sa pripútala a čakala na pristátie.
Let bol strašne dlhý. Najprv som počúvala piesne od Katy Perry, potom som pozerala film, neskôr čítala v mobile knihu, zase počúvala hudbu a nakoniec som zaspala.

Nenávidím pristávanie. Od mala sa toho bojím aj keď neviem prečo. Stískala som opierky sedadla a snažila sa nepozerať sa z okna.

Konečne som pocítila jemný náraz a boli sme na zemi.

Lietadlo zastalo a ja som vystúpila.
Hneď pred schodíkmi von z lietadla ma čakalo veľké čierne auto.

"Dobrý deň slečna Zara. Vytajte v Los Angeles. Vaša teta bohužiaľ nemohla prísť a poslala ma aby som vás vyzdvihol. Volám sa Ray. Budem váš osobný ochrankár a šofér." To je taká lenivá, že ani na to blbé letisko po mňa sama nepríde?!

"Ale ja nepotrebujem ochrankára. A šoférovať viem aj sama." Argumentovala som mu.

"Teraz možno nie, ale som si istý, že o pár dní už ma potrebovať budete. Veď sama zistíte prečo."
Otvoril mi dvere a ja som nastúpila.
Sedela som na zadnom sedadle a to ma tiež štvalo.
Svietilo slnko a tak som si dala slnečné okuliare.
Oproti Londýnu tu bolo dosť teplo, ale aj keby tu bolo najlepšie počasie na svete, vždy by bol Londýn lepší. A navyše sa počas upršaných dní dobre spalo.

Išli sme cez centrum LA. Pozerala som z okna až kým sme nešli do menšieho kopca. Všade naokolo boli obrovské luxusné vily. Dokonca aj vily celebrít. Napríklad som spoznala vilu Miley Cyrus alebo Kardashianok.

Zastali sme pred obrovskou bránou, ktorá sa pred nami otvorila. Pomaly sme autom vošli na dlhú príjazdovú cestu.
Po jej bokoch boli vysadené ruže, ozdobné stromčeky a ďaľšie ozdobné kvety.
Na konci príjazdovaj cesty bola obrovská moderná vila. Vyzerala byť zariadená vo vintage štýle, ale napriek tomu bola moderná a vážne pekná. Nečakala som, že bude tá moja teta nejaká bohatá alebo niečo také, ale očividne áno. Veď súkromné lietadlo, vraj mi kúpi všetko čo budem potrebovať, vlastný šofér a nakoniec vila obrovská jak hovädo v miliardárskej štvrti LA.

Ray mi otvoril dvere a ja som vystúpila. Rozhliadala som sa všade okolo, kým som nezazrela, že sa pohla kľučka na veľkých bielych dverách od vily.

Von vyšiel človek, ktorého som čakala zo všetkých najmenej a pomyslela som si, že je to sen.
Toto je sestra mojej mami?

Kto to asi tak je?

Napíšte do komentárov. Kto uhádne, má na ďaľšej časti venovanie.
Votes♥

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now