Zobudilo ma silné búchanie na moje vchodové dvere. Ako som si stihla všimnúť, ležala som na gauči....ako inak keď som na ňom včera zaspala.
Porozhliadla som sa okolo seba. Bolo šero a vyzeralo, že je veľmi skoro ráno.
Pozrela som sa na mobil aby som zistila koľko je hodín. 4:38. Preboha.Zatvorila som oči a chcela si zase ľahnúť, no búchanie sa ozvalo znovu. Bola som tak rozospatá, že som naň zabudla.
Postavila som sa a rozospato som prišla až ku dverám. Neobťažovala som sa pozrieť kto tam je, jednoducho som otvorila.
Pred dverami stál Harry, čo ma dosť prekvapilo. Hneď keď si ma všimol, vtiahol ma do svojho objatia.
"Zara si v poriadku? Prosím babe, povedz že si v poriadku." Jeho ruky boli stále obmotané okolo môjho tela a ja som sa po dlehej dobe cítila naozaj dobre. Aj napriek tomu som sa rukami zaprela o jeho hruď a odstrčila ho od seba.
"Som ok a nehovor mi babe." Prevrátila som oči a išla schodami hore.
"Kam ideš?" Nechápavo sa na mňa pozrel a celú si ma pohľadom premeral.
"Spať? Vieš, normálni ľudia nebúchaju o pol 5 ráno na dvere človeku, ktorý o to nestojí. Rob si tu čo chceš, ja nebudem kvôli takému debilovi ako si ty hore v takých nekresťanských hodinách."
Počas toho ako som hovrila, som aj vychádzala schody.Kráčala som do svojej izby. Zatvorila som dvere a hodila sa na posteľ. Umieram únavou.
Po chvíľke som zatvorila oči a pomaly zaspávala. Počula som tiché otvorenie dverí a po pár okamihoch sa posteľ prehla, keď si na ňu Harry ľahol. Vedela som, že to je on, aj keď som mala zatvorené oči. Bol jediný v dome okrem mňa. Jeho vôňa sa rozliehala po celej posteli.
Už som takmer spala, ale ucítila som ako sa Harry prisunul a jeho ruka sa obmotala okolo môjho pásu. Po celom tele mi naskočili zimomriavky.
Nevedela som prečo som sa od neho neodtiahla, jednoducho som nemohla. Jeho dotyk mi bol príjemný. Pomaly som sa začala uberať do ríše snov.
"Nikdy som ťa neprestal milovať." Zašepkal mi odrazu Harry do ucha. Pravdepodobne si myslel, že už spím. Srdce sa mi rozbúchalo a Harryho dych, ktorý som cítila na mojom odhalenom chrbte mi spôsoboval ďalšiu vlnu zimomriavok.
***
Prebudil ma zvuk zatvárania balkónových dverí. Otvorila som oči a všimla si Harryho ako sa ustarane pozerá cez okno von.
Nemohla som si nevšimnúť, že mal na sebe len boxerky. Premerala som si jrho telo a pohľadom som zastavila na potetovanej hrudi. Zakusla som si do peri a radšej svoje sprosté myšlienky vyhnala z hlavy.
"Stalo sa niečo?" Spýtala som sa, keď stále pozeral s čudným výrazom tváre z okna.
Prudko sa otočil a svoj výraz zamaskoval úsmevom.
"Nie, prečo by sa niečo malo diať?" Povedal a kráčal pomaly ku mne.
Sadol si na kraj postele a pohladil ma po vlasoch. Jeho dlaň nechal položenú na mojom líci a palcom mi jemne prechádzal po perách.Rýchlo som zažmurkala a odvrátila pohľad.
"J-ja, potrebujem čerstvý vzduch." Postavila som sa a kráčala k balkónu.
"Zara nie!" Naliehal Harry, ale ja som balkón aj tak otvorila a vyšla len v spodnom prádle von.
Okamžite ma oslepili blesky. Ucítila som na páse dotyk Harryho rúk. Potiahol ma späť dnu. Zatvoril za nami dvere a zastrel závesy.
"Čo to má do pekla znamenať?!" Silno sa mi rozbúchalo srdce a zatočila hlava.
"Prepáč, ale nechcel som aby si sa kvôli nim cítila zle, tak som ti to nepovedal. Niekto ma musel včera vidieť, keď som sem prišiel." Podišiel ku mne a chcel ma objať, ale ja som sa uhla.
"Mal by si ísť." Povedala som potichu s pohľadom upreným na zem.
"Ale Zara ja..."
"Harry choď!" Skočila som mu do reči a pozrela sa na neho, čo bola chyba. V očiach mal neuveriteľný smútok. Otočil sa a vyšiel z mojej spálne.
Už som len počula silné buchnutie vchodových dverí a pískanie gúm od Harryho auta.
Vtedy som sa naplno rozplakala. Schovala som si tvár do dlaní a nahlas som sa rozvzlykala.
V hĺbke som vedela prečo plačem, alr nahovárala som si, že je to len kvôli tým fotografom.Postavila som sa a utekala som dole do kúpeľne, kde mám lieky. Otvorila som bielu skrinku nad umývadlom a vytiahla krabičku s tabletkami. Otvorila som ju a nasypala si na ruku asi 4. Dala som si ich do pusy a zapila vodou.
Moje nohy začali pomaly slabnúť, až som nakoniec skončila na zemi. Pohľad sa mi začal rozmazávať a o pár sekúnd som videla len tmu.
OMG!!!!
WOW😮😮Ja asi zomriem.
100K....to som vážne nikdy nečakala, na začiatku som sa tešila zo 100 prečítaní, teraz mám 100 tisíc.
Vážne neviem ako sa Vám mám poďakovať, lebo na toto trápne "ďakujem" určite nestačí....Teraz keď som to číslo videla, skoro ma porazilo😂😂
Úprimne, totálne mi došli slová...Dnes pridám ešte jednu časť a ak by vás napadlo niečo (nejaký špeciál) za 100K, píšte do komentárov😉😄
Milujem Vás❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...