28.

2.3K 132 4
                                    

2 roky neskôr

Je začiatok prázdnin a zároveň máme s Alexom aj 2. výročie. Ani sa mi nechce veriť, že tie dva roky tak rýchlo ubehli. Dosť sa toho zmenilo. Napríklad, že už nebývam s Katy. Keď som mala 20 a vďaka mojej práci som mala našetrených veľa peňazí, kúpila som si dom. Teraz v ňom bývam spolu s Alexom. Dokonca aj chalani sa od Katy odsťahovali, teraz sú susedia. Ja bývam o pár ulíc ďalej. Alex odišiel z Victoria's Secret a stal sa šéfredaktorom časopisu Elle. Teraz môžem povedať, že mám dokonalý život. Síce musím ako priateľka šéfredaktora Elle reprezentovať a chodiť oblečená v kostýmoch a púzdrových šatách tých najlepších značiek a farby vo svojom bývalom šatníku som musela vymeniť prevažne za čiernu, nemenila by som to. Sem tam mi je dlho za teplákovými kraťasami a podobne, ale prežiť sa to dá.

Zaparkovala som svoje auto pred vilou Kate a vystúpila. Bolo to trochu obtiažnejšie, lebo som mala jedny zo spomínaných šiat a do toho poriadne vysoké ihly.

 Bolo to trochu obtiažnejšie, lebo som mala jedny zo spomínaných šiat a do toho poriadne vysoké ihly

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Odomkla som si bránu a išla ku dverám. Akonáhle som zatvorila dvere, topánky leteli dolu.

"Ahojte."
Pozdravila som všetkých. Sedeli na terase a pili nejaký drink.

"Ahoj."
Povedali zborovo.
Katy sa postavila a pevne ma objala.
Z vnútra som počula kroky.
"Idem ku Kendall a možno sa tu potom stavíme."
Len mi kývol na pozdrav a bol na odchode.
"Dnes máte to výročie že?"
Usmial sa Niall.

Harry bol späť ako na koni.
"To si ešte stále s tým narcisom?"
Povedal posmešne.
"Lepšie narcis ako štetka."
Uchechtla som sa. Kendall. Ďaľšia novinka. Boli sme najlepšie kamarátky, dokiaľ nezačala chodiť a Harrym. Od vtedy ju nemôžem ani cítiť.
"Veď ty sa dosmeješ. Neviem či ťa nadrogoval, že nevidíš aký falošný je. Až budeš mať zlomené srdce a zistíš, že ťa len využíval, za mnou nechoď."
Zamával a než stihol odísť ešte som po ňom zakričala.
"Za tebou by som nešla, ani keby si bol posledný človek na zemi!"
Bastard.

"Kašli na neho. Veď vieš, že tý dvaja si nesadli."
Povedal Liam poukazujúc na skutočnosť, že kedykoľvek sú oni dvaja spolu, nedopadne to dobre.

Rozprávali sme sa spolu ešte ďaľšiu hodinu aj niečo.
O pol piatej som nasadla do auta a ponáhľala sa domiv, lebo o piatej príde Alex z práce a pôjdeme na večeru.

O necelých 5 minút už som bola aj doma. (To dole je Zarin dom. V skutočnosti patrí Rihanne.)

Zaparkovala som v garáži auto a celá nadšená sa hrnula dnu

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Zaparkovala som v garáži auto a celá nadšená sa hrnula dnu. Neviem sa dočkať, kedy Alex príde.
Vybehla som schody a v šatníku sa vyzula.

Odložila som si tašku a zbehla dole.
Otvorila som posuvné dvere do obývačky a to čo som videla ma dostalo.

New Life FF (Harry Styles)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant