Zobudila som sa a po zistení, že je pol dvanástej, som sa aj hneď obliekla. Dala som si plavky a mala v pláne ísť sa opalolovať. Zbehla som dole po schodoch a narazila do Louisa.
"Pomaly, lebo ma zabiješ."
Uchechtol sa. Nikto iný tu nebol.
"Prepáč Loui. Kde sú ostatný?"
Podvihla som obočie."Liam si išiel zabehať, Niall a Katy ešte spia a Harry nechce vyliezť z izby aj keď už nespí. Celé ráno je nejaký podráždený. Neviem čo mu je."
Vybehol hore schodmi a zabuchol za sebou dvere.
Hmm Liam si šiel zabehať. Asi mením názor a namiesto opalovania si pôjdem zabehať.Vybehla som teda po schodoch hore aby som sa prezliekla do športového.
Obula som si Nike Airmaxy a vyšla von.Bolo strašne teplo. Bežala som asi 3km a už som nemohla zastala som a uvidela o pár metrov ďalej Starbucks. Dostala som neskutočnú chuť na kávu.
Vošla som dnu a prišla k pultu.
"Dobrý deň, čo si dáte?"
Spýtalo sa ma mladé dievča asi okolo 25 rokov.
"Dobrý, dám si ľadové caramel mocacchino."Chvíľku som počkala a zaplatila. Chcela som si chvíľku oddýchnuť, tak som si sadla na barovú stoličku k oknu.
Pozerala som cez okno von a popíjala kávu.
Z ničoho nič sa vonku zbehlo veľa paparazzov a fanúšikov. Boli otočení smerom k vchodu do Starbucks a zbesilo fotili.
Po chvíľke odišli a vedľa mňa si niekto sadol. Nevenovala som jej veľkú pozornosť, len som si všimla, že je to dievča.
Spadli jej na zem okuliare.
"Prepáčte, spadli vám na zem ok..."
Skočila mi do reči a bola dosť naštvaná.
"Môžem mať aspoň chvíľku pokoj? Už mám fotenia až po krk!"
O čom to melie. Zohla som sa, zodvihla jej okuliare a položila ich na stôl.
"Len som hovorila, že vám spadli okuliare.""Prepáč. Myslela som si, že si jedna z tých paparazzov alebo fanúšikov. Celý deň ma otravujú a skoro som kvôli nim nabúrala na svojom novom aute."
Rozprávala a popri tom mávala rukami na všetky strany."Tak to sa mám na čo tešiť."
"Inak, som Kendall Jenner. A čo si myslela tým, že sa máš na čo tešiť?"
Spýtala sa a odpila si z jej kávy.
"Zara...Katy Perry je moja teta a teraz u nej bývam. Rozprávala mi, že sláva vie byť niekedy poriadne otravná."
Dúfam, že to nikomu nepovie aby sa to nerozkríklo.
"Aha. No tak to mä teta pravdu."
Zasmiala sa a zazvonil jej mobil.
"Áno...Som tam... Dobre, daj mi päť minút mami..."
Aha, čiže jej volala mama.
"Prepáč Zara, ale musím ísť rýchlo domov. Tu máš moje číslo. Môžeme ísť niekedy von."
Usmiala sa a zamávala mi.Zamávala som jej späť a išla domov. Pravda že som už neutekala, lebo som mala kávu a už sa mi ani nechcelo.
Cesta bola dosť dlhá a nezáživná, keďže boli všade len vysoké ploty aby mali majitelia víl za nimi pokoj od doteravých paparazzov.
Sem tam okolo mňa niekto prešiel, ale inak tu bol kľud. Keď som utekala, ani som si to neuvedomila.
O pár minút už som konečne otvárala vchodové dvere.
V dome bol celkom hluk. Všetci sedeli pred telkou a boli tam aj nejaké dve baby.
"Super! Už sme sa ťa nevedeli dočkať. Som Soph a toto je El. Sme Liamova a Louisova priateľka."
Hodili sa mi obe okolo krku a dlho na objímali. Bola som z nich dosť vystrašená."Prepáčte, ale idem sa osprchovať. Bola som si zabehať."
Vybehla som hore po schodoch a zavrela sa v izbe. V šatníku som zo seba vyzliekla všetko oblečenie a vliezla do sprchy.Pustila som na seba prúd studenej vody a konečne mi prestalo byť príliš teplo. Zatvorila som oči a užívala si, ako na mňa dopadajú kvapky vody.
Vypla som vodu a otvorila oči.
"Aaaa!"
Zapišťala som, keď som v kúpelni uvidela Harryho, hypnotyzujúceho ma pohľadom."Si sprostý?! Vypadni!"
Kričala som na neho a všemožne sa snažila zakryť svoje nahé telo.Usmial sa jedným z tých jeho sexy úsmevov, otočil sa na päte a odišiel.
Rýchlo som sa osušila, obliekla a ľahla si do postele.
Začala som sa nudiť. Potrebujem nový laptop, lebo ten starý zostal v Anglicku.Zavolala som Rayovi, aby po mňa prišiel. Po rodičoch mi zostalo dosť peňazí, čiže mi to zas až taký škrt cez rozpočet neurobí.
Ray tu bude do 10 minút. Išla som sa ešte najesť a keď som počula trúbenie auta, zobrala som si kabelku a bola na odchode.
"Kam ideš?"
Zastavila ma Katy.
"Idem si kúpiť nový notebook, lebo ten starý zostal v Anglicku."
Vysvetlila som jej."Ideme s tebou. Môžeme potom skočiť aj na neskorší obed."
Povedala El a obula sa. Sophia urobila to isté."Páči sa. Zober si túto kartu. Kúp si čo chceš nech to stojí aj milión. Pin kód je 2468. A uži si to. Keď nebudeš mať minimálne päť tašiek s nákupom, tak sem ani nechoď a baby vy sa postaráte aby si kúpila všetko, čk sa jej bude páčiť."
"Ale ja mám peniaze."
"Ber to ako menší darček."
Žmurkla na mňa a zamávala nám.
"Chce aby som čo najviac zmárnila? Tak poďme baby. Taká ponuka sa neodmieta.Baby sa zasmiali a chytili ma okolo pliec.
"Ty si naše dievča."
Zahlásila Soph."Ahoj Ray."
Usmiala som sa a kývla mu na pozdrav.
"Ahojte dámy."
Úsmev nám opätoval a otvoril nám zadné dvere na aute.Naštartoval auto.
"Kam to bude?"
Spýtal sa napokon.
"Do nejakého nákupného centra."Auto sa pohlo a my sme celú cestu prekecali. Chudák Ray musí mať z nás hlavu ako melón.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...