Táto časť bude flashback, lebo.ja krava som zverejnila najprv 20. časť namiesto 19.
Sorry2 weeks later
Dnes ráno mám ďaľší tréning, ale na šťastie, už len dvoj hodinový, lebo po ňom mám ešte lekciu chodenia. Posledný týždeň, nosím len opätky. Ani si neviete predstaviť tú bolesť.
Každú voľnú minútku sa musím opaľovať. Nakázal mi to tak Hale. Nech si to sám skúsi. Našťastie už len týždeň a bude prehliadka. Tak veľmi by som si dala niečo normálne na jedenie, ale nemôžem. Za posledné dva týždne som schudla 9 kilo.8 hours later
Práve vychádzam z fitka. Najprv som mala 2 hodiny posilovania s Maxom a potom neuveriteľných 6 hodín chodenia. Zavolala som Rayovi, aby po mňa prišiel, lebo už nedokážem urobiť ani krok.
Po niekoľko minútovej ceste autom som bola konečne doma.
Vošla som dnu a všade bolo ticho. Pozrela som sa cez okno a uvidela všetkých, ako sú v bazéne.
Išla som pomalým krokom na dvor, lebo som rýchlejší nezvládala. Tak strašne ma boleli nohy a do toho sa pridal fakt, že už som viac ako dva týždne nič poriadne nejedla. Musím to vydržať! Bude to dobré. Stačí vydržať do prehliadky.
"Ahoj Zara!"
Zakričal Niall.
"Poď do bazéna za nami."
Začal pre zmenu Liam."Sorry, ale hrozne ma bolia nohy a nechce sa mi."
Ospravedlňujúco som sa na nich pozrela a sadla si na lehátko pri bazéne. Išla som si vyzuť tie prekliate štekle, keď som pri prvom pokuse o vyzutie pocítila hroznú bolesť.
"Aaau! Do riti!"
Vykríkla som."Čo sa stalo? Si v poriadku?"
Okamžite zareagovala Kate."Hrozne ma bolí noha, ake je to v pohode."
Mávla som nad tým rukou a zatínala zuby aby som utlmila ďaľší výkrik.
"Ak by si bola v poriadku, nemala by si krvavé chodidlo."
Ukázal Harry na moju nohu a keď som to uvidela, skoro som zošalela. Na nohách som mala ešte stále lodičky, ale chodidlá v nich boli ako z hororu."Pre boha!"
Utekala ku mne Kate.
Postupne prišli aj ostatní.
"Musíme to vyzuť."
Povedal Liam.
"To som totiž nevedela!""Bolí ťa to?"
Bože ďaľší sa ozval.
"No nie ty chytrolín. Len mi cez lodičky kvapká krv, ale nebolí to. Veď ako by mohlo?!"
Vyštekla som po Harrym, ktorý sa okamžite ztiahol.Zatla som zuby a vyzula lodičky. Chodidlá som mala plné pľuzgierov.
"To z čoho?"
Ostal prekvapene pozerať Louis.
Radšej som bola ticho, lebo nechcem aby vedeli o tom modelingu.Kate sa z ničoho nič prudko postavila a prehrabla si vlasy.
"Končíš!"
Zvýšila hlas pozrela mi do očí.
"Čo? A s čím? O čom to do pekla hovoríš?!"
Nechápavo som na ňu pozrela."Koniec tých tréninhov, koniec opätkov, koniec všetkého čím sa ničíš! Pozri sa na seba! Si ako anorektička a vidím ťa tak raz za tri dni, nehovoriac o tom, že si posledný krát niečo normálne ziedla ani nepamätám!"
Začala po mne kričať a mne sa nevedomky spúšťali po lícach slzy.
Toto bolo jediné odreagovanie aké som mala. Ak som niečo nerobila, okamžite som začala myslieť na rodičov.
"Nie. Prečo by som mala počúvať teba? Ktokoľvek môže za mnou prísť a povedať "ahoj Zara, síce si ma nikdy nevidela a tvoji rodičia o mne nikdy nepovedali ani slovo, ale som tvoja teta""
Kate sa chytila za hlavu.
"Toto snáď neni pravda. Po kom si taká tvrdohlavá?!""Po otcovi, a som na to hrdá."
"Dobre, dohodneme sa. Môžeš pokračovať v ničení sa, ale hneď po ty vieš ktorom dni zješ všetko čo ti dám na tanier! Dohodnuté?"
"Fajn!"
Podali sme si ruky a chalani na nás celú dobu nechápavo pozerali.
Niall mi priniesom obväz a tak som si obe chodidlá obviazala.
Louis a Liam išli dnu a Niall do bazéna.
"Harry, buď taký dobrý a odnes ju do jej izby."
Počula som ako Katy hovorí.
Už 5 minút sa všemožne snažím dostať sa aspoň do domu, ale hrozne to bolí.
"Nepotrebujem pomoc!"
Okričala som, ale to už ma Harry držal na rukách ako princeznú.
"Ale potrebuješ."
Nahodil jeden z jeho sexy úsmevov a... na čo to myslím?Bez slova so mnou vyšiel schody a jemne ma položil do postele.
Ale nie mojej!
KAMU SEDANG MEMBACA
New Life FF (Harry Styles)
Fiksi PenggemarZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...