Na jeho otázku som odpovedala jednoducho prikývnutím.
Vrhol sa mi na pery a slastne vzdychol do bozku. Moje ruky som pomaly po jeho hrudi posúvala cez brucho až k zapínaniu nohavíc. Odopla som gombík a Harry si ich skopol dole.
Delila nás len látka jeho boxeriek. Obtrela som sa o Harryho tvrdý rozkrok, na čo vzdychol. Zopakovala som ten pohyb ešte pár krát a nakoniec som sa pretočila tak aby som na ňom obkročmo sedela. Začala som mu bozkávať krk a obtierala som sa svojím rozkrokom o ten jeho. Po pár sekundách to Harry už nevydržal, postavil sa a dal si dolu aj poslednú časť oblečenia, ktorá na ňom zostala. Nemohla som sa nepozrieť na jeho nie práve malého kamaráta a ako inak ma Harry videl. Zasmial sa a späť si nado mňa ľahol.
Čakala som, že do mňa vnikne, no medzi nohami som ucítila Harryho ruku. Najprv ma dráždil prstami a potom do mňa jeden z nich vsunul. Prehla som sa v chrbte a zavzdychala Harryho meno.
"Milujem keď vzdycháš moje meno. Povedz to babe, len ja ti dokážem urobiť tak dobre. Nik iný." Prikývla som a aj ďalej si užívala, toho čo so mnou dokázal Harry urobiť.
"Len ty." Povedala som napokon a on sa usmial. Spojil naše pery a keď som cítila svoj vrchol, Harry dal jeho ruku preč.
Nespokojne som sa naňho pozrela, no môj výraz sa zmenil keď do mňa nečakane vnikol. Obaja sme naraz vzdychli.
Chvíľku sa na mňa pozeral, no ja som to nevydržala a zase spojila naše pery. Začal sa vo mne hýbať na čo som sa usmiala a začala ho bozkávať ešte vášnivejšie. Rukami som mu vošla do vlasov a jemne za ne zaťahala keď Harry zrýchlil.
Vzdychala som mu do pier a jemu sa to zjavne páčilo.
"Baby, zabudla si ako sa volám?" Povedal trochu udýchane keď sa odo mňa odtiahol a šibalsky sa usmial.
Začal prirážať tvrdšie a mne sa z hrdla drali hlučné vzdychy.
"Harry..." Vzdychla som jeho meno, čo po mne celú dobu chcel a usmial sa.
Bolo to ako spúšťač a on začal prirážať ešte rýchlejšie. Svojou panvou som mu šla naproti. Obaja sme vzdychali oveľa hlasnejšie.
Stačilo mi len pár ďalších prírazov aby som sa s výkrikom Harryho mena urobila. Preňho to bolo ako spúšťač a vyvrcholil tiež. Ťažko sa zvalil na posteľ vedľa mňa a okamžite si ma k sebe pritiahol.Jeho ruky obmotal okolo môjho tela a obaja sme to stále predýchavali.
"Si úžasný." Zodvihla som hlavu a pobozkala ho, no teraz už jemne.
"Ty viac." Povedal do bozku a rukami mi prechádzal po chrbte. Položila som si hlavu na jeho hruď a počúvala zrýchlený tep jeho srdca. Doľahla na mňa únava a o chvíľku som zaspala.
Harry's POV
Prebudil som sa a sám pre seba som sa usmial, lebo som vedel kto leží vedľa mňa. Otvoril som oči a pomaly, aby som ju nezobudil som sa k nej otočil, no ona tam nebola.
Ovládla ma panika. Rýchlo som sa postavil z postele a začal sa zbesilo rozhliadať po izbe, ale jej oblečenie nikde nebolo. Nie!
Vbehol som do kúpeľne, ale po Zare ani stopa. Vybehol som na chodbu a bežal dole schodmi.
"Zara." Nič.
"Zara!" Skúsil som hlasnejšie, ale stále nič. Odišla.
Schytil som fľašu whiskey, ktorá bola položená na malom stolíku v obývačke a celou silou som ju hodil o stenu naproti mne.
Opustila ma, zase.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Life FF (Harry Styles)
Hayran KurguZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...