Venované:Viku_ska2 a saskqaaaa
Je ráno a ja som sa práve zobudila v Harryho posteli, ale sama. Pri spomienke na včerajší večer sa mi na tvári vyčaril úsmev. mala som na sebe len Harryho Calvin Klein tričko, lebo som nepočítala s tým, že tu budem spať. Posadila som sa a nohy spustila dole z postele. Postavila som sa a zbehla schody dole v nádeji, že tam bude Harry. Počula som zvuky z kuchyne, tak som tam nakukla a to čo som videla bolo komické no zároveň aj dosť sexy. Bol tam Harry, bez trička a niečo varil. Potichu som prešla až k nemu a svoje ruky obmotala okolo jeho trupu. Pocítila som ako sa ma zľakol, lebo sa mykol. "Toto mi už prosím nerob. Skoro som sa porezal." Povedal piskľavým hlasom na čo som sa musela zasmiať, lebo som vedela, že to len predstiera. Odrazu sa otočil, zdvihol ma zo zeme a nohy i obtočil okolo jeho pásu. Vysadil ma na kuchynský ostrovček a dravo ma začal bozkávať. "Styles, ty debil! Veď tam jeme!" Počula som krik a keď som sa otočila, uvidela som Louisa ako na nás pozerá s otvorenou pusou. "Zara?" Prešiel pohľadom zo mňa zase na Harryho a hneď potom zase na mňa. "Nemal si prespať u Eleanor?!" Spýtal sa naštvano Harry. "Mal, ale nakoniec spí ona tu. Ako tak na vás pozerám, asi sme mali ísť radšej ku nej." Povedal Louis, uchechtol sa a odišiel. "Ja ho asi zabijem." Precedil pomedzi zuby Harry . "Prečo? Veď je to aj jeho dom." Zastala som si ho a Harry len prevrátil oči. "Idem sa obliecť." Oznámila som mu a išla hore. "Pohni si ak nechceš aby ti vychladli raňajky!" Zakričal ešte za mnou. Že raňajky. Veď je presne 12 hodín. Aj keď, som doma, aj tak vstávam tiež takto.
Osprchovala som sa, učesala si vlasy a musela si obliecť to čo včera, lebo ako som už spomínala, nič iné tu nemám. Našťastie som sa včera večer doma prezliekla tak nie som až také prasa. V kabelke som mala korektor, linku aj špirálu, čo ma fakt zachránilo. Namaľovala som sa a zbehla dole. "To tu si tak rýchlo?" Prekvapene sa spýtal Harry. "Rýchlo? Veď som bola hore skoro trištvrte hodiny." Nechápavo som na neho pozerala. "Kendall to vždy trvalo aj dve hodiny." Len som chápavo prikývla, ale v duchu som na Kendall povedala pár dosť nepekných slov. Ach ako veľmi ju ja nenávidím. Ale zase nebyť nej a Gigi by som sa nedala dokopy s Harrym. Posadila som sa za jedálenský stôl a pozerala a Harryho ako krája zeleninu. Aj keď som m u chcela pomôcť, tak mi nedovolil. "Mňam, bro ty nám robíš raňajky? Taký zlatý si nemusel byť. Stačilo by ak by si sa normálne ospravedlnil." Povedal Louis keď prišiel do kuchyne. "Robíš zo mňa srandu? Raňajky sú pre mňa a Zaru a ospravedlniť sa ti nemám za čo. Ty si nám sem vtrhol." Obraňoval sa Harry a bolo vidno, že je naštvaný, ale to ho prejde. Stáva sa to dosť často ako mi povedala El, ktorá práve prišla tiež do kuchyne. Vraj sa aj dosť často bijú a potom sa jeden druhému ospravedlňujú a ostatní sa im smejú. "Ty sa máš za čo ospravedlňovať. Veď ste si to rozdávali na stole kde jeme!" Louis už bol tiež dosť nasraný. Ani sa mi nechce veriť, že sú to oni dvaja. Takýchto som ich ešte nikdy nevidela. "Drbe ti? Si slepý alebo áno?! Veď sme ysa len bozkávali a na tom ostrovčeku ješ len ty. Nemôžem za to, že asi nevieš načo je jedálenský stôl!" Začal po ňom Harry kričať, ale to už Louis nevydržal a rozbehol sa po ňom. Aj keď sme nechceli, tak sme museli zakročiť aj ja a El. Postavili sme sa medzi nich a oni ako sa snažili dostať jeden ku druhému nás medzi sebou prikvačili ako sardinky. To už som vybuchla aj ja. "Drbe vam obom?!" Zahučala som a keďže mám dosť prenikavá hlas, okamžitze prestali a pozreli na mňa. El zobrala Louisa za ruku preč. Otočila som sa na Harryho, ktorý bol ako zmyslov zbavený. "Prečo si naštvaný? Veď nič také neurobil. Obaja na tom máte rovnaký podiel viny."
Povedala som pokojne a pohladila ho po čeľusti. Pozrel sa mi do očí a jeho pohľad zmäkol. "Odvezieš ma prosím domov?"
Spýtala som sa ho a on len prikývol. Ruka v ruke sme vyšli von a nasadli do Harryho Range Rovera.Sorry, že dlho nebola časť, ale nemala som moc času.
A strašne moc ďakujem za 5K videní.
Ste úžasné♥
ESTÁS LEYENDO
New Life FF (Harry Styles)
FanficZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...