Je niečo po deviatej ráno a ja umieram od nervozity. Ešte nemám urobený ani makeup, lebo stále pozerám na ten text piesne. Vôbec neviem, čo urobím. Keď to budem musieť zaspievať, dopadne to hrozne. Konkrétne je to pieseň Nobody od Seleny. To bude hrozné. Jej sa nevyrovnám a doseriem to! Bože! To už je pol desiatej?
Vbehla som do kúpeľne a urobila som si makeup. Vlasy som si nechala v prirodzených vlnách a išla si obliecť šaty. Najprv ich mala mať Selena, tak dúfam, že mi budú dobré. (šaty sú dole)
Boli mi trochu voľnejšie, ale to nebude ani vidno. Obula som si k nim topánky, ktoré mi sem nechal aj so šatami priniesť Ray a bola som hotová. Vzala som si okuliare a pre istotu aj text tej piesne. Šofér ma už čakal vonku a cesta cez rušný New York bude určite dlhá tak si musím pohnúť. Ešte som sa nastriekala voňavkou tiež od Chanelu ako aj tie šaty a rýchlo som išla do výťahu.
Na recepcií ma čakali ochrankári a vonku auto obklopené fotografmi. Nejako zázračne som sa dostala do auta. Po pol hodinke cesty sme boli pred budovou, kde sa prehliadka koná. Bože ja tam nechcem ísť. Nechcem sa pozerať do očí Kendall a Alexovi už vôbec nie. Keby som sa vedela tele portovať k Harrymu. Ochrankár mi otvoril dvere a išiel so mnou až dnu, lebo paparazzi boli aj tu. To zas bude fotiek. Vošla som do budovy, kde bolo prekvapivo ticho, ale to bol len vestibul.
"Dobrý deň slečna Sugg. Poďte za mnou." Kývla na mňa žena v čiernej sukni a blúzke. Išla som za ňou až do hľadiska. Po malých schodíkoch sme vyšli hore na mólo a celé sme ho prešli až po koniec, kde už sa pripravovali modelky na generálku.
"Pán Lagerfeld, slečna Sugg prišla." Povedala mu tá pani čo ma sem priviedla a zase odišla. "Zara, ako rád ťa vidím!" Otočil sa a objal ma. Keď som ešte robila modelku, ja Cara sme boli niečo ako jeho obľúbenkyne. Vždy na konci prehliadky nás chytil za ruku a spolu sme išli na mólo. "Aj ja vás Karl." Usmiala som sa na neho. "Čo to máš na sebe?" Celú si ma premeral a chytil si bradu. "Šaty čo mala mať Selena, ale nie je tu, tak ich musím mať ja." Vysvetlila som mu. "Daj si tú ohavnosť dole! Mám tu pre teba niečo lepšie." kývol rukou aby som išla za ním a tak som ho nasledovala. "Rose, kde sú šaty pre Zaru?" Zakričal na nejakú ženu. "Sú v bielom vaku úplne vzadu. Piaty stojan." Povedala a ďalej sa venovala špendleniu šatov na modelke. "Navrhol som ich pre teba, ale ty si skončila s modelingom, tak som nemal tú možnosť ich na niekom vidieť a bol by som rád, ak by si si ich dala." Ukázal mi biele dlhé šaty. Boli nádherné. "Karl, sú úžasné!" Od radosti som ho objala a on sa len zasmial. "Choď sa prezliecť. Len povedz Rose, aby ti pomohla a dala tvoje topánky. Príď sa ukázať. Budem sedieť v hľadisku." Povedal a odišiel. Aj so šatami som išla za Rose. "Mám ti pomôcť?" Spýtala sa hneď ako som za ňou prišla. "Áno prosím." Vyzliekla som sa a Rose mi pomohla dať šaty. Vzadu mi ich zapla a podala mi topánky. "Ďakujem." Usmiala som sa, ale to sa ona už venovala svojej práci.
Išla som na mólo a uvidela Karla ako sedí v hľadisku. Zišla som z móla a popri ňom išla za Karlom. "Čo si myslíš, že robíš Zara? Veď choď na mólo. Na túto chvíľu som sa tešil odvtedy, čo som nakreslil návrh tých šiat." Povedal a ja som myslela, že ma porazí. "Ja som to už zabudla. Veď už dobre dlho nie som modelka." Oponovala som mu. On len na mňa zdvihol pohľad a usmial sa. "Ty máš modeling v krvi." Otočila som sa a išla zase na začiatok móla. Nádych, výdych. Narovnala som sa, zdvihla som hlavu a vykročila dopredu. Dosť mi to chýbalo. Síce nemám rada byť stredobodom pozornosti, ale toto je úplne niečo iné. Tu som sama sebou a uvoľním sa. Na konci móla som sa otočila a zašla späť dozadu. "Ty máš na to talent." Počula som za sebou známy hlas. "Cara!" Zakričala som nadšením a hodila sa jej okolo krku. "Chýbala si mi." Povedala keď ma objímala. "Aj ty mne." Usmiala som sa. Tak to snáď nebude až také zlé. "Hlavne, že keď som to povedal ja, neverila si mi." Povedal Karl, ktorý už stál vedľa nás.
Nejaký chlapík mi vysvetlil kedy presne pôjdem na mólo spievať a čo budem robiť a je to super, lebo budem vlastne len stáť a spievať. Bála som sa, že budem musieť robiť niečo iné. Išla som sa nachystať a nechtiac som do niekoho vrazila. "Prepášte." Povedala som a zdvihla hlavu aby som sa pozrela kto to je. "Zara, rád ťa zase vidím." Povedal Alex a pokúsil sa ma objať, ale ja som sa uhla. "Kiež by som niečo také mohla povedať aj ja." Znechutene som sa na neho pozrela a odišla som sa nachystať.
***
Generálka práve skončila a ako som zistila, nie je tu len Kendall, ale aj Gigi a jej sestra Bella. "Kriste Cara, ja som nervózna. Čo ak zabudnem text alebo to pokazím." Ruky sa mi triasli. Mali sme poslednú pol hodinku pred začatím a mne robili makeup a vlasy. Zrazu mi zazvonil mobil. "Ahoj babe." Ozval sa v telefóne Harryho hlas. "Ahoj zlato. Ani neuveríš, ale tie štetky sa pravdepodobne rozmnožujú, lebo namiesto jednej sú tu tri. Ale je tu našťastie aj Cara. Tá mi robí morálnu podporu." Harry sa len zasmial. "V telke som videl, že Selena Gomez musela zrušiť vystúpenie a máš tam byť namiesto nej." Bože, to už je aj v telke?! "Máte posledných 10 minút!" Zakričal tu niekto. "Láska prepáč, ale už musím ísť. Máme posledných 10 minút do začiatku show." Popravde by som radšej volala s Harrym než tam išla, ale nemám na výber. "Dobre, maj sa a držím palce." Zložila som hovor a mobil si schovala ku Care do kabelky, keďže ja som si ju nezobrala.
"Akí ste zlatí." Ozval sa odporný hlas za mnou a keď som a pozrela pred seba do zrkadla, uvidela som tam stáť Kendall aj Gigi. Divné, že sa to zrkadlo neprasko. "Ja viem." Povedala som naschvál a ony len pretočili očami. "Krava." Zamrmlala si Kendall popod nos. "Štetka." Oplatila som jej to a Cara sa len zasmiala.
"Prepáč za moju sestru. Niekedy vie byť dosť hnusná." Počula som za sebo zase hlas a uvidela Gigiinu sestru. "Len niekedy?!" Ironicky sa spýtala Cara. "Inak, som Bella." Usmiala sa a podala mi ruku. "Zara." Postavila som sa a spolu s Bellou a Carou sme sa išli nachystať.
DU LIEST GERADE
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...