Venované: _Iza_bella_
Keď sme šli autom na úplne iný koniec LA, bolo mi jasné, že Harry moje prikývnutie pochopil trochu inak. Prikývla som mu, že ma môže odviezť domov a nie, že pôjdem k nemu.
Radšej som to nerozoberala a len naďalej mlčky sedela, nechcela som mu ničiť radosť. Tie jeho oči, v ktorých sa objavili iskričky, ma dostávali do kolien. Je mi jasné, že keby mu poviem aby ma odviezol domov, sklamalo by ho to a ja ho nechcem vidieť smutného. Už viac nie.
Harry zaparkoval auto pri jeho novej vile a rýchlo vystúpil. Bolo samozrejmé, že tu boli paparazzi, ale vďaka alkoholu v mojej krvi mi to neprekážalo tak ako zvyčajne.
Chytil ma za ruku a pritahol si ma k sebe. Spolu sme kráčali ku dverám, ktoré Harry odomkol a obaja sme vošli dnu.
Keď dvere zatvoril, zostali sme na seba len nemo pozerať. Premeriaval si moju tvár, no z ničoho nič sa prudko priblížil a začal ma bozkávať.
Okamžite som začala spolupracovať. Rukami som mu vošla do vlasov a bozk ešte prehĺbila. Nevedela som pochopiť svoje činy a môjmu svedomiu sa to ani z ďaleka nepáčilo, no rozhodla som sa hodiť svedomie za hlavu. Potrebujem odreagovanie a práve teraz keď znovu cítim jeho pery sa ich tak ľahko nevzdám."Babe, vyskoč." Povedal medzi bozky Harry a ja som tak urobila. Obkrútila som si nohy okolo jeho pásu a on ma pre istotu držal pod zadkom.
Kráčal so mnou hore schodmi do jeho spálne. Zrazu otvoril dvere a zažal svetlo.
Odtiahla som sa, aby som videla kde sa nachádzame a mala som pravdu, bola to spálňa.Harry sa na mňa skúmavo pozeral na čo som sa usmiala. Pohladkala som jeho jemne načervenané líčko.
Zatvoril oči a tiež sa usmial.
"Tak strašne mi to chýbalo. Tvoj dotyk, hlas...milujem ťa láska."
Povedal potichu, no ja som ho zreteľne počula.
"Nechcem ťa už stratiť." Jeho oči sa začali zapĺňať slzami. Pohľad naňho ma neuveriteľne bolel."Nestratíš ma. Milujem ťa zlato." Sama som bola prekvapená, že som to povedala a o Harrym ani nehovorím. Len na mňa nemo pozeral. Možno som to povedala z časti v afekte, možno z ľútosti. Taktiež alkohol mal na tom dosť veľkú zásluhu, ale vedela som, že k nemu niečo stále cítim. A práve toho som sa bála.
V očiach mal iskričky šťastia, ešte zreteľnejšie ako na tej party a široko sa usmial.
Začali sme sa bozkávať a pokračovali sme v našej predošlej činnosti.
Rukami som zašla až na lem Harryho trička. Pomaly som mu ho vyťahovala hore a prevliekla cez hlavu.Odtiahla som sa aby som si mohla prezreť jeho hruď, na čo sa uchechtol.
Rukami som mu od brucha prechádzala hore až na ramená.
Keď som išla rukami zase späť dole, zašla som o trošku nižšie a letmo sa cez nohavice dotkla jeho kamaráta. Harry mi potichu túžobne vzdychol do ucha, čo mi spôsobilo ďalšiu vlnu zimomriavok.Pocítila som dotyk vzadu na chrbte. Moje šaty sa uvoľnili. Zoskočila som z Harryho a postavila som sa na vlastné nohy.
Šaty mi začal sťahovať nižšie a nižšie až napokon boli úplne dole.Nemala som na sebe podprsenku, čo sa Harrymu páčilo. Rukami mi začal prechádzať po prsiach a ja som slastne zaklonila hlavu, čoho využil a začal ma bozkávať na krku. Tvoril mi na ňom znamienka lásky na čo som sa jemne usmiala a vošla mu rukami do vlasov.
Pomaly sme prechádzali cez celú izbu až k posteli, na ktorú ma Harry jemne položil. Nadľahol nadomňa a jemne sa perami obtrel o tie moje. Z jeho očí sršala túžba, keď zrazu prehovoril.
"Dovoľ mi ťa pomilovať babe."
Jáj, mne je to strašne trápne to písať...ani neviem prečo. 😂😂
Chcete aby to v ďalšej časti pokračovalo alebo tam dám už ráno?
(Úprimne, ja by som to kľudne dokončila, čo by znamenalo asi aj dlhšiu časť, ale nechám to na Vás)
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...