Keďže som sa dnes od Little_Me78 dozvedela, že jedna z mojích najobľúbenejších speváčiek Christina Grimmie včera zomrela, táto časť bude venovaná nej♥♥ R.I.P
Šofér zastal a otvoril nám dvere. Ako prvá som vystúpila ja. Predo mnou sa týčil náš dom.
Zostala som stáť a celý som si ho prezrela. Síce nebol obrovský, ale bol to domov.
Kate mi dala kľúče, lebo kým nebudem plnoletá, dom patrí nej a moje kľúče zostali v dome.
Prešla som po chodníku až k vchodovým dverám a odomkla. Strašne sa mi triasli prsty a bála som otvoriť dvere.
"Pohni, než prídu paparazzi."
Začal zase nečakane Harold.
"Prestaň."
Precedil cez zuby Liam."Harry má pravdu."
Otvorila som dvere a vošla dnu. Okamžite som ucítila tú známu vôňu domova. Vyzula som sa a išla do obývačky. Ešte pred 4 mesiacmi by tu sedel otec a pozeral futbal. Cez jedáleň som prešla až do kuchyne. Ešte pred 4 mesiacmi by tu bola mama a varila. Spýtala by sa ma ako som sa mala v škole a ja by som jej ako vždy dala jednoslovnú odpoveď OK.
Ak by som vedela, že ich už nikdy inokedy neuvidím..."Zara, si v poriadku?"
Počula som za sebou Harryho hlas.
"Nie."
Povedala som a išla späť na chodbu. Boli tam chalani, ktorý sa snažili utíšiť Kate. Tak srdcervúco som ju plakať ešte nepočula.Po schodoch som vybehla hore a zamierila do svojej izby. Otvorila som dvere a všetko tu bolo ako keď som naposledy odišla na súd a už som sa nemohla vrátiť domov.Posteľ bola neustlaná a skriňa otvorená. Zamierila som do miestnosti, ktorej som sa ale bála najviac. Spálňa rodičov. Nebola som tu od toho dňa kedy moji rodičia...zomreli.
Stlačila som kľučku a vošla dnu.
Ani ich posteľ nebola ustlaná. Keď išli do práce a už sa nevrátili, nemal to kto urobiť. Nikoho som sem nepúšťala.
Voňalo to tu po nich. Všetko mi ich pripomínalo. Prekvapivo som vôbec neplakala. Zato Kate plakala aj za mňa. Zišla som dole, ale tam sa nič nezmenilo. Stále boli všetci na chodbe a snažili sa utíšiť Kate.
"Poďte si sadnúť do obývačky."
Zavolala som ich aby len tak nestáli na chodbe.
"Zara, mám otázku.""Akú Louis?"
Pozrela som na neho."Kde budeme spať?"
"Dobrá otázka."
A do riti. Zaskočil ma. To nemôžu ísť domov? Veď aj oni bývajú v Londýne."No, myslela som, že budete chcieť ísť domov, ale ak chcete, môžete spať aj hore v hosťovských, ale sú tam len dve izby."
"Ja zostanem. Ak by som išiel domov, bolo by mi ľúto ísť zsse späť do USA."
Povedal Niall."Ja ifem domov."
Rozhodol sa Liam.
"Aj ja."
Super. Oddych od Stylesa bodne."A ty Louis?"
Spýtala sa Katy. Už konečne prestala plakať.
"Ak to nebude vadiť, zostanem.""Jasné, že to nebude vadiť."
Zasmiala som sa."Louis? Ty zostávaš? Potom zostávam aj ja."
No asi som to s tým odpočinkom od Stylesa zakríkla. No čo už."Ako budú izby?"
Opýtal sa Niall."Neviem. Kate môže byť v jednej hosťovskej a vy traja v druhej. Ja budem vo svojej izbe."
"Si robíš srandu? Ako sa máme zmestiť traja na jednu posteľ?"
Protestoval Harry.
"Ak sa ti nepáči, môžeš spať aj doma.""Ach jaj. To bude noc."
Prehrabol si vlasy."Nie ste hladní, môžem objednať jedlo, lebo doma nič nemáme. Vlastne nemám."
"Pizzu!"
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...