Všetkých ľudí čo sedeli na streche som dobre poznala a tak som sa rýchlo otočila na odchod.
"Cara ahoj!" Počula som Niallov hlas. Už som si chcela privolať výťah keď som za sebou počula Gemmin výkrik.
"Zara?!" Fajn, nič mi neurobila. Ona je milá a mám ju rada. To jej brat je totálny pako a ona za to nemôže. Snažila som presvedčiť samu seba.
Otočila som sa a Gemma sa rozbehla ku mne a hodila sa mi okolo krku, až som skoro spadla."Nevieš si predstaviť ako rada ťa vidím." Rozprávala nadšene a silno ma objímala.
Po chvíľke som jej objatie opätovala a usmiala som sa.
"Aj ja ťa rada vidím Gemma."Po chvíli sa odo mňa odtiahla a chytila mi ruku. Chcela ma doviesť, alebo lepšie povedané dotiahnuť za ostatnými, no všetci už stáli pri nás.
Lou si ma hneď pritiahla k sebe a pevne ma objímala, ale našťastie nie tak pevne ako Gemma.
"Rada ťa vidím." Povedala a usmiala sa aj ja teba Lou.Vyobjímala som sa aj s chalanmi, ale Harry tu našťastie nebol. Inak by ma tu už nevideli.
"Inak Zara, toto je moja priateľka Cheryl." Predstavil mi Liam ženu stojacu hneď vedľa neho.
"Rada ťa spoznávam." Povedala a objala ma aj ona. Až vtedy dom si všimla jej vypuknutého bruška.
"Aj ja ťa rada spoznávam." Povedala som a snažila som sa ovládnuť zvedavosť, no nakoniec som to nevydržala.
"Ty si tehotná?" Spýtala som sa a ona s úsmevom prikývla."Gratulujem." Nadšene som povedala a usmiala som sa. Vyzerali s Liamom neuveriteľne šťastne.
"Ďakujeme." Povedal Liam za oboch."Nejdeme si sadnúť? Ja budem musieť ísť o hodinu po Freddieho." Povedal Louis a všetci prikývli. Teda až na mňa.
"Prepáčte, ale musím ísť." Povedala som rýchlo, ale Louiho ruka ma zastavila.
"Ak je to kvôli jemu, tak sa neboj. Nepríde." Povedal Louis a ja som zaváhala, no nakoniec som si sadla k ostatným.
"Nieje taký aký bol, keď ste spolu chodili. Teraz sa usmieva falošne akoby to robil naschvál, lezie Kendall za zadkom. Proste strašné. Preto tu teraz nieje. On radšej pôjde natáčať novú epizódu Kardashianok ako užívať si s priateľmi." Sťažoval sa Niall a všetci len nemo prikyvovali.
Nemala som k tomu čo dodať sám si vybral."ZA-RA, ZA-RA!" Počula som skandovanie. Otočila som sa za zvukom. Podišla som ku kamennému zábradliu, a keď som sa nahla, videla som asi 5 krát taký veľký dav než čo za nami bežal keď sme boli ešte dole.
Hneď ako si ma všimli, spustili ešte väčší krik, tak som radšej odstúpila od zábradlia.S povzdychom som si sadla naspäť a pokrútila som hlavou.
"Toto nieje normálne.""Nediv sa im. Nenávidia Kendall a teba milujú. Myslia si, že tieto ich protesty im vrátia Zarry." Povedala Gemma a niečo ťukala do mobilu.
"Máme problém. Harry a Kendall sú tu." Povedal zrazu Liam a ja som na neho prekvapene zostala pozerať.
"Ahojte, ja idem." Povedala som a prudko som sa postavila.
"Práve čakajú dole na výťah." Povedal a ja som zamrzla.
"Ja tu s ním nebudem."
"Zara prosím, Lou a Louis pôjdu po Freddieho a ja tu nechcem zostať s nimi." Prosila ma Gemma, no ja som nestihla nič povedať, lebo som počula ako sa dvere výťahu otvárajú.
"Vymysleli si novú formu protestu? Teraz budú kričať Za..." Harryho hlas sa na konci zastavil. Nemala som na to, otočiť sa mu tvárou, tak som len tucho sedela.
Zatínala som zuby aby som sa nerozplakala."Zara?" Vyslovil moje meno a ja som sa celá klepala. Cara, sediaca oproti mne mi venovala povzbudzujúci úsmev.
Louis si jednu ruku prehodil cez moje ramená a Cheryl ma chytila za ruku a usmiala sa na mňa.
Keď som sa dlhšie neotáčala, Harry prušiel ku mne. Stál predo mnou a ja som na neho pozerala.Jediný pohľad do jeho očí mi vedel vrátiť všetky vspomienky. Dobré, no bohužiaľ aj zlé.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...