Dnes je deň tej prehliadky. Je 13 hodín a ja ešte stále nie som hotová. Vlastne som ešte ani nezačala.
Premohla som sa a postavila sa z postele.
V kúpelni som sa jemne namaľovala a vlasy nechala rozpustené.Obliekla som si úzky top a širokú sukňu s kvetinami dlhú do pod kolená. K tomu som si obula lodičky so špicatou špičkou a listovú kabelku od Chanel. Všetky tie veci mi kúpila Kate ešte pred tým ako som sem prišla.
Bolo pol tretej, tak som zbehla dole.
"Ako vyzerám?"
Prišla som na terasu za Kate.
"Vyzeráš nádherne. Ak chceš, požičaj si jedno z mojich áut.""Ďakujem."
Ešte som ju objala a zišla do podzemnej garáže.Dnes ráno už sme sa udobrili a bavíme sa ako by sa nič nestalo.
V podzemnej garáži bolo dosť veľa áut. Zobrala som zo skrinky s nápisom Katy jedny z asi 5 kľúčov. Bol to Chevrolet. Nastúpila som a vyšla z garáže. Cesta ku Kendall prebehla na šťastie v pohode a nestratila som sa.
Zatrúbila som a o chvíľku do auta nastúpila bledá Kendall.
"Ahoj, si v pohode?""Ahoj, nie. 12 hodín som nejedla, ale to bolo ešte ok, keď som na prehliadke Victoria's Secret, nejem aj 24 hodín a aj tak musím vyzerať dobre. Niekedy je to fakt ťažké."
Hovorila zachrípnuto po celú cestu.Auto som zaparkovala za budovou, v ktorej je prehliadka. Zadným vchodom sme vošli dnu do šatne, kde bolo strašne veľa dievčat. Všetko to boli buď modelky, alebo vyzážistky. Vyzeralo to, že tu je poriadny chaos, ale všetci boli v kľude. Bolo to tu čudné.
2 hours later
Kendall povedala, že to bude trvať dve hodiny a ja už som tu viac ako dve hodiny a to nie sme ešte ani v polovici. Sedím v prvej rade a snažím sa vyzerať čo najlepšie, ale po pravde, je to dosť ťažké.
Ešte som tak sedela ďaľšiu hodinu a pol až sa prehliadka skončila. Ďakovala som Bohu, že som sa aj dočkala.
Ľudia poodchádzali a ja vďaka kartičke zavesenej na mojom krku som mohla ísť do šatne modeliek. Očami som pohľadala Kendall. Sedela na stoličke pred zrkadlom a vyzážistka jej dávala dolu všetok makeup.
"Zara, musím ísť ešte za jedným módnym agentom. Ak chceš, poď so mnou."
Postavila sa a potiajla ma za ruku.
"Nikdy nepochopím, prečo sa vôbec pýtaš, keď aj tak urobíš podľa seba."
Uchechtla som sa na nej a krácala za ňou cez dlhú chodbu.
"Len tak zo zdvorilosti."
Zasmiala sa a zaklopala na čierne dvere pred ktorými sme zastali.
"Ďalej."
Ozvalo sa z vnútra a tak sme obe vstúpili.Na kresle sedel postarší pán.
"Dobrý deň pán Hale."
Pozdravila Kendall."Ahoj Kendall, potrebujem od teba aby si mi zohnala novú modelku na tú Victoria's Secret prehliadku. Rose otehotnela, tak nemôže ísť. Potrebujem vysoké štíhle dievča, s čiernymi vlasmi a veľkými modrými očami. Máme samé blondýnky a ľudí to už trochu omrzelo."
Začal hovoriť svoje požiadavky."Niekoho ako ona?"
Ukázala na niekoho Kendall, ale ja som stále nevedela na koho až som si vškmla jej prst ukazujúci na mňa.
"Robíš si srandu?"
Pozerala som na ňu s vypulenými očami.Ten muž, vlastne pán Hale, ako ho oslovila Kendall zdvihol pohľad a upriamil ho na mňa. Prudko sa postavil a prikráčal ku mne.
Chytil mi bradu medzi prsty a rôzne mi otáčal hlavou a pozorne si prezeral moju tvár. Bolo mi to nepríjemné.
"Máte záujem byť modelkou Victoria's Secret? Zarábala by ste milióny ročne, mala vždy tie najlepšie módne kúsky a muži by po vás túžili."
Vysypal a prosebne na mňa pozeral.
"Budem si to musieť ešte premyslieť." Neisto som povedala."Máte tetovanie?"
"Nie."
"Piercing?"
"Nie."
"Beriete drogy, fajčíte alebo pijete priveľa alkoholu?"
"Nie."
"Máte za sebou plastické operácie alebo botox?"
"Nie.""Ste pre nás ako stvorená!"
Potešil sa pán Hale.
Podal mi jeho vizitku so slovami aby som mu čo najskôr oznámila či to beriem.
Ešte niečo dohadovali s Kendall. Moju pozornosť upútalo klopanie na dvere a následné otvorenie."Ó ahoj Alex. Dámi, toto je Alex, jeden z módnych agentov Victoria's Secret. Alex toto sú Kendall Jenner a Zara Sugg."
Predstavil nás a okamžite ako som sa pozrela na Alexa sa mi na tvári vytvoril široký úsmev. Bol to ten Alex, ktorého som stretla včera v parku.
"Ahoj Zara. Nevedel som, že si modelka."
Usmial sa a objal ma.
"Vlastne nie som, len možno budem."
Vysvetlila som mu."Vy sa poznáte?"
Nadvihla obočie Kendall."Áno, stretla som ho včera po obede, keď som vystúpila z Harryho auta. Prisadol si ku mne v parku a dali sme sa do reči."
Objasnila som Kendall situáciu aby pochopila. Ďalej už sa na nič nepýtala.Stále niečo preberali s pánom Haleom a ja som sa rozhodla, že pôjdem domov.
"Kendall prepáč, ale ja už idem. Maj sa."
Objala som ju a postavila sa z pohodlného koženého kresla."Odprevadím ťa."
Rozhodol sa Alex a tiež sa postavil.
Spolu sme vyšli z budovy. Vonku už bola tma.Keď sme boli pri aute, otočila som sa, že ho objímem na rozlúčku, ale on ma namiesto objatia pobozkal a tento raz už to nebolo na líčko.
Čudné bolo, že som mu bozk opätovala.
Keď sme sa po dlhej dobe od seba odlepili, Alex mi pozeral do očí a usmieval sa. Bol tak neodolateľný, že som ho musela pobozkať ešte raz, ale nemala som to robiť, lebo sa zjavili blesky foťákov.Alex mi pohotovo otvoril dvere na aute. Zamávala som mu a čo najrýchlejšie sa snažila dostať domov.
Ach....to bol jeden z najkrajších dní môjho života.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...