35.

2.2K 141 1
                                    

"Hups."
Nevinne som sa na ňu pozrela.
"Hups?!"
Zakričala.
"Vy nie ste normálne. Celý svet vie o tom, že ste sa ožrali. A viete prečo?! Behali ste s fľašami vodky po LA a spievali priam až revali. Ľudia sa sťažovali aj polícií! Viete aký škandál ste urobili?!"
Stále kričala a rukami si prehrabla vlasy.
"Lebo ty si nikdy neurobila škandál a ani nebola opitá, že? Jeden krát sa opijem a hneď sa ide zrútiť svet!"
Pretočila som očami.
Kate sa len otočila a odišla aj s manažérom preč. Ostali tu len chalani.
"Tak, to bolo niečo."
Prerušil trápne ticho Louis.
"Ak budeš ticho, bude to lepšie Louis."
Povedala mu Gemma a ďalej si podopierala rukou hlavu.

Išla som do obývačky a zapla telku aby tu nebolo stále také ticho. Chcela som ísť späť do kuchyne za ostatnými, ale niečo v televízií ma zaujalo.
"Alex Malik sa očividne po rozchode s jeho priateľkou Zarou Sugg v slzách netopí. Už včera večer bol videný na jeho súkromnej jachte v Taliansku so známou modelkou Gigi Hadid a ako nevinná večera to nevyzeralo. Poukazujú na to aj fotky, ktoré máme z dobrého zdroja."

Že z dobrého zdroja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Že z dobrého zdroja. Vyfotili to paparazzi a tí určite nie sú dobrý zdroj. Ukázala tam fotky a vážne tam boli. To je ale kokot! To s takýmto som chodila 2 roky?! Išla som s kamennou tvárou späť do kuchyne a z poličky vytiahla pohár. vyliezla som na linku, lebo som na hornú skrinku nedočiahla a dole už som zliezala s fľašou whisky v ruke. Naliala som si asi tretinu pohára a celé som to vypila na ex.

"Zara, čo sa stalo?" S obavami v očiach na mňa pozrel Niall.

Celou silou som šľahla pohár o stenu predo mnou a ten sa celý rozbil na drobné črepy. Prekvapene na mňa všetci hľadeli a ja som mala chuť o tú stenu hodiť všetko, čo mi príde pod ruku. A prečo nie? Vzala som fľašu whisky, napila som sa z nej a zrovna keď som sa išla napriahnuť, že ju hodím ma niekoho ruky pevne chytili a fľašu mi vytrhli z ruky. Otočila som sa k tomu dotyčnému a kto druhí by to mohol byť než Styles. "Pusti ma a daj mi tú fľašu! Bola drahšia ako si myslíš!" Snažila som sa dosť z jeho pevného stisku, ale on ho len upevnil na čo som sykla od bolesti. "Vždy hádžeš drahé veci o stenu?"

"Radšej ju hodím o stenu, než aby si ju mal v rukách ty!" Povedala som rázne a vytrhla sa z jeho pevného zovretia rúk.

Celé zápästia som mala červené. Pohľadom som vyhľadala mobil a keď som ho našla, napísala som všetkým ľuďom, ktorých na Twitteri followujem, aby zajtra o deviatej večer prišli na párty. Alex si užíva, tak si budem aj ja. Follownutých mám na šťastie len slávnych ľudí, ale nie všetkých z nich poznám osobne.

"Zara, volal mi tvoj manažér, že sa ti nemôže dovolať a máš ísť s nami, lebo si chce s tebou pohovoriť." Povedal Liam a kývol rukou, aby som išla za ním. Ani som si nevšimla, že už tu nikto nie je. Zamkla som vilu.

"Môžeš ísť autom aj s nami." Povedal než nastúpil do ich menšej dodávky. "Nie ďakujem, ale radšej pôjdem svojím autom." Bože! S nimi v jednom aute? To radšej zomriem! "Čakaj! Pôjdem radšej s tebou." Povedala Cara a nastúpila do môjho čierneho Range Rovera.

"Chceš sa porozprávať?" Opatrne sa spýtala, keď sme išli k vile chalanov. "Chalani ťa poslali vyzvedať čo? Alex proste hovoril, že ho to mrzí a teraz už si užíva na jachte, čo som mu JA kúpila niekde v Taliansku a čo je najhoršie s Gigi! To je všetko." Len chápavo kývla hlavou a už sme boli pred vilou 1D.

"Poďte dnu." Kývol Louis a my sme vošli do mne známeho domu. "Inak asi o päť minút k nám majú prísť kamoši z 5SOS." Povedal Niall.

Ako keby nestačili hen tí štyria. Musia prísť ešte ďalší. Sadla som si na gauč, fotila selfie a potom ich dávala na Instagram. Počula som buchnutie dverí, ale neunúvala som sa zdvihnúť pohľad od mobilu.
"Zara, sme v keli!"

New Life FF (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora