2 months later
Vošla som do šatne a zatvorila za sebou dvere.
Chalani majú ďaľší koncert a Harry sa ku mne správa ako inak ako k handre.Bola tu aj Lou, Caroline a nejaké štylistky.
Schúlila som sa do klbka, tvár si dala do dlaní a začala hlasno plakať."Zara prosím neplač. On to tak určite nemyslel."
Hladila ma Caroline po chrbte a snažila sa ma utíšiť."Ako inak to mohol myslieť?!"
Stála som hneď vedľa neho, prišla tam Kendall a on ju len tak objíme smeje sa s ňou a ani si nevšimol, že som odišla."Zara, si ok? Všimol som si, že si odišla?"
Započula som Liamov hlas."Nie som. A ty nie si ten, kto si mal všimnúť, že nie som ok a že som odišla."
Postavila som sa zo sedačky a nahádzala do kabelky svoje veci."Kam ideš?"
Nechápavo na mňa pozerala Lou.
"Domov. Po koncerte sme mali ísť ešte na večeru, ale sama to tam s Danielle nevydržím a Harry si očividne našiel lepšiu spoločnosť."
Poutierala som si slzy a obliekla bundu."Majte sa."
Obišla som Liama a po dlhej chodbe vyšla von z Madison Square Garden v NYC, kde mali chalani koncert.Z každej strany ma oslepovali blesky foťákov. Fanúšikovia boli síce za zábranami, ale to nemenilo nič na tom, že kričali ako na najväčšej horskej dráhe.
Stopla som si taxík a nadiktovala taxikárovi adresu hotelu, v ktorom sme všetci ubytovaní.
Výťahom som sa vyviezla na naše poschodie a odomkla dvere. Vošla som do apartmánu a spustila ďaľšiu vlnu plaču. Popri plakaní som do kufra hádzala svoje veci.
Ani nie za desať minút v alartmáne po mne nezostala ani stopa. Vyzeralo to ako keby tu bol len Harry.
Harry. Bude mi chýbať, no zároveň som najšťastnejší človek na svete. Budem voľná a už nikdy sa nezamilujem. Vždy to skončí katastrofálne.
Porozhliadla som sa po apartmáne, či tu niečo nezostalo a cez operadlo stoličky som si všimla Harryho červeno-čiernu flanelku.
Vzala som si ju a dala do kufra. Ja viem, je to krádež, ale ani si nevšimne, že ju nemá a mne by chýbala.
Zatvorila som dvere a išla aj s kufrom na recepciu, kde som odovzdala kartu od apartmánu.
Pred hotelom som si stopla taxík a ten ma odviezol až na letisko. Som zbabelá, že som len takto odišla, ale ja už to ďalej nevydržím. Harry sa ku mne správa ako ku kurve a všimli si to dokonca už aj chalani. Potrebujem začať odznova.
***
Zobudila ma letuška, lebo sme pristáli v LA.
Hneď ako kapitán vydal povel, že sa môžeme odopnúť, urobila som tak.
Vystúpila som z lietadla a zavolala si taxík. Nikto o mojom neplánovanom lete nevie. Okrem Liama, Caroline a Lou samozrejme.
***
Posledný krát som sa pozrela na dom a nastúpila do svojho auta, kde som mala tri veľké kufre plné mojich vecí, ale stále som zo šatníku nevzala ani tretinu.
Chcem začať odznova a to zahŕňa aj oblečenie.Vyšla som na cestu a mierila ku Katy. Zabila by ma ak by som sa nerozlúčila.
Zaklopala som na dvere a otvoril mi Leo.
"Čo tu robíš Zara, nemáš byť v New Yorku?"
Prekvapene na mňa pozeral a odstúpil aby som mohla vojsť dnu."Zara? Ahoj, čo sa stalo?"
Spýtala sa Katy. Pozná ma a sama vidí, že nie som ok.
"Rozišla som sa s Harrym. Vlastne som od neho len odišla a on si toho pravdepodobne ani nevšimol."
Povedala som s Katy na mňa pozerala s otvorenou pusou.
"Si normálna? On ani nevie kde si?!"
Vyjakla na mňa a ja som na ňu pohoršene pozrela. Myslela som si, že je na mojej strane.
"Už mám dosť toho, že sa ku mne správa ako by som bola ten najväčší lúzer na svete. A stavím sa, že si ani nevšimol, kedy som odišla. Mal totiž oči len pre Kendall a mal plné ruky práce chytaním jej zadku."
Do očí mi zase išli slzy, ale úspešne som ich zahnala."Odchádzam na nejakú dobu do Londýna. Potrebujem pokoj od všetkého."
Povedala som a Katy sa mi vrhla okolo krku.
"Budeš mi chýbať."
Zašepkala mi do ucha a na ramene som cítila jej slzy.
"Aj vy mne."Objala som sa ešte s Leonardom a išla autom naprieč ulicou. Dúfam, že sa na mňa tešíš Londýn!
Je možné, že ďaľšia časť nebude cca 5-8 dní, tak si pozrite nový príbeh od saskqaaaa, je to jej prvý príbeh, jednodielovka s Niallom a potešilo by ma ak by ste sa naň pozreli.
Bye♥
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...