42.

2.2K 129 6
                                    

Mám dovarené a ešte mám 15 minút k dobru. Stihla som to celkom rýchlo a nechcem sa chváliť, ale je to vynikajúce. Sadla som si do obývačky na nový gauč a pozerala telku.
Počula som zvonček, tak som išla otvoriť. Boli tam Kate, Orlando (Bloom keby náhodou niekto nevedel), Harry a Niall.
"Ahojte."
Pozdravila som ich a pozvala dnu.
"Ahoj."
"Kde sú ostatní?"
"Ospravedlňujú sa, ale museli ísť do štúdia nahrávať ich sólo. My s Niallom sme boli dnes ráno."
Vysvetlil Harry a ja som chápavo prikývla.

"Poďte si sadnúť. Robila som špagety."
Zavolala som ich do jedálne a priniesla tam obrovský hrniec so špagetami a potom dva menšie s ktorými mi pomohol Harry. V oboch boli omáčky na špagety.

***

"Bože som prežraný."
Ľahol si Niall von k bazénu.
"Toto si musím vyfotiť. Prvý krát, čo niečo také Niall povedal. Zara ty musíš byť kúzelník."
Začal sa smiať a Niall len prevrátil oči.

Vybehla som schody hore a obliekla si plavky. Dnes je vonku extrémne teplo.

Na chodbe som stretla Katy a Leonarda

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Na chodbe som stretla Katy a Leonarda.
"Vy už idete?"

"Áno zlatíčko. Prepáč, ale máme obaja ešte prácu."
Objali ma a odišli. Bola by som zvedavá o prácu akého typu sa jedná. Fuj! Radšej nad tým ani nepremýšľam. A kožno by prekvapili a vážne by sa jednao o serióznu prácu. Bože nad čím to premýšľam.
Vyšla som von. Niall stále ležal na lehátku pri bazéne a Harry už bol vo vode. O niečom sa rozprávali. Až keď som prišla bližšie som si všimla, že Niall s niekym volá.

Keď si ma Harry všimol padla mu sánka. Snažila som sa si nevšímať jeho pohľady, ale bolo to hrozné.
"Tečie ti slinka."
Falošne som sa na neho usmiala.
Vtedy sa uvedomil a ako kehy sa prebral z tranzu.
Rýchlo zatvoril ústa a tváril sa, že sa nič nestalo. Skočila som do bazéna a keď som sa vynorila spod hladiny, Harry ma začal špliechať.
"Čo robíš?"
Zakričala som na neho aby ma cez ten zvuk vody počul.
"Špliecham ťa ak si si nevšimla."
Len tak som sa nedala a špliechala ho aj ja.
"A prečo?"
Začala som zase.
"Lebo!"

"Héj, neruším? Ste ako deti."
Zavolal na nás so smiechom Niall.
"To ten pravý povedal."
Povedal Harry a prskol aj na neho.
"Musím už ísť. Idem von so Celine. A ďakujem za obed Zara."
Zakričal ešte a už ho nebolo.
Liezla som po rebríku von z vody a posledný krát som Harryho oprskala so slovami.
"Aj tak som ťa oprskala viac."
Už som bola skoro vonku, keď ma oblapli Harryho ruky a zhodili dolu.
Vynorila som sa a naskytol sa mi pohľad do nádherných, zelených očí v ktorých som sa strácala.
Pomaly sa naše tváre začali približovať a keď už som cítila Harryho dych na mojej tvári a naše pery boli vzdialené len pár milimetrov, začula som hlas.
"Niall ma pustil dnu tak..."
Keď nás Ray videl, zamrzol.
Ja som sa od Harryho rýchlo odtiahla a v sekunde som bola vonku z bazénu.
"Daj mi minutku idem sa prezliecť."
Povedala som a so sklonenou hlavou išla až do mojej izby.
Zabuchla som dvere a snažila sa vstrebať všetko to, čo sa práve stalo.
Cez plavky som si prehodila lrn volné šaty a mokré vlasy som si vysušila uterákom.
S malou dušičkou som zišla dole a nemala som ani potuchy čo sa bude diať.

New Life FF (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora