Otvorila som dvere do Katynej vily a akonáhle boli všetci vo vnútri a niekto zavrel dvere, nevydržala son to.
"Aký blbec to povedal?!"
Premerala som si ich pohľadom a zastavila som sa až na Stylesovi.
"Harry si nenápadný."
Bolo mi jasné, že to bol on, lebo keď ma Jimmy zavolal na pódium, všetci boli prekvapení, len Styles nie.
"Prepáč."
Sklonil hlavu.
"To je v pohode."
Pousmiala som sa a išla preč.
"Ďakujem, ďakujem, ďakujem, ďakujem..."
Objímal ma Harry.
"Za čo?""Za to, že si ma nezabila, nestrápnila, neobesila, neukameňovala..."
Pokračoval, ale prerušil ho môj smiech.
"Čo sa smeješ!"Nedokázala som ani odpovedať. Chvíľku sme sa ešte rozprávali, ale ja som sa rozhodla, že už pôjdem domov. Spať som tu už nechcela a tešila som sa na vlastnú posteľ. Zavolala som si šoféra, ktorý tu bol do pár minút.
"Tak sa majte." Zamávala som im a viezla sa autom až domov. Šofér ma vysadil a vzápätí odišiel. Odomkla som a vošla dnu. Tá vôňa domova mi chýbala. Z nôh som skopla lodičky a nasadila papuče. Šaty som si vyzliekla už dole. Nemala by som nervy ísť v takej dlhej, širokej a hlavne ťažkej sukni po schodoch. Vybehla som hore a dala si sprchu. Kašľala som na obliekanie sa a ľahla som si do postele aj nahá. Aj tak bývam sama.
"You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would knowAnd you over think
Always speak
CrypticallyI should know
That you're no good for me'Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up..."
Blbé zvonenie.
Ešte so zatvorenými očami som to zodvihla.
"Áno?"
A vzápätí som si zývla.
"Zobudil som ťa?"
Počula som Rayov posmešný hlas.
"No, to je jedno a čo si chcel?""Volali mi z Columbia Records, Capitol Records, Big Machine Records, Hollywood Records a ešte pár nejakých podradných. Všetci chcú aby si s nimi podpísala zmluvu. Colubmia ti ponúkajú 95 miliónov dolárov."
"Wow!"
Nevedela som čo mám povedať. Som celá rozklepaná.
"Okolo 2 poobede prídem ku tebe a preberieme to. Zatiaľ sa maj."
Ani nečakal, že mu odzdravím a hneď zložil. Roztrasenými rukami som položila mobil na posteľ a sadla si.
Ó môj bože!
Konečne môžem využiť aj to, že mám v dome miestnosť výhradne na spievanie. Je tam miliarda tlačítiek ktoré ani neviem ovládať a keby mi sem nechodili upratovať, tak by boli pod poriadnou vrstvou prachu.Prehodila som cez seba len saténový, tenký župan a išla si dole urobiť čaj.
Nalila som si ho do hrnčeka a išla sa dole pozrieť do toho slávneho štúdia či čo to je.
Mala som tam aj klavírové krídlo a gitaru po mame. Ach keby vedela čo sa deje, určite by bola na mňa pyšná a kto vie, možno o tom vie a pyšná na mňa je.
Rozhodla som sa, že zavolám Katy.
Išla som do kuchyne a tam odložila prázdny hrnček. Vybehla som schody a zobrala mobil, ktorý bol položený na postely.
"Ahoj Zara, potrebuješ niečo?"
Ozval sa hlas mojej tety asi po treťom pípnutí.
"Ahoj. Ani neuveríš akú mám novinu. Rayovi volali z niekoľkých nahrávacích spoločností a všetci so mnou chcú podpísať zmluvu."
Povedala som nadšene.
"Áaaaa to je super."
Zakričala a aj keď som ju nebidela vedela som, že sa usmieva.
"Napadlo ma, že by zi mohla prísť ku mne na obed aby sme to oslávili a zavolaj aj chalanov."
Povedala som jej svoj nápad a súhlasila.Prezliekla som sa a išla dole variť. Na celý obed mám len hodinu. Rozhodla som sa, že urobím dva druhy špagiet. Carbonara a Napolitana. Síce nemám rada šlagety s rajčinovou omáčkou, ale Katy ich miluje. Preto tie Napolitana. A Carbonara sú moje najobľúbenejšie.(tak je to ajv skutočnosti:D)
Dala som sa do varenia a popri tom si pospevovala.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...