44.

2K 129 5
                                    

Zavolala som Care, že idem na pár dní do Londýna. Veľmi nadšená nebola. Vlastne vôbec nechcela aby som išla, ale potrehujem si trocha prevetrať hlavu. Vyzliekla som si upnuté šaty a išla sa odlíčiť. Zavolala som Rayovi aby mi vybavil lietadlo. Na šťastie som mala veci stále v kufre, čiže som tam len nahádzala kozmetiku a to už mi zvonil mobil, že mám pristavené auto.
Zobrala som kufor, obula sa a výťahom som sa zviezla až dole. Mala som len boyfriend jeansy, biele tričko a conversi, ale vonku mi začalo byť zima, tak som si cez plecia prehodila čiernu koženú bundu.
Šofér mi otvoril dvere a postaral sa aj o môj kufor.

Je už neskorá noc, takže je premávka celkom riedka. Cesta na letisio J.F. Kennedyho nám trvala asi hodinku, lebo sme šli cez polovicu NYC.
O kufor sa postará personál, čiže som mohla ísť bezstarostne cez bočný vchod na všetky tie kontroly až dk lietadla.

***

"Slečna Sugg, sme v Londýne." Počula som letušku ako ma budí. Otvorila som oči. Ešte bola tma, ale už svitalo.
Vzala som si svoju tašku a išla von. Pred vchodom do budovy Heathrow ma čakalo auto. O môj kufor sa postarali a už ma čakal v aute.
Šofér ma zaviezol na adresu, ktorú som mu povedala.
Keď sme boli na mieste, konkrétne pred mojím rodným domom, šofér zastavil, otvoril mi dvere a kufor priniesol až k vchodovým dverám.
"Ďakujem, dovidenia."

"Majte sa slečna a želám pekný pobyt."
Nasadol do auta a odišiel. Chvíľku mi trvalo kým som našla kľúče, ale podarilo sa.
Odomkla som si a vošla dnu. Tá vôňa domova je nenahraditeľná.
Zažla som si a kufor vyniesla hore.
Zvalila som sa do postele a spala.

Zobudila som sa až o 11:30. Vonku pršalo. Pretrela som si oči a hneď si to namierila do kúpeľne kde som si dala poriadne dlhú sprchu počas ktorej som si aj umyla zuby. Osprchovaná, ale stále nahá som vošla do izby a so svojho šatníka vytiahla veci čo som si nezobrala do LA.
Kašlem na makeup a oblečenie od špičkových módnych návrhárov.
Dala som si mikinu s kapucou a pre istotu aj beanie. Zatiaľ nikto nevie, že tu som a ja by som bola rada ak by to tak aj zostalo. Zbehla som dole a obula si conversi. V garáži som na šťastie mala auto, lebo v tomto daždi by som pešo neprešla suchá ani päť metrov.
Katy našla nejakých ľudí, ktorý sa o dom starajú keď tu nie sme. Dúfam, že aj natankovali, lebo budem v kely. Naštartovala som a hneď sa aj zaradovala. Síce to nebola plná nádrž, ale nemala k tomu ďaleko.

Vyšla som z garáže na cestu a po uliciach Londýnskeho predmestia som sa dostala až k supermarketu.
Vzala som kôš a vošla dnu. Prechádzala som pomedzi regále, keď som pred sebou uvidela skupinku dievčat, ktoré sa o niečom rozprávali. Bože prosím, len nech ma nezpoznajú.
Hlavu som otočila až úplne na opačnú stranu a dúfala, že si žiadna z nich nič nevšimne.

***

Konečne doma. Nákup som zaniesla do kuchyne, kde som si hneď aj urobila čaj.
Sadla som si do obývačky a pustila film pri ktorom som zaspala.

New Life FF (Harry Styles)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant