Sorry za ten názov, ale nič originálne a zároveň aj normálne ma nenapadlo.
Otázky od: saskqaaaa
Koľko máš rokov?
Mám 14 v januári 15Z kade berieš nápady, čo sa stane v kapitole?
Buď niečo robím napr. som vonku a z ničoho nič len blik cvak a musím a niečo ma napadne, alebo sa rozhodnem, že idem písať a príde to tak spontánne:D....väčšinou tá druhá varianta.Okolo ktorej kapitoli chceš skončiť?
Toto je fakt ťažká otázka. Vôbec neviem asi okolo 70. možno viac, možno menej. Budem písať dokiaľ to bude baviť mňa a hlavne Vás.Vysnívané mesto?
Londýn! Bola som tam už veľa krát, ale vždy sa tam milujem vracať♥♥♥ A potom LA.Máš domáce zviera?
Máme psa vlčiaka. Keď som bola mladšia, mala som zakrslého králika, papagáje, rybičky...ale najviac snívam o mačke. Nechcem ju teraz, ale až budem napr. mať vlastný dom/byt. Chcen niečo ako mačka Taylor Swift. Už aj viem aké meno by mala:DChcela by si zažiť niečo ako Zara? Prečo?
Ak sa nepočíta to, že by mi vymrela rodina, tak určite:D
Lebo Harry:3...a mať Katy Perry za tetu nemusí byť vôbec od veci :D Ale neviem ako dlho by ma go bavilo. Asi by mi strašne vadilo to, že by vlastne celý svet o mne všetko vedel. Možno sa to nezdá, ale som hrozný introvert a shy girl:)Otázky od: Viku_ska2
Ako si sa dostala k Wattpadu?
Bola som sama doma a čítala som tie 1D blogy a našla som tam poviedky. Začalo ma baviť ich čítanie, tak som to vygooglila a vždy mi to našlo nejakú na wattpade a ja som sa sem nechcela prihlasovať, ale keď som bola v napínavej časti jednej z poviedok a mne to vypísalo, že ak chcem čítať ďalej musím sa prihlásiť, neváhala som.Ako reagovala tvoja rodina, kamaráti keď zistili, že píšeš.
Rodina to nevie nakoľko by to chceli čítať (mama určite) a to by som tam fakt určité scény nepopisovala.
A kanarátky to vedia 3.
2 len vedia, že niečo píšem a tá 3. avenir001 ma vydierala, lebo som jej povedala o wattpade a nechcela som jej povedať ako sa tu volám. Nakoniec som to NEDOBROVOĽNE!!!! všetko až do najmenšieho detajlu musela vyklopiť, lebo to vydieranie bolo hrozné! A teraz je ona ten človek čo rozhoduje za mňa keď sa ja neviem rozhodnúť či mám v príbehu niekoho zabiť alebo nie, či budú spolu alebo nie... Ona je tá čo ju musíte uplácať keď budete chcieť ovplivniť dej;)...dlhá odpoveď:DPodporujú ťa rodina, kamaráti v písaní?
No, dá sa to tak povedať. Vie o tom len už spomínaná kamarátka a tá....:D proste si prečítajte náš rozhovor z pred pár dní.
Ja: Hej ja som úplne hotová pochopíš to? Už 3 kilá!
(mimochodom zrovna sme sa bavili o mojom príbehu)
Ona: Schudla si? Pribrala?
Ja: *záchvat smiechu
Ona: *poker face
Ja: myslela som videní ty idiot!
...tak ak sa toto dá nazvať podpora, tak potom áno, podporujú ma:DČo presne ťa inšpirovalo k napísaniu tohto príbehu, k akej príležitosti to bolo?
Sen. Snívalo sa mi niečo na tento štýl. A nemá to nejakú špeciálnu príležitosť, zrovna vtedy keď som dopísala Fame, tak som ho zverejnila.Keď si "našla Wattpad, hneď si sa rozhodla, žr chceš niečo napísať alebo ťa k tomu musel niekto prehovárať.
Nerozhodla som sa hneď, ale až po pár prečítaných príbehoch. Povedala som si, že by ma to mohlo baviť a tak som to skúsila. O mojom wattpade prvý mesiac nevedel nikto čiže ma ani nemal kto prehovárať.Bol Harry od začiatku zamilovaný do Zary?
Nie. Skôr to s nimi išlo tak pekne pomaly, ale Harry sa do Zary zamiloval skôr než ona do neho, len to nepriznal.Akú máš obľúbenú hudobnú skupinu/speváka/speváčku okrem 1D a Taylor Swift?
Mám rada Coldplay, Adele, Katy Perry, The Fray, Little Mix, Zayna a potom už len niektoré pesničky od kohokoľvek. Celkovo mám dosť rada hudbu:)Čo robíš rada vo svojom voľnom čase?
Celkom rada kreslím alebo pozerám filmy, alebo sa korčuľujem a tak.Aké su tvoje obľúbené pesničky?
Od 1D všetky hlavne Perfect, od Taylor Swift tiež všetky, soundtrack zo Suicide Squad, väčšinu mám rada aj od The Fray a Coldplay.
Teraz tie jednotlivé:
Martin Garixx & Bebe Rexha- In The Name Of Love.
Fift Harmony- All In My Head, Write On Me, Sledgehammer,
Hailee Steinfeld- Rock Bottom,
Justin Bieber- Let me Love you,
To je asi všetko, ale možno som na niečo zabudla:)....je toho strašne veľa.Ako si reagovala, keď si sa dozvedela, že si 1D dávajú ročnú pauzu.
Bolo mi to ľúto, ale keď nad tým porozmýšľate, tak aj oni sú ľudia a nedokážu nonstop pracovať.Cca ako dlho si fanušička 1D?
Od začiatku čiže od XFactoru. Bolo to dosť ťažké, lebo moji spolužici a spolužiačky ich nenávidia, tak som musela držať hubu a krok. Musela som sa tváriť, že mám rada slovenský a český rap a to je snáď najhoršia vec na svete!Od kiaľ konkrétne si?
Som slovenka, ale babka je britka, dedo slovák a bývajú v anglicku čiže otec je na pol angličan asi? Neviem ako sa tomu hovorí. A bývame na slovensku konkrétne okrajová časť Bratiavy as niečo ako predmestie:DČo by si chcela robiť v budúcnosti? (Povolanie)
Všetko mám úplne naplánované, ale toto netuším. Asi niečo ako umelkyňa by som chcela byť, lebo dedo je celkom známy maliar a tak by bolo jednoduché sa v tom obore presadiť ako napr. Angelina Jolie- herečka a jej dcéra už začína hrať tiež, lebo už poznajú jej mamu tak sa ľahko presadí.V dospelosti chceš ostať na Slovensku alebo sa presťahovať do zahraničia?
Asi do Anglicka, keďže dobre ovládam reč, mám tam rodinu a nie je to až tak ďaleko.The End
Chcem sa Vám poďakovať za otázky na ktoré som odpovedala slohovkami, ale inak to nešlo tak sorry a dúfam, že sa aspoň v niektorej otázke zhodneme:D
Bye, bye♥
KAMU SEDANG MEMBACA
New Life FF (Harry Styles)
Fiksi PenggemarZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...