29.

2.2K 152 9
                                    

"Alex?!"
Skríkla som po ňom.
Ležal na mojom gauči vyrobenom na mieru od Chanel za 500 000$ a pod ním bola nejaká šľapka.

"Zara? T-ty už s-si doma?"
Vykoktal.
"Von."
Ukázala som na dvere a prísne na neho pozrela. Z tohto pohľadu sú v Elle všetci ako posratí.
"J-ja ti to vysvetlím."
Postavil sa a ja som okamžite vedela kto je tá kurva.
Gigi Hadid.
A to som si myslela, že väčšia štetka ako Kendall neexistuje.
"Von!"
Zakričala som.

Rýchlo sa obaja obliekli a utiekli.
"Kurva!"

Kopla som do prvej veci čo bola po ruke a zrovna to bola váza od Alexa. Priniesol mi ju z Thajska asi pred mesiacom.

"Do pekla!"
To už letel aj môj mobil.

Nebudem vyvádzať. Musím sa kľudniť. Veď ma len môj priateľ pidviedol v MOJOM dome na MOJOM gauči za 500 000.

Prehrabla som si vlasy a z úhľadne urobeného drdolu som ich rozpustila.
Schmatla som kľúče od auta a išla ku Katy. Chalani už budú určite doma, tak sa s ňou budem môcť porozprávať o samote.
Poriadne som od nervov dupla na plyn a hneď tá cesta bola kratšia.
Prudko som u Katy zabrzdila až to zapišťalo. Tresla som dverami od auta a vošla dnu.

V kuchyni nebola, v obývačke tiež nie.
"Katy!"
Nič. Aj by som jej zavolala, keby môj mobil neležal doma na zemi rozbitý na kúsky.
"Čo tu kričíš?"
Počula som za sebou hlas Harryho. On je ten posledný, koho chcem teraz vidieť.
Pomaly som sa otočila.
"Kde je Katy?"

"Odišla s niekým do mesta nakupovať. Mám jej niečo odkázať?"
Pozdvihol obočie.

"Nie. J-ja, len tu zostanem cez noc."

A z ničoho nič BUM. Kendall vyšla z obývačky a zavesila sa Harrymu na krk.
"Čo moja, že by večera nevyšla?"
Falošne sa zasmiala.
"Ty si o tom vedela?"

"Ale zlatko, nehovor, že ťa to mrzí."

"O čo tu ide?"
Priplietol sa medzi nás Harry.

To ako si Kendall a Gigi naplánovali ako mi zlomiť srdce?

"Čo som ti kurva urobila?! Prečo sa správaš ako neskutočná piča?!"
Kričala som na ňu a po lícach sa mi už gúľali slzy.

Vybehla som hore do svojej izby a ľahla si na posteľ.
Spustila som až histerický plač.

Počula som otváranie dverí. Pozrela som sa tým smerom a stálo tam dievča s bledo hnedými vlasmi.
"Kto si?"
Povedala som medzi vzlyky.
"Gemma. Ja, Katy povedala, že tu môžem prespať, aby som nemusela byť vo vile s tými bláznami. Ty budeš asi Zara."
Len som kývla hlavou na súhlas a zase začala plakať. Dala som si ruky do dlaní a snažila nevzlykať príliš nahlas.
Na chrbte som cítila niečí dotyk. Bola to Gemma a ľútostivo sa na mňa pozerala. Prvne ma objala a hladila rukou po chrbte. Keď som sa trochu ukľudnila, Gemma zase prehovorila.
"Povieš mi čo sa ti stalo?"

Ani som to neplánovala, ale začala som rozprávať.
Celý môj monológ pozorne počúvala.
"A do toho ešte aj ten kokot Styles bude mať pravdu. Celé dva roky mi hovoril, že mi Alex zlomí srdce a podobne a mal pravdu! A teraz to tu rozprávam vlastne cudziemu človeku."
Od zúfalstva som si prehrabla vlasy a ľahla si do postele.
"Kokot Styles je môj brat."
Povedala z ničoho nič a mňa to až posadilo.
"Čo?!"

"Som jeho sestra Gemma."
Povedala so smiechom.

Dvere sa rozleteli a stál v nich Harry.
"Kokot Styles by sa s tebou chcel porozprávať."

"Ty si načúval?"
Prekvapene sa ho spýtala Gemma.
"Nie, len som počul nadávky na moju osobu keď som išiel do svojej izby."

Gemma odišla a Harry za ňou zabuchol dvere.
Sadol si na posteľ a pozeral mi dtále do očí ako by chcel čítať moje myšlienky.
"Chcel si rozprávať, tak rozprávaj."

"Rozišiel som sa s Kendall."
Vysypal na mňa.
"Čo? Prečo?"

"Lebo je kurva a od začiatku jej išlo len o peniaze. Bol som s ňou len kvôli manažmentu....a tebe."

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now