Nastavila som si na mobile navigáciu a vyšla z areálu letiska.
Z každej strany boli na mojom aute nalepený novinári a fanúšikovia. Mala som nasadené okuliare, ale aj spoza nich mi bola vidieť roztečená maskara.
Trúbila som, aj keď som vedela, že to nepomôže. Pomaly som sa posúvala dopredu, lebo niektorí ľudia uhli, ale aj tak si každí urobil minimálne 100 fotiek.
Po niekoľkých minútach, kedy som mala chuť všetkých tých ľudí prejsť autom som sa konečne dostala na hlavnú cestu a išla cez centrum Londýna kde som sa v zápchach zdržala ďalšiu hodinu, som prišla do štvrte kde som vyrástla.
Prechádzala som ulicami, ktoré som si matne pamätala a napokon som sa dostala až pred dom mojich rodičov.
Vystúpila som a rozhliadla sa okolo seba. Nikto na okolo nebol.
Otvorila som kufor a vybrala si odtiaľ svoje veci. Konečne som to posrané auto zamkla a išla aj s vecami ku dverám. Neviem, či sa dá tomu pocitu, ktorý prežívam povedať, že sa teším, lebo sa bojím všetkých pavúkov a hlavne spomienok, ktoré tam budú.
Odomkla som dvere a keď mi došlo, že je vlastne vypnuté kúrenie, voda, elektrina aj plyn, tak som sa zase otočila a zatvorila za sebou dvere.
"Kurva." Povedala som potichu a vytiahla z kapsy kľúče od toho prekliateho auta. Odomkla som ho, dala do kufra veci a vyšla som na hlavnú smerom k centru.
Porazí ma.
Zaparkovala som pred hotelom v centre. Vytiahla som kufre a išla do hotela.
Prišla som na recepciu a modlila som sa, aby mali volné izby.
"Dobrý deň, máte rezerváciu?" Spýtala sa žena za pultom a falošne sa usmiala.
"Nie, máte volnú izbu pre dvoch?"
"Pozriem sa." Povedala a ťukala niečo do počítaču.
"Máme s výhľadom na Temžu za 450£ na noc alebo prezidentský apartmán za 1300£ na noc." Zase nahodila ten jej falošný úsmev.
"Dajte mi ten za 450." Povedala som už otrávená z jej falošných úsmevov.
"Meno?" Zdvihla na mňa obočie.
"Zara Sugg." Povedala som chtiac nechtiac. Nešlo mi nevšimnúť si jej prekvapenie v tvári, ktoré sa snažila zamaskovať.
"Tu máte kartu, izba číslo 731 na 24 poschodí. Batožiny vám prinesieme do izby." Povedala a podala mi kartu.
"Ďakujem."
Otočila som sa a išla som smerom k výťahom. Moja kompletne zdemolovaná psychika sa znovu ukázala, keď z výťahu vystupoval zaľúbený pár.
Rýchlo som stlačila číslo môjho poschodia a akonáhle sa dvere od výťahu zatvorili, po lícach mi začali stekať slzy.
Výťah s cinknutím zastavil na 17 poschodí a ja som chcela vystúpiť, ale na poslednú chvíľu som sa zastavila. Nedošlo mi, že to nieje moje poschodie.
Otočila som sa a do niekoho som vrazila.
"Prepáčte, ja...nevšimla som si vás." Povedala som a zodvihla pohľad hore. Stál predo mnou celkom pekný chalan.
"Nevadí, mal som dávať pozor." Povedal a usmial sa.
Obaja sme konečne nastúpili do výťahu a dvere sa zatvorili.
Hneď ako som vystúpila ma nasledoval. Až keď som počula buchnutie dverí mi došlo, že nešiel za mnou, ale že tu má izbu.
Prišla som pred izbu s číslom 731 a kartou som ju otvorila.
Celá jedna stena v izbe bola sklenená. Zatvorila som dvere a ľahla som si na posteľ.
Ani neviem ako som zaspala.
One week later
Ešte stále som v hotely. Už je to týždeň čo som odišla a Harry sa mi ani jeden krát nepokúšal zavolať. Fajn, možno je naštvaný, ale vlastne ani nevie prečo som odišla. Je mi čudné, že ho to ani nezaujíma.
Ležala som na posteli a blúdila rukami okolo seba v snahe nájsť ovládač od telky. Konečne som ho nahmatala a zapla veľkú plazmu. Prechádzala som programy, až dokiaľ som nepočula Harryho meno. Najprv som si myslela, že sa mi to len zdalo, ale keď som videla už aj jeho fotku, tak som vedela, že nezdalo.
"Vyzerá to na koniec nášho obľúbeného páru?! Zara Sugg bola naposledy videná pred týždňom na letisku Heathrow v Londýne a Harry si očividne našiel novú zábavu. Vyzerá to tak, že sa opäť vrátil k jeho bývalej priateľke Kendall Jenner. Svedčia o tom ich fotky, ktoré zaplavili celý internet." Keď moderátorka dopovedala svoj dlhší monológ, na obrazovke sa objavili fotky Kendall a Harryho spolu.
Rýchlo som to prepla než sa zase psychicky zložím, ale na ďalšom programe bolo to isté, na ďalšom zase. Po štyroch programoch som to vzdala a vypla televízor.
Začnem odznovu. Skončím s celým týmto "celebritným životom" a ukryjem sa niekde kde ma nikto nenájde.
Vzala som si mobil a chcela nájsť číslo na nejakého makléra, ale hneď ako som mobil odblokovala, začali mi chodiť upozornenia na nové správy od fanúšikov. Stále sa tam opakovalo buď Si v Londýne? alebo Kde si? stále to isté.
Zapla som Twitter a napísala rýchly tweet.
Budem skrytá, dokiaľ nebudem chcieť aby ma niekto našiel.
Ok, časť som písala asi týždeň a vyzerá hrozne, chcela som ju aspoň trochu upraviť, ale nestíham, lebo zajtra je zase škola a teraz ideme k babke a nechcem byť zase celú dobu vrazená v mobile.....fakt mi je ľúto, že sú časti také blbé a ešte k tomu málo časté, ale vážne nemám nápady:(.......a strašne Vám všetkým čo to čítate ďakujem za 42K a proste za všetko😘😘😘
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...