Venované: saskqaaaa, TerkaOndrakova, HazzaLerman, Viku_ska2, maleruzovehovienko,martinarej Ďakujem Vám za všetky votes a komenty. Ste BEST♥!!!
Zobudila som sa na to ako sa mi Harry hraje s pramienkami vlasov. Včera tu zostal spať.
"Dobré ránko sweetheart (p.a. v angličtine to lepšie vyznie)."
Povedal hneď ako si všimol, že nespím a pobozkal ma na temeno hlavy.
"Aj tebe."
Usmiala som sa a viacej sa k nemu prisunula. Ani si neviete predstaviť tú vôňu. Nechápem ako mohla Kendall povedať, že Harry smrdí. Jeho veľkými rukami mi hladil chrbát čo ma neuveriteľne uspávalo.
Zrazu som počula zvuk zvončeka.
"Bože, prečo teraz?!"
Nesúhlasne som zamrmlala do Harryho nahej hrude.
"Čakáš niekoho?"
Spýtal sa počas tpho keď som si na seba dávala tenký letný župan. Len v spodnej bielizni otvárať nepôjdem.
"Nie. Neviem kto to je. Počkaj radšej tu."
Zbehla som dole schody a otvorila.
"Nehovor, že si ešte spala."
Povedal so smiechom Niall.
Len som prevrátila očami.
"Bože, to ste tu všetci? Čo sa deje?"
Zhrozila som sa. Nemôžu vedieť, že tu je Harry.
"No sme tu všetci až na Harryho. Chceli sme ísť do zoo. Máme voľno a vybavili sme ho aj tebe."
Vysvetlil Niall.
"Ja si myslím, že Zara vie kde Harry je."
Povedal Louis a z Harryho topánok prešiel pohľadom až na mňa.
"Ja som len pred chvíľkou prišiel, lebo...som to mal po ceste od Kendall."
Počula som Harryho vedľa seba.
"Aha, takže si bol celú noc u Kendall, podľa ktorej smrdíš a od srdca ju nenávidíš. A len tak mimochodom Kendall na Met Gala hovorila, že ide do Talianska s rodinou, ale ty si vtedy mal plnú hlavu osoby stojacej po tvojej pravici."
Povedal Liam.
"A nie sme slepý. Veď sa na seba porite."
Začal sa Louis zase smiať.Nastalo trápne ticho, ktoré prerušil Liam.
"Choďte sa prichystať. O pol hodinku vyrážame."Vybehla som schody hore a vbehla do šatníku. Vytiahla som od tiaľ čierne kraťasy a top. Išla som sa rýchlo osprchovať. Na makeup som nemala náladu a ani ho nepotrebujem. Dala som si len riasenku a učesala si vlasy.
Do kúpelne prišiel Harry a zo zadu ma objal a hlavu si polożil na moje rameno. Hneď mi to na tvári vyčarilo úsmev.
"Vieš o tom, že si strašne cute."
Otočila som sa tvárou k nemu a on sa zasmial mojej poznámke.
"A ty si strašne sexy v tých šortkách."
Jeho ruku presunul z môjho pásu na zadok, ktorý stisol.
"Ja vo všetkom babe." Žmurkla som na neho, dala mu krátku pusu a zbehla po schodoch dole."Si hotová?"
Spýtal sa Liam.
Len som kývla hlavou na súhlas.
"Tak poďme."
Ako prvý sa postavil Niall a za ním aj ostatní dvaja.
"A či som ja hotový, o to sa nikto nezaujíma?!"
Povedal na oko ublížene Harry.
"Smutné bro."
Potľapkal ho po pleci Louis a už obutý vyšiel von.Spolu s Harrym a Niallom sme nasadli do môjho auta s tým, že ja som šoférovala, Harry sedel vedľa mňa a Niall vzadu. Dohodli sme sa, že sa Liam a Louis stavia aj pre El a Soph a my zatiaľ pôjdeme kúpiť vstupenky.
Parkovanie bolo hrozné. Bolo tam aut ako maku a miesto som hľadala asi 10 minút, kým nejaká dobrá duša konečne neodišla s autom preč a tým mi neuvoľnila miesto. Išli sme ku okienku za ktorým sedela žena asi tridsiatnička. "Sedem dospelých." Prehovoril Harry hneď po tom čo sme ju pozdravili, ale ona neodzdravila. Na toto som alergická. Podala nám lístky a my sme si išli sadnúť na lavičku pred ZOO. Nečakali sme tam dlho, lebo po chvíľke prišli a s parkovaním nemali taký problém ako my. Hádajte prečo! Prečítali si ceduľu Underground parking. Hlavne, že keď som tam chcela ísť, tak na mňa chalani začali kričať, že sa mám otočiť, vraj je to vždy plné. "Neviem prečo tí všetci debili parkujú tu keď je celé podzemné parkovisko voľné." Krútil Liam hlavou poukazujúc na autá čo tu stáli a smial sa keď Išli smerom k nám. To ešte nevedel, že k tým "debilom" patríme aj my. Keď to Harry s Niallom vedľa mňa počuli, začali sa smiať ako keby si niečoho logli. "Ani mi nehovorte, že tu parkujete aj vy." Začal sa smiať Liam. "Ak by bolo na mne, tak tu nie sme, ale to by som v aute nemohla mať tých magorov. Rozdala som lístky aj ostatným a išli sme dnu. Chalani sa stále smiali. Pozrela som na nich pocker faceom (sorry za to skloňovanie), ale všimol si ho len Harry. "Ale veď je to sranda. Nemrač sa babe, budeš mať vrásky." Pošepkal mi do ucha a stisol mi zadok. "Daj tú ruku dole!" Precedila som pomedzi zuby a on sa len uchechtol, ale ruku dal dole. Boli sme tam niekoľko hodín a bola fakt veľká sranda.***
Už bol podvečer a my sme boli na ceste k východu zo ZOO. Ako náhle sme ho ale videli, zamrazilo nás. Pred vstupom sem, stálo hrozné množstvo paparazzov. "Teraz to parkovanie už taká sranda nie je." Povedala som a so smrťou v očiach sa pozerala a ten dav, ale nevydržala som to dlho, lebo ma po chvíľke oslepili blesky foťákov. "Držíme vám palce!" Zakričali na nás ostatní a vošli do podzemnej garáže bočným vchodom. "Čo budeme robiť?" Spýtal sa Niall. "Poďme tam. Zara daj mi kľúče od auta, budem šoférovať." Rozhodol Harry. "Ty si sa zbláznil! Neviem čo je horšie, či to, že nás tam pravdepodobne udupú alebo to, že chceš šoférovať moje auto." Zúfalo som povedala. "Ok, keď chceš ísť autom cez nich ty, je to len na tebe." Harry zdvihol porazenecky ruky do vzduchu. Ešte raz som sa pozrela na paparazzov a z kabelky vytiahla kľúče. "Boh ťa chráň, keď sa mu niečo stane!" Výhražne som na neho pozrela a dala mu kľúče. Pevne ma chytil za ruku a vošiel do toho davu. Prvý išiel Harry, ktorý ma pevne ťahal za ruku a za mnou Niall. Keď sa na mňa všetci nahrnuli, stisla som Harrymu pevnejšie ruku a natisla som sa až tesne na neho. V iných okolnostiach by som to neurobila, ale tu som bola vystrašená na smrť.
أنت تقرأ
New Life FF (Harry Styles)
أدب الهواةZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...