17.

2.5K 141 12
                                    

Práve sa snažím prísť na čas do fitka, kde ma čaká môj osobný tréner. Včera som musela odložiť tréning, tak bude dnes dvojnásobný. Mám sa na čo tešiť.

Vošla som do fitka a zastala na recepcií.
"Dobrý deň, želáte si?"
Usmiala sa na mňa pani čo stála za pultom.
"Dobrý, som Zara Sugg. Mám tu mať osobný tréning."

"Á vy budete tá modelka. Max vás už očakáva.'
Predpokladám, že max bude ten tréner.

Recepčná kývla hlavou aby som išla za ňou.
"Týmto smerom choď rovno. Poslednē dvere v pravo. A neklop. Max to nemá rád."

Išla som cez dlhú chodbu a otvorila dvere.
"No už bolo na čase. Meškáš 7 minút, tak si sadni na bicykel a zájdi 7 km. Máš na to 20 minút. Ak to nestihneš, pôjdeš 7 km behať."
Kriste! Kam som sa to dostala?!
Sadla som si na ten bicykel. Bolo to na štýl rotopedu, ale viac sa to podobalo na bicykel.

Max ku mne prišiel a nastavil mi to na najťažšie.
Drbe mu alebo áno?!

Začala som šlapať. Prvých päť kilometrov bolo ok, ale pri posledných dvoch už som odpočítavala metre.

Keď som to konečne dala, bola som fakt vysilená.
"Nie si až taká zlá ako som si myslel. Dala si to za necelých 13 minút. Si ešte horšia! Postav sa. Potrebuješ posilniť nohy."
Ja mu asi jednu udrbem. Keď som bola menšia, chodila som na kickbox a gymnastiku. Ja viem, čudná kombinácia, ale oboje ma bavilo.

Ešte ďaľšie 2 hodiny sme cvičili. Tak strašne už som chcela ísť domov a to som mala ešte lekcie chodenia.

Ešte stále som bola vo fitku. Ako som sa dozvedela, toto je V.I.P. zóna.
Max už konečne odišiel. Čakala som tu na niekoho kto ma má naučiť správne chodenie na móle.
Otvorili sa dvere a dnu vošla žena asi okolo 35 tokov.
"Ahoj. Som Nicol, mám ťa naučiť správne chodenie a drżanie tela."

"Dobrý. Som Zara."
Podala som jej ruku.
"Prosím, nevykaj mi."

Poď, začneme na kladine."
Kývla rukou, aby som išla za ňou.
"Vraj si mala tréning s Maxom. Kričal na teba veľmi?"

"No, dosť. Odbehla som 1 kilometer za 6 minút a on mi povedal, že som pomalá. Na bicykli som zašla 7 kilometrov za 13 minút a vraj to bolo dlho. Neviem čo mám urobiť, aby bol konečne ticho."
Nicol sa zasmiala.
"To je tak vždy. A pamätaj, že on ťa chce len dostať do formy. Za chvíľku si zvykneš."
Mávla rukou.

"Vyzuj si topánky a prejdk po kladine. Snaž sa byť čo najviac narovnaná."

Vyskočila som na kladinu a urobila, čo mi nakázala Nicol. Bolo to jednoduché vďaka mojej skúsenosti s gymnastikou.

"Teraz ju prejdi tak, že sa budeš pozerať len pred seba. Viac vyrovnaj chrbát a vzpriam sa."

To už bolo ťažšie, ale nič nemožné.

"Si dobrá. S tebou ani nebudem mať toľko práce. Teraz ti dám na oči šatku a prejdeš po kladine tak. Ak sa ti to podarí tri krát za sebou, pôjdeme na úroveň 2."

Zaviazala mi oči a ja som sa snažila prejsť po kladine.
Prvý krát som to dala.
Prechádzala som druhý krát a prekvapivo som to tiež prešla.

Už len raz. Bola som asi v polovici kladiny, keď som stratila rovnováhu a skoro spadla.
"Koncentruj sa. Hlavne pomaly."
Usmerňovala ma Nicol. Nakoniec som to prešla. Ani neviete, ako mi odľahlo.

"Tak a teraz poď na bežiaci pás a prejdi po ňom vyrovnaná a pozeraj sa pred seba. Malá rada, nájdi si oproti tebe nejaký bod približne vo výške tvojich očí a pozeraj sa naň."

Najprv som išla pomaly, potom rýchlejšie, nastavili sme bežiaci pás tak, aby som išla do kopca, neskôr z kopca.
"A teraz hlavná časť."
Nicol vytiahla krabicu s topánkami.
"Zistila som si tvoju veľkosť nohy a podľa toho vybrala topánky. Opätok má 15 cm a áno sú veľmi nepohodlné a vysoké, ale ak chceš byť jedna z tých najlepších modeliek, musíš v nich chodiť, ako keby boli najviac pohodlné na svete. Snaž sa ich mať obuté čo najčastejšie, aby si si rýchlo zvykla. Môžeš si ich zobrať aj domov a chodiť v nich len tak po dome." (obrázok topánok máte hore)
Obula som si ich a poviem vám, bol to brutál.

Rozlúčila som sa s Nicol a v týchto šteklách som išla asi 20 minút peši. Potom už som na to nemala nervy a zavolala Rayovi aby po mňa prišiel.

New Life FF (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora