"Sme domá!"
Zakričala som na celú vilu, ale nikto sa neozýval. V obývačke sedeli Liam a Louis.
"Kde sú zase všetci?"
Ako som prehovorila, obaja sa zľakli.
"Musíš chodiť ako duch?"
Vystrašene na mňa pozeral Liam a ruku si držal na mieste kde má srdce.
"Niall išiel hrať golf, Harry je zase v jeho izbe a Katy je od 3 hodín poobede v štúdiu."
Odpovedal mi Louis a svoju pozornosť vrátil späť k telke. Pozerali futbal.Prišli za nimi aj El a Soph, ale boli sme tak unavené, že sme si šli ľahnúť. El išla do Louisovej izby, Soph do Liamovej a ja som išla nečakane do svojej.
Všetky tašky som položila na zem v šatníku a z jednej z nich som si vytiahla krabicu s novým notebookom.Ľahla som si na posteľ a snažila sa ho rozbehnúť.
Aj sa mi to o chvíľku podarilo, ale to už som tvrdo spala.Zobudila som sa až keď bola v izbe tma. Jediné, čo ju osvetlovalo bola malá stolná lampička.
Prevalila som sa na druhú stranu a vedľa mňa ležala Katy s úsmevom na tváry.
"Šípová Ruženka sa zobudila."
Usmiala sa.
"Ani si nevieš predstaviť ako som bola unavená po tom nakupovaní...koľko je vlastne hodín?""Bude 21:30. Spala si viac ako tri hodiny. A ako sa nakupovalo?"
"Celkom dobre. Pokúpila som si hrozne veľa vecí. Hlavne v DASH."
"A to mi ich ani neukážeš?"
Ublížene na mňa pozrela a chytila sa za srdce.Začala som sa nahlas smiať.
"Veď si nepovedala, že ich chceš vidieť.""Ale to je samozrejmosť." Začala sa smiať už aj ona.
Potiahla som ju za ruku aby zliezla dolu z postele.
Ťahala som ju až do šatníka.
"Super. Už som sa bála, že prídeš s tromi tričkami a koniec.""Ostatný ľudia by sa viac tešili keby som kúpila len tie tri tričká."
"Ostatní ľudia sú ostatní ľudia. Katy je Katy a už 19 rokov túžim po tom, vidieť ťa. Keď už ťa konečne vidím, budem si ťa rozmaznávať. Kto si myslíš, že ti kúpil skákací hrad cez celú záhradu alebo tvoj prvý bicykel. Úplne si ho pamätám. Bol ružový a v predu mal malý biely košík."
S úžasom som na ňu pozerala. Rodičia hovorili, že som to od niekoho dostala. Nikdy som sa nezamýšľala od koho."Ďakujem. Za všetko."
"Poď sem princezná. Nemáš za čo."
Usmiala sa a objala ma.
"Voniaš rovnako ako mama."Katy sa začala smiať.
"Ten parfém sme kupovali spolu asi pred tromi mesiacmi. Tebe povedala, že ide na služobku a aj išla, ale zavolala mi, že je v LA, tak sme sa stretli....a teraz mi ukáž, čo si si kúpila."Sadli sme si v šatníku na koberec a postupne sme sa prehrabovali všetkými taškami.
"Tie topánky sú dokonalé."
Rozplívala sa Kate.
"Ktoré?""Všetky. Koľkynu máš nohu. Budem si ich požičiavať."
"39. Ak ti budú dobré, požičiavaj si ich. Veď sú za tvoje peniaze."
Zasmiala som sa na jej výraze tváre.Do izby vošiel Liam.
"Prepáčte, že ruším, ale Niall uvaril večeru a chce aby ste prišli dole sa najesť.""Tak poďme."
Postavila sa Katy a za ruky ma potiahla hore.Zišli sme dole do kuchyne, kde to dosť dobre voňalo.
V jedálni na stole bolo 8 tanierov a v strede dva obrovské hrnce.
Všetci už sedeli.
"Niall, to koľko si toho uvaril. Budeme to do seba tlačiť ďaľšie dva dni."
Chytala sa za hlavu Kate."Lepšie ako Liam. Keď varí on je to tak pre 2 a pol ľudí."
Povedal na svoju obranu.Postupne ako sme si naberali som zistila, že sú to špagety cerbonara.
Boli fakt vynikajúce. Strašne som sa prejedla.
V kuchyni som si naliala colu a aj s pohárom v ruke som vyšla hore do svojej izby.
Osprchovala som sa, odlíčila a išla si ľahnúť.
Spať sa mi nechcelo, tak som pozerala telku.
Na nočnom stolíku mi zabzučal mobil.
Rozsvietil sa displej a bola ttam nová správa od Kate.
Katy: Spíš??? :3Nie. :Ja
Katy: Si v izbe?
Áno. :Ja
Ďalej už neodpisovala.
Dosť čudný chat.Na mojej izbe sa potichu otvorili dvere a vzápätí sa aj potichu zatvorili.
Počula som kroky smerujúce k mojej posteli.
Kate si ku mne ľahla a pozerali sme spolu telku, kým sme nezaspali.
V poslednej dobe som si ju dosť obľúbila a zblížili sme sa. Možno to tu nakoniec nebude až také zlé.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...