72.

1.2K 113 2
                                    

1 Month Later

Poslúchla som Caru a našla si psychológa. Presnejšie psychologičku. Bola som na 3 sedeniach a dostala som nejaké antidepresíva a nejaké iné lieky, po ktorých by mi malo byť lepšie. Dokonca aj nejaké injekcie, keby som dostala niečo ako záchvat paniky, ale tie u mňa vraj niesu pravdepodobné. Je to dosť divné, ale som šťastná, že mi aspoň niečo pomáha. V LA som musela zostať kvôli psychologičke, ale hlavne kvôli Katy, lebo sa ma bála nechať samu v Londýne. Mám 23, ale správa sa ku mne ako k 15 ročnej pubertiačke. Pokúšam sa zvyknúť si na dosť časté návštevy chalanov a hlavne Harryho, ktorý sa stále o niečo pokúša, potom sa pohádame a na ďalší deň zase odznova. Dnes mám rozhovor, ktorý mi vybavil manažér Katy aby som povedala celému svetu pravdu a nemusela každý deň čítať nové články o tom, že sa snažím dať s Harrym zase späť dokopy, alebo že sa snažím pomstiť Kendall. 

"O päť minút po teba príde Niall a odvezie ťa tam, hlavne sa snaž byť čo najviac v pohode. Tvár sa, že si úplne ok a..." Rozprávala Katy so Zoe na rukách ale ja som ju veľmi nepočúvala. Pozerala som z okna a čakala na Nialla. Pred domom Katy a Orlanda stálo ako vždy niekoľko dievčat, ktoré akonáhle videli, že sa niekto v okne pohol začali kričať. "Držím palce." Dopovedala Katy a objala ma.

Obula som sa, lebo som si všimla Niallove auto obklopené asi dvadsiatimi dievčatami. Vzala som si lieky a otvorila dvere. Ozval sa už spomínaný krik dievčat, ktoré sa nalepili na kovanú bránu, za ktorú sa nemohli dostať. Trochu sa mi roztriasli kolená, je to stále nezvyk. Jeden y ochrankárov sa predral až ku mne za bránu a chytil ma za ruku. Ťahal ma smerom k autu, čo znamenalo, že budem musieť vyjsť z pozemku Katy. Bolo mi jasné, že sa na nás vrhnú. Presnejšie na mňa. Ochrankár otvoril bránu, ale ja som sa nemohla pohnúť z miesta. Triaslo sa mi celé telo. Silno ma potiahol za ruku a vtiahol ma medzi dav jačiacich dievčat. Snažila som sa čo najrýchlejšie ísť k Niallovmu autu a ignorovala som ich žiadosti o podpis alebo fotku. Viem, že je to nezdvorilé, ale to, že tu jačia od rána do noci pred domom tiež nieje zdvorilé. Konečne sme sa dostali k autu. Niall zvnútra otvoril dvere a ochrankár ma tam surovo vopchal a zatvoril.

"Si v poriadku?" Spýtal sa ma Niall a nasledoval čierne auto, v ktorom boli ďalší sbskari. 

"No, asi áno." Odpovedala som a oprela sa hlavou o okno. Ešte stále som sa trochu triasla. Chcela som s tým prestať, ale nedalo sa to. Vytiahla som si tabletku a dala si ju. 

"Možno by si ich mala užívať trochu menej. Maximálnu dávku na deň máš tri tabletky. Ty ich berieš aj šesť." Povedal Niall a svoj zrak aj naďalej upieral na cestu pred nami. Neodpovedala som mu. Mal pravdu, ale tie tabletky sú moja jediná záchrana a zakiaľ mi pomáhajú, budem ich brať. 

Po asi pol hodinke sme zastavili sa dostali cez vrátnicu do areálu CBS. Zaparkovali sme medzi dve čierne autá ochrankárov a vystúpili. Našťastie sem paparazzi nemali prístup. 

Vošli sme dnu a a prišiel za nami pán v obleku.

"Dobrý deň, vitajte v CBS." Usmial sa na nás.

"Dobrý." Pozdravila som ho a tiež sa usmiala.

"Prosím, poďte za mnou. Najprv vás odvediem do maskérne a potom môžeme začať s rozhovorom. Vy pán Horan môžete počkať na druhom poschodí, kde sa bude natáčať." Povedal a rukou, ktorú mi položil na chrbát ma popohnal dopredu. Smerovali sme k výťahu do ktorého sme nastúpili.

"Vyzeráte trochu nervózna." Poznamenal ten muž, keď sme išli výťahom na tretie poschodie. Len som prikývla. Nechcelo sa mi rozprávať. Bola so nervózna a nie len trochu. 

Ahojte😘😘

V prvom rade ako je už zvykom sa vám chcem ospravedlniť, že zase dlho nebola časť😇
Dokonca aj táto mala mať aspoň 2000 slov a je totálne krátka lebo ju nestíham dopísať. Asi o 10 minút idem na lyžovačku a budem sa snažiť napísať aspoň 2000 slovnú časť, ktorú zverejním o týždeň😀

Ak chcete, pozrite na môj peofil, je tam kniha, na ktorú som sa vás minule pýtala, že či ju mám urobiť...s tými otázkami😋

Budem sa snažiť nedolámať sa a nedoraziť si ruku na ktorú som minule spadla😂

Zatiaľ sa majte a užívajte prázdniny 😘

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now