73.

1.5K 115 22
                                    

Mala som na sebe oblečenie z najnovšej kolekcie Caroliny Herreri a celá nervózna som čakala v zákulisí. Menšie hľadisko sa pomaly zapĺňalo ľuďmi a moja nervozita stále stúpala. Nemohla som si dať ani lieky, lebo bol Niall stále pri mne a nedovolil by mi to. 

"Bude to v poriadku, celú dobu budem tu. Kedykoľvek to môžme ukončiť." Snažil sa ma upokojiť, ale veľmi to nepomáhalo. 

"O minútu začíname." Počula som zakričať niekoho zo štábu a bola som nervózna ešte viac....ak sa to vôbec dalo. Zhlboka som sa nadýchla a rukou si upravila vlasy, aby mi nešli do tváre. Jimmy Kimmel, ktorý so mnou mal robiť rozhovor vyšiel pred obecenstvo hneď po úvodnej znelke jeho show. Po pár minútach nastal môj čas.

"A teraz sa môžme vrhnúť na druhú časť mojej show, kvôli ktorej sem asi väčšina z vás prišla. Prosím potlesk pre Zaru Sugg." Hneď ako povedal moje meno, vyšla som ma stage so širokým úsmevom na tvári. Kráčala som ku kreslu pri Jimmyho stole, do ktorého som si vzápätí sadla. 

"Ahoj Zara." Pozdravil ma aj keď už sme sa spolu v zákulisí rozprávali.

"Ahoj Jimmy." Odzdravila som mu a snažila sa neznieť nervózne. 

"Vyzeráš skvelo. Je úžasné ťa tu po takom dlhom čase zase mať."

"Ďakujem, som šťastná, že môžem byť opäť hosťom v tvojej show." Povedala som s hraným nadšením.

"No, to vidím." Povedal ironicky a publikum sa zasmialo. Tak asi nie som tak dobrá herečka ako som si myslela.

"Povedz mi Zara, prečo si odišla? Mala si všetko, no očividne ti to nestačilo." Čakala som, že začne s otázkou, ktorá ma zaskočí, alebo na ňu nebudem vedieť odpovedať.

"No, z pohľadu človeka, ktorý číta len články v bulvárnych časopisoch by som povedala to isté, ale ľudia ktorí ma naozaj poznajú pravdu vedia." 

"Tak nám povedz Zara, čo je pravda?" Prišiel mi divne zákerný. Predpokladám, že mu za to zaplatili.

"Mala som peniaze, ale nemala som súkromie rovnako ako teraz. Toto je jeden z dôvodov. Tie ďalšie, by som si rada nechala pre seba." Povedala som to možno trošku viac nahnevane, ale mala som na to plné právo. Nemá mi robiť nervy.

"Táto téma sa ti očividne nepáči, tak ju poďme rýchlo zmeniť, než nám tu vybuchneš." Uškrnul sa a ja som mala čo robiť aby som neprevrátila oči. Nervozita zo mňa ustúpila a nahradila ju zlosť.

"Všetci v tejto miestnosti určite počuli o tvojom vzťahu s Harrym Stylesom, prezradíš nám, prečo to tak rýchlo skončilo? Vyzerali ste zamilovane, tak nás ušetri trápnych výhovoriek ako: neklapalo nám to, alebo nebola tam iskra." 

"Mali sme iné záujmy a nemali sme jeden na druhého čas. Nechcela som mu kaziť kariéru, tak..." Jimmy mi skočil do reči "tak si nechala Kendall." Po tom čo to povedal som zatla zuby, aby som zadržala slzy. Je toho na mňa veľa.

"Miluješ ho?" Spýtal sa otázku, ktorá ma okamžite prebrala. Zostala som v šoku, na čom sa on len zasmial.

"Ja, Ja...." nevedela som ako odpovedať, len som stále zaskočene pozerala na Jimmyho "nie." Odpovedala som napokon jednoslovne a pozrela sa do hľadiska, odkiaľ zaznelo tlmené "oou".

"Čo by si povedala na to, ak by sme si zahrali hru." Neviem či to bola otázka alebo len oznámenie.

"Okey." Odpovedala som jednoducho a uvidela dve asistentky ako vezú niečo, čo vyzeralo ako koleso šťastia. Boli tam názvy piesní.

"Spočíva to v tom, že si vytočíš jednu pieseň a potom ju zaspievaš." Vysvetlil mi princíp a ja som so strachom v očiach prikývla. 

"Neviem či to je dobrý nápad. Ani si nepamätám kedy som naposledy spievala." Snažila som sa z toho vyvliecť, ale publikum začalo skandovať "spievaj" a tak som nemala na výber. Postavila som sa a prešla ku kolesu. Roztočila som ho a napäto sledovala ručičku pod ktorou sa mihali názvy piesní. Koleso pomaly spomaľovalo a ručička zostala na piesni Bad Blood od Taylor Swift, ale v poslednej chvíli sa koleso trochu pohlo naspäť a ručička sa posunula na Chandelier.

"No, vyzerá to tak, že si si pekne naložila." Povedal posmešne Jimmy a ja som myslela, že utečiem. Mala som sto chutí to urobiť. Chandelier nezaspieva nik iný, len Sia. Prišiel ku mne zvukár a podal mi mikrofón. Pozrela som sa do zákulisia a uvidela Nialla ako odchádza preč s mobilom pri uchu. No pekne, keď ho potrebujem odíde.

Porazí ma...
Už 3. krát píšem autorskú poznámku lebo sa mi 2 pred tým spolu s polovicou časti vymazali.

Viem že mala mať táto časť aspoň 2000 slov, ale polovica sa mi neviem prečo neuložila.

Neviem kedy bude ďalšia, lebo nemám vôbec čas a po tom čo sa mi teraz asi 2 hodinová práca vymazala ani náladu na písanie ....zatiaľ ahojte😘

+Ak chcete a máte niekto snap, tak mi napíšte do komentárov 😉😉

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now