55.

2.2K 128 2
                                    

Pomaly som sa začala prebúdzať. Pri vspomienke na včerajšiu noc s Harrym som sa musela usmiať.
"Dobré ránko princezná."
Povedal Harry. Bola som prekvapená. Nevedela som, že už je hore.
Ležala som úplne nalepena na ňom a keď som sa odtiahla, vždy sa prisunul až som rezignovala a spali sme nalepení na sebe.
"Keď sa zobudím vedla teba, ráno bude ešte lepšie nez dobré."
Povedala som a pobozkala ho.
Sadla som si a prikrývku si viac pritiahla ku sebe, lebo som bola úplne nahá. Po spálni bolo porozhadzované naše oblečenie. Prekvapivo ma zas až tak nebolela hlava. Len trošku.
Chcela som sa postaviť, ale Harryho ruky sa obmotali okolo môjho pásu a stiahli ma na neho.
"Neutekaj mi."
Zasepkal mi do ucha a jemne ma pohrýzol na ušný lalôčik.
"Láska, ale ja sa chcem osprchovať."
Harry pozdvihol obočie a následne sa zákerne usmial.
"Poď."
Chytil mi ruku a ťahal ma von zo spálne.
"Čo robíš?"
Spýtala som sa a zívla si.
"Pitichu. Poď, určite budú všetci ešte spať."
Pitichu sme zbehli dole schodmi a vošli do obývačky.
Cara a Celine spali na mojom čiernom klavírovom krídle s ja som musela zaťať pästi aby som sa neprestala ovládať.
Niall bol na stole, Louis na sedačke a Eleanor na ňom. Liama a Sophiu som tu nikde nevidela. Asi sú v hosťovskej.
Harry si odbolokoval mobil a vyfotil ich. Odbehla som na chodbu a späť som sa vrátila s čiernou linkou na oči, ktorú som nala v kabelke.
"Si zlá vieš o tom?"
Pozdvihol Harry obočie a ja som sa zákerne usmiala.
"Zlá, ale tvoja."
Poslala som mu vzdušnú pusu a začala s kreslením. Care som na čelo napísala BACON... tak isto ako to má vyretované na chodidle.
El zdobil čierny čumák a mažacie fúzy, Nialla si zobral na starosť Harry, ale namiesto linky si zobral centrofixku. Chudák Niall. Louisovy sme nasprejovali vlasy na ružovo a tiež mu popísali tvár. Harry mu pokreslil ruky aj nohy a konkrétne bol ozdobený čiernymi bodkami.
"Je ti jasné, že nás zabijú."
Povedala som, ale aj tak som sa usmievala.
"Louis to môze brať ako odplatu za to, že ťa vystresoval, Niall bude ako spolupáchatel a tie ostatné tri len nevinné obete."
Keď to Harry povedal, začala som sa smiať.
Zase si ma pritiahol k sebe a zahľadel sa mi do očí.
"Ani nevieš ako ťa milujem."
Povedal a pohladil ma po líci.
"Viem, lebo ja ťa milujem viac."
"Ale viac už to ani nejde babe."
Pomaly sa naše tváre približovali a napokon som konečne cítila jeho peri na mojich.
"Nezožerte sa."
Povedal Louis a čaptavo prechadzal okolo nás.
"Pojeb sa."
Povedal Harry.
"Prosím ťa nekrič."
Zapchal si uši a vošiel do kúpeľne.
"Ááá!!!"
Započuli sme jeho krik.
"A potom že kto kričí."
Povedal a zasmial sa Harry.
Louis jeho krikom zobudil aj ostatných a chudera Cara spadla z klavíra (klavíra či klavíru? Som hrozná v skloňovaní či ako sa tomu hovorí)

Postupne sa prestriedali v kúpelni a keď Niall nestihol dobehnúť a ošabľoval mi zem, myslela som, že zomriem, ale to som ešte nevedela čo urobí Louis. Eleanor bola sklonená nad zachodovou misou a Louis chcel ísť vracať, nevšimol si ju a pšabľoval ju. To už som toho mala dosť.
Dala som im tabletky a Harry ich zaviezol k Louisovi.
Keď sa konečne Liam a Sophia uráčili prísť dole z hosťovskej, išliel do nej Niall a o chvíľku ho následovala aj Celine. Cara zaspala na sedačke a Liam ju odniesol do druhej hosťovskej.

Sadla som si do jedálne za stôl zatiaľ čo Liam a Sophia raňajkovali.
Zapla som si mobil a mala som kompletne zaspamovaný Twitter. V trendoch bolo #zarrywedding a podobné...veci.
Čo som komu urobila.
Všade nás rozoberali a keď nie nás tak len mňa. Napríklad, že si nevážim šiat, ktoré mi dal Karl alebo, že som mala rozmazaný makeup od plaču.
Všetci sa zaujímajú ako vyzerám zvonku, ale to, že tým ničia moje vnútro im je jedno.
"Nevšímaj si toho zlato. Ich to prejde."
Počula som tesne pri uchu Harryho hlas.
"Mňa to len strašne štve. Nikto sa nezaujíma o to ako sa kvôli tým ich pripečeným novinárom cítim. Vsetkých len zaujíma ako vyzerám."
Povzdychla som si a dopila čaj co mi urobila Soph.

***

Už je večer a všetci odišli. Dokonca aj Cara, lebo mala ďaľšie prehliadky.
Harry sa sprchuje a ja už cítim ako mi oťaželi viečka. Počula som Harryho kroky a cítila ako si o chvíľku ku mne priľahol.
"Dobrú noc láska."
Zašepkal mi do ucha a ja som zaspala.

Čo to je?!
Otvorila som oči, lebo ma zobudil hrozný krik z vonku. Sadla som si a až vtedy som si všimla Harryho ako stojí a pozerá z okna.
"Čo je to za hluk?"
Spýtala som sa a sním jemne trhlo. Asi som ho vyrušila pri premýšľaní.
"Nechceš to vedieť."
Monotónne povedal a ďalej pozeral cez žalúzie z okna.
Postavila som sa a prišla som k nemu. Všade na okolo boli jačiaci fanúšikovia. Všetko to boli prevažne dievčatá. Držali nad hlavou rôzne popísané cedule a skandovali Perfect.
"Čo tu preboha robia?!"
Vyjavene som pozrela na Harryho a on mikol plecami.
"Vykašľal som sa na manažment a tak sa polovica ochrankárov vykašľala na nás."
Otočil sa a odišiel preč. Trochu ma zabolelo, že za celú dobu čo som hore sa na mňa pozrel len raz a o puse môžem len snívať.
Viem, ze ho to štve, ale nemusí byť hnusný aj na mňa. Ja som mu hovorila, že kvôli mne nemá opúšťať 1D.

Zbehla som dole a uvidela Harryho ako s niekým telefonuje.
"Áno, niekedy v noci by sme mali byť tam. Dobre, zatiaľ ahoj."
Počula som posledné slová hovoru.
"Choď sa pobaliť, odchádzame."
Povedal, ale ja som naďalej pokračovala v ceste do kuchyne.
"Nepočula si snáď? Choď sa zbaliť!"
Povedal už hrubšie.
"Za celé ráno sa na mňa nepozrieš ani na päť sekúnd a potom mi z ničoho nič povieš, ze odchádzame? Nehovoriac o tom, že si príjemný ako osina v zadku!"
Stála som pri linke a čakala čo mi dovrie voda na čaj.
Na páse som ucítila Harryho ruky. Prisunul sa úplne na mňa a hlavu si položil na moje rameno.
"Prepáč baby, tak som to nemyslel, len som naštvaný na tých ľudí vonku. Mám rád Directioners, ale niekedy to prekračuje hranice."
Otočila som sa mu tvárou a pobozkala ho. Konečne! Ani neviete ako mi chýbali jeho peri a to som ich necítila len pár  hodín v noci keď sme spali.
"Kam vlastne ideme?"
Odtiahla som sa od neho a vyslovila otázku čo mi behala po mysli.
"Do Holmes Chapel. Vedia to len chalani. Nikomu okrem Katy to radšej nehovor, lebo nebudeme mať kľud ani tam."
Prikývla som a zaliala si čaj.
Sadli sme si do obývačky a pozerali telku. Harry mal hlavu na mojích stehnách a ja som mu rukami hladila vlasy, lebo som vedela ako veľmi to miluje.
Po chvíľke zaspal, tak som mu opatrne hlavu položila na vankúš a išla baliť.

***

Po asi 10 hodinách v lietadle konečne pristávame v Liverpoole na letisku Johna Lennona. Už je noc a to ešte pôjdeme autom do Holmes Chapel. Vôbec netuším akodlho to bude trvať, ale asi okolo hodiny alebo dvoch.

Vyšli sme z lietadla a hneď pri ňom už nás čakalo aj auto a kuframi. Ponúkali nám aj šoféra, ale chceli sme súkromie, tak sme ho odmietli.
Cesta do Holmes Chapel trvala zhruba hodinu aj trištvrte.
Zastali sme pred tehlovým domom a ja som mala žalúdok až niekde v hrdle. Ako som sa dozvedela, Harry kúpil jeho mame dom aj v Liverpoole, ale teraz sú aj s Gemmou a Harryho nevlastným otcom Robinom tu. Harry hovoril, ze jeho mama je nadšená, lebo okrem nás prišla aj Gemma z Londýna.
"Prosím ťa neboj sa. Všetko bude v poriadku."
Pohladil ma Harry po stehne.
"Každé dievča stresuje pred stretnutím s rodičmi jej priateľa."
Povedala som na svoju obranu.
"Tak vidíš. Neopič sa po ostatných a bud originálna. Budeš prvé dievča čo nie je nervózne."
"Ale to nejde nebyť nervózna!"
Pozrela som na neho vražedným pohľadom a on sa mi len zasmial.
"Bude to v poriadku, ver mi."
Povedal kľudne Harry a pobozkal ma.
"No šup šup, nech to máš čím skôr za sebou."
Začal sa zase smiať Harry keď som naschvál vystupovala z auta pomaly.
Chytil ma za ruku a išli sme ku dverám, ktoré sa zrazu otvorili.

No pokúsila som sa napísať aspoň trošku dlhšiu časť, tak dúfam, že sa vám páči.

A hrozne sa vám chcem poďakovať za 11K!!!!!! Ja asi od radosti odletím♥ 

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now