53.

1.8K 129 12
                                    

"Zara, budeme pristávať."
Drgla do mňa Cara. Nespala som, len som mala v ušiach sluchátka a bola som ponorená vo svojich myšlienkach. Oči som mala opuchnuté a makeup rozmazaný.
Cara ma počas toho ako som jej ležala na stehnách odličovala a snažila sa ma upokojiť.
Sadla som si a pripútala sa.
"Neboj sa, Harry je v poriadku. Za pár minút ho uvidíš. Kde vlastne sú?"
"Netuším. Ten zkurvysyn Louis mi to položil. Keď pristaneme, zavolám mu."
Cara len prikývla a ďalej pozerala z okienka.
Trochu s nami trhlo a pomaly sme spomalovali. Lietadlo po chvíľke zastavilo a ja som sa okamžite postavila. Nemam tu nic okrem mobilu. Všetko som nechala v New Yorku.

Ešte stále v opätkoch a bielych šatách sme vystúpili z lietadla a isli do haly počkať na šoféra.
Po veste som vytočila Louisovo číslo.
"Louis, kde ste?"
Okamžite som sa spýtala.
"V štúdiu. Pohni si Harry je hotový."
Zložila som a zdrapla Caru za ruku.
"Musíme si pohnúť."
Utekali sme až do letiskovej haly.
Zavolala som šoférovi a keď mi povedal, že tu do pol hodinky bude, hystericky som na neho do mobilu nakričala a o pätnásť minút už tu bol.

Pred letiskom stálo dosť veľa paparazzov, tak som si dala slnečné okuliare čo mi požičala Cara aby nevideli moje uplakané oči a spolu sme sa cez nich predrali.
Nastúpili sme do auta a na mňa prišla ďaľšia vlna plaču. Hrozne sa mi trasú ruky a je mi zle.

Po pol hodine v aute a asi desiatich prestupkoch sme zastavili pred nahrávacím štúdiom.
Vybehla som z auta a utekala dnu, kde by mali byť chalaji. Výťahom som vyšla na tretie poschodie a šprintom som bežala na koniec chodby. Rýchlo som otvorila dvere a Liam, Niall a Louis na mňa pozerali ako na zjavenie.
Až potom som si všimla Harryho ležiaceho na sedačke.
Pribehla som k nemu a on ma pevne stisol v náručí.
"Čo sa stalo?"
Zamrmlala som mu do hrude a on si povzdychol.
"To sa hneď dozvieš."
Ozval sa za mnou Ray.
Okolo neho stáli aj manažéri 1D a ČO?! Kendallina mama s nejakým mužom.
Nechápavo som pozrela na Harryho a až vtedy som si všimla jeho uplakané oči.
Chytila som jeho ruku a on si ma pritiahol k sebe a pobozkal mi čelo.

"Tak Zara, ako určite vieš, Harry a Kendall spolu chodili a rozišli sa, ale ma to jeden háčik."
Rozprával mi Ray. Bolo jasné, že je to niečo čo ma položí, lebo sa na mňa snažil hovoriť s kľudom.
"Harry a moja dcéra podpísali zmluvu, že spolu budú aspoň dva roky."
Povedala Kris (Kendallina mama)
"Čo?!"
Neverila som vlastným ušiam.
"Pár mesiacov už majú za sebou. Už len rok aj niečo a vy dvaja sa môžete dať späť dokopy." Povedal pre zmenu jeden z manažérov 1D.
Dvere sa rozleteli a dnu vbehla Katy aj s Carou.
"Kurva na obzore."
Povedala Cara a pozornosť venovala svojmu mobilu. Nechápavo sme na ňu pozerali, kým sa dvere zase neotvorili. Dnu vošla Kendall a Gigi.
"Prepáč Cara, ale musím ťa opraviť. Kurvy na obzore."
Povedal Harry a odporne na nich pozrel.
"Čo si to dovoľuješ!"
Skríkla na neho Kris a on len prevrátil očami.
Po líci mi pomali stiekla slza a za ňou nasledovali ďaľšie.
"Neplač babe. Všetko bude v poriadku. Milujem ťa a tak to zostane."
Objal ma Harry a pevne ma držal.
"Plač ti nepomôže. Proste pôjdete od seba. Je to len par mesiacov."
Povedal Ray a mňa to ešte viac rozplakalo.
"Kurva drž hubu! Zobuďte sa! Nevidíte čo stvárate? Po rokoch si Harry našiel niekoho koho vážne miluje a vy im to všetko skazíte! Vydrbte sa na tú skurvenú zmluvu a nechte ich na pokoji!"
Začal kričať Louis a postavil sa pričom zbesilo mával rukami.
"Je mi ľúto, ale zmluva už je podpísaná."
Povedal už ani neviem kto.
Zostalo hrobové ticho, ktoré prerušil Harry.
"Odchádzam."
"Č-čo? Ako to myslíš?"
Zakoktal sa ich manažér.
"Ak nemôžem byť so Zarou, odchádzam z One Direction."
Čo? Vyjavene som na neho pozrela.
"Nie! To kvôli mne nemôžeš urobiť!"
"Zara, on má pravdu. Nemôžu sa do vás starať a hovoriť vám čo môžete a čo nie. Ak odchádza Harry, tak aj ja."
Povedal Louis.
"Aj my dvaja."
Povedali Niall a Liam a ja som myslela, že sa udusím.
"T-to nemôžete!"
Povedali ich manažéri.
"Môžeme a aj to urobíme."
Povedal Liam.
"A čo fanúšikovia?"
Zapojil sa do toho aj Ray.
"Milujeme directioners a vždy aj budeme. Dáme si pauzu a prestúpime do inej nahravacej spoločnosti. Najmeme nových manažérov a je to vybavené. Aj tak potrebujeme pauzu. Aspoň na dva roky." Povedal Niall.
"Poď."
Potiahol ma na nohy Harry.
"A čo ak ma vasi fanúšikovia budú viniť za váš koniec?"
"Nebudú. Nie je to náš koniec. Bude to len pauza."
Vtisol mi na peri dlhý bozk a chytil ma za pás.
Vyšli sme na chodbu a išli k výťahu.
"Harry neželaj si ma. Toto nemôžeš urobiť!"
Kričal na nás ich manažér.
"Najeb si Steve!"
Zahučal Harry. Ani sa neobťažoval sa na neho pozrieť, len zdvihol ruku a ukázal mu prostredník.

Takýto koniec vôbec nemal byť, ale nemala som srdce na to ich dať od seba:D

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now