30.

2.4K 160 1
                                    

"Mne?"
Harry sa zatváril ako keby povedal niečo čo nemal.
"Proste som nedokázal už dlhšie znášať to, že si chodila s Alexom a tak som si chcel rýchlo niekoho nájsť a Kendall bola zrovna po ruke."

"Takže si žiarlil."
Zasmiala som sa.
"Nie, no možno trochu."
Ani to nestihol dopovedať a vrhol sa mi okolo krku.
"Ani nevieš ako mi chýbali tieto objatia."
Zamumlá mi do vlasov.
"Aj mne."
Zývla som si.

"Chce sa ti spať?"
Usmial sa na mňa a ukázal jeho jamky v líčkach. Bože je taký zlatý. Na čo to myslíš ty krava! Ozvalo sa moje svedomie.
"Haló, zem volá Zaru."
Mával mi Harry rukou pred tvárou a smial sa.
"Č-čo si hovoril!"
Zaklipkala som mihlanicami a pozrela na neho.
"Či si nepozrieme nejaký film."

"Fajn, ale žiadne romatické blbosti."

"Ok."
Postavil sa a išiel po notebook.
"Idem urobiť popcorn!"
Zakričala som ešte za ním a zbehla schody.
Gemma sedela v obývačke a niečo ťukala do mobilu.
"Gemma ideš s nami pozerať film?"

"Nie prepáč, ale mám tu v LA známu a dohodli sme sa, že pôjdeme von."
Smutne na mňa pozrela.

"To je v pohode."
Usmiala som sa. Vošla som do kuchyne a do mikrovlnky dala papierové vrecko s popcornom. počkala som asi 2 minúty a popcorn nasypala do misky.

Vybehla som schody a aj s misou popcornu skočila na posteľ a dopadla na Harryho. Ten len bolestne zaskučal a tak som so smiechom zliezla.

"Héj! Urobila si mi v posteli bordel!" Začal sa rozčuľovať.

"Ale Harry, to je moja posteľ." Začala som sa zase smiať. To budú tie čudné hormóny.  Najprv plačem Niagarské vodopády a potom sa idem od smiechu pocikať.

Harry pustil film a zhasol. "Čo si vlastne pustil?" Zvedavosť mi nedovolila počkať čo to tam povedia.

"V zajatí démonov 2." Povedal s kľudom. "Čo?! Veď  sa poseriem od strachu! To, že som povedala nič romantické neznamená, že tam hneď pustíš najstrašidelnejší horor aký som kedy videla!"

"Nestresuj, ja ťa ochránim...a 2 si určite nevidela. Len nedávno mala premiéru." Ruku mi dal okolo pliec a pritiahol si ma bližšie. "Strašidelné budú oba diely. Zase budem mať problém zaspať ďalší mesiac." Prehrabla som si vlasy. Harry už radšej neodpovedal, len sa uchechtol  a ďalej sme pozerali film ak sa to dá nazvať filmom.

***

"Bolo to super. Lepšie ako som čakal." Básnil Harry ešte stále  o tom filme. "Robíš si zo mňa srandu? Bolo to ako za trest. Ešte stále sa od strachu trasiem a o tom, že mi srdce bije ako o závod ani nehovorím." Harry zobral svoj notebook a cez kúpeľňu išiel do svojej izby.

"Dobrú noc" Ešte mi zamával a zatvoril dvere. Osprchovala som sa, prezliekla a ľahla si. Ležala som tak asi 30 minút. Celú dobu som bola pod perinou a bála som sa vystrčiť čo i len vlas. Spod vankúša som vytiahla mobil a zapla baterku. Na tri sa rýchlo postavím a prejdem k dverám. Ničoho sa nemusím báť. 1, 2, 3. Rýchlo som vstala a keď ma konečne oslepilo svetlo, bola som najšťastnejší človek na svete.

Nikto ešte určite nie je doma. Za pokus to stojí. Rýchlo som zažla aj na chodbe a zbehla po schodoch do izby Katy. Nikto tu nebol. Chalani tu tiež nie sú. Počkať! Harry nešiel domov. Možno bude v jeho bývalej izbe. Schody som zase vybehla a prišla až k dverám od Harryho izby. Nádych výdych. Tak strašne sa bojím byť sama, že radšej pôjdem za ním a strápnim sa.

Potichu som otvorila dvere. Miestnosť osvetľovalo svetlo len svetlo Harryho telefónu. Ležal na posteli a niečo ťukal do mobilu. Akonáhle počul zavŕzganie dverí, odvrátil svoj zrak od mobilu a pozrel nechápavo na mňa.

"Čo nespíš? Potrebuješ niečo?" Pozdvihol jedno obočie.

"N-no ja s-sa bojím byť sama." Povedala som najtichšie ako som vedela, ale on to počul.  Zodvihol ruky a natrčil ich ku mne na znak, že mám ísť ku nemu. Až teraz mi docvaklo, že mám na sebe len tielko a nohavičky. Cítim sa tak trápne.

Harry sa kúsok posunul a potľapkal na miesto vedľa seba. Ľahla som si a on ma pevne objal.

"So mnou sa ti nič nestane babe." Zamumlal mi do vlasov a poriadne ma zamotal pod jeho perinu. Až keď sa jeho nohy dotkli mojich a jeho hruď sa nalepila na môj chrbát som ucítila, že je len v boxerkách. Super Zara! Dnes boduješ!

New Life FF (Harry Styles)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن