69.

1.7K 120 18
                                    

Uprene na mňa pozeral a nakoniec si predo mňa kľakol.
"Nemôžem uveriť, že ťa vidím." Povedal jemným hlasom.
Len sme si udivene pozerali do očí, keď zrazu chytil moju tvár do rúk a spojil naše pery.
Ten skvelý pocit mi tak dlho chýbal. Už som chcela začať spolupracovať, no na poslednú chvíľu som sa od neho odtiahla.

"Prosím Zara nerob mi to." Pozeral mi smutne do očí. Skopila som pohľad a pozerala som tak len na svoje roztrasené ruky.

"J-ja nemôžem." Povedala som a prvá slza mi vypadla z oka. Nestiekla ani do polovice mojej tváre, lebo ju Harry nežne zotrel svojím palcom.

"Nerob to ešte ťažšie." Povedala som a rýchlo som sa postavila. Už som bola pri výťahu, keď na mňa plačlivým hlasom zakričal.
"Zara prosím."

Konečne sa predo mnou otvorili dvere od výťahu, do ktorého som hneď nastúpila.

"Ja ťa milujem!" Zakričal Harry a aj na tú vzdialenosť medzi nami som videla, že začal plakať. Kendall tam len nemo stála a pozerala na nás. Nikdy som ho takéhoto nevidela.
Dvere od výťahu sa zatvorili a ja som spustila plač.

"Aj ja ťa milujem Harry." Povedala som potichu, aj keď to nikto nemohol počuť.

Harry's POV

Nehybne som stál pred výťahom a stále pozeral na dvere, ktoré nás oddelili.
Slzy som nechal volne tiecť z mojích očí.

Pocítil som na ramene niečí dotyk.
Otočil som mierne hlavou a uvidel som ustarostený pohľad Gemmy. Neváhal som a objal som ju. Tvár som jej zaboril do ramena a vdychoval jej vôňu. Voňala presne ako Zara. Moja Zara. Nepochybne sa objímali.

Keď som ju tu videl, na malý moment som si myslel, že prišla kvôli mne, no bola to tá najväčšia blbosť aká ma mohla napadnúť.

Chcel som opäť cítiť jej jemné pery na tých svojich.
"Gemma ja už to bez nej nezvládnem." Zavzlykal som jej do ramena a ona mi hladila chrbát a ešte pevnejšie ma objala. Bolo mi jedno, že ma všetci vidia ako revem. Jediné čo potrebujem k životu je Zara. Bez nej nemá cenu sa ďalej snažiť žiť.

"Ešte stále ťa ľúbi. Bolo to na nej vidieť na prvý pohľad." Povedala mi slová, ktoré som si opakoval v hlave stále dokolo.

Ľúbi ma,ešte stále ma ľúbi.

1 day later

Zara's POV

Otvorila som oči, celé zalepené od plaču. Plakaka som celú noc.
Myslela som si, že som sa cez Harryho preniesla, no ukázalo sa, že som klamala sama sebe.

Pozrela som na mobil. Bolo 13:28. Nečudujem sa, že vstávam tak neskoro, lebo som celú noc preplakala a zaspala som až okolo 7 ráno.

Chvíľku som ešte ležala, no donútila som sa vstať. O hodinu a pol mám byť u Katy a stavím sa, že vyzerám ako keby po mne prešli bagrom.

Postavila som sa a namierila som si to do kúpeľne. Inokedy by som sa svojho odrazu v zrkadle zľakla, aj by som bola v stave v akom som teraz, no nič iné som ani nečakala.

Vliezla som do sprchy a zmyla zo seba roztečený makeup. Musela som sa poriadne ponáhľaď.
Dala som si trochu výraznejšie líčenie, aby neboli vidno tie opuchnuté oči, no skoro vôbec to nepomohlo.

Obliekla som sa a napísala som Care odkaz, že som už išla. Pravdepodobne ešte spí, lebo žúrovala do pol piatej ráno. Chcela prísť za mnou, ale to som jej zakázala. Chcela som byť sama.

Výťahom som sa zviezla dole, prešla som cez halu až von pred hotel. Stálo tam pár taxíkov. Do jedného som nasadla a nadiktovala som šoférovi adresu Katy.
"A ešte sa prosím zastavte v Starbuckse ak nejaký bude po ceste." Povedala som šoférovi a on prikývol.

O minútu stál pred Starbucksom. Zobrala som si silnú kávu aby som sa prebrala a po ceste ku Katy som ju vypila.

Zaplatila som taxikárovi za odvoz a vystúpila som pred mne dobre známov vilou.
Spoza kríkov neďaleko mňa som uvidela blesk foťáku, tak som radšej rýchlo zazvonila. Ozvalo sa dlhé bzučanie, čiže ma Katy zavolala dnu. Otvorila som bránku a prešla pár krokov ku vchodu do vily.

Dvere sa prudko otvorili a predo mnou stála vysmiata Katy a hneď vedľa nej Orlando.

New Life FF (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora