Ruka v ruke sme sa spoločne s Harrym vrátili späť do obývačky k ostatným. Harry prehovoril ako prvý.
"V žiadnom prípade sa nerozídeme. Radšej sa budeme snažiť vydržať ten tlak verejnosti a až to bude príliš, jednoducho sa na nejaký čas vyparíme. Rodinu som nevidel už niekoľko mesiacov a chalani tak isto. Prospelo by nám to všetkým." Počas toho ako rozprával som si sadla vedľa Kate na sedačku. Upokojujúco sa na mňa pozrela a stisla mi trasúcu sa ruku. Hneď keď Harry dohovoril, sadol si vedľa mňa a dal si ruku na moje plecia.
"V žiadnom prípade nemôžete mať pauzu. To vôbec nepripadá do úvahy. Veď plánujeme ďalšie turné a album. Nemôžeš sa len postaviť a rozhodovať tu za všetkých." Namietal so zvrašteným obočím Ryan a znepokojene popri tom krútil hlavou.
"Harry má pravdu. Nemáme žiaden volný čas. Potrebujeme si oddýchnuť od tohto všetkého a potom bude turné. Všetci fanúšikovia určite pochopia, že potrebujeme pauzu." Pridal sa do toho Liam.
"Mám syna, s Eleanor sa už konečne dávame dokopy a nemám čas ani na jedného z nich." Povedal Louis, ktorý vyzeral už dosť nahnevano.
"Koniec! Na toto nemám nervy ani čas!" Skríkol Paul a postavil sa.
"Ako to myslíš koniec?!" Zvýšil hlas Harry a mne sa zastavilo srdce.
"Presne tak ako som to povedal. Rozlúčte sa, odchádzame do štúdia, potrebujem s tebou prebrať text k ďalšej skladbe." Paul sa otočil a kráčal smerom na chodbu. Srdce som mala niekde v krk a cítila som, že to nevydržím. Potrebujem tabletku inak sa psychicky zrútim.
"Chcete koniec? Máte ho mať. Končím!" Zakričal Harry až som sa zľakla. Paul sa pomaly otočil a prekvapene pozeral na Harryho.
"Prosím?"
"Počul si dobre. Ak si mám vybrať medzi Zarou a čímkoľvek iným, vždy si vyberiem ju." Povedal Harry pevným hlasom. Všetci len nemo pozerali a čakali čo sa bude diať ďalej.
"Ale to nemôžeš, máš podpísanú zmluvu." Namietal Paul.
"Mám podpísanú zmluvu, ale tá sa netýka môjho osobného života. Vám môže byť u riti s kým práve chodím. Takže teraz máte na výber vy. Buď je to môj definitívny odchod alebo pauza na minimálne rok." Paul si povzdychol a pozrel pohľadom po ostatných v miestnosti.
"Fajn, zajtra sa zídeme v kancelárií a prejednáme oznámenie o vašej pauze." Na päte sa otočil a spolu s Ryanom a Josephom odišli.
Nechápavo som pozerala na Harryho. Ešte stále bol otočený smerom ku dverám. Neverila som, že to urobí. Nikto sa neodvážil prehovoriť, všetci len pozerali na Harryho. Postavila som sa a pomaly som prešla k nemu. Obmotala som mu ruky okolo pása a oprela som si hlavu o jeho chrbát. Bolo cítiť ako sa jeho celé napäté telo uvoľnilo.
"Prečo tu len tak sedíme, ide sa oslavovať sloboda, nie?!" Vykríkol zrazu Niall a schmatol ma za ruku. Urobil so mnou tanečnú otočku, prudko ma zaklonil a potom zase so smiechom postavil. Nemohla som to vydržať a začala som sa tiež smiať.
"Nestačí, že mi kradneš jedlo, musíš mi kradnúť ešte aj priateľku?" Spýtal sa ho Harry s hraným nahnevaným výrazom. Pritiahol si ma k sebe a preplietol si so mnou prsty.
"Tak my vás opúšťame, večer nám dajte vedieť kam sa ide." Povedal Harry a už ma viedol chodbou von. Počula som, že na nás ešte niečo kričali, ale to už sme so smiechom utekali k autu.
Cestou k Harrymu domov sme sa bavili o rôznych hlúpostiach. Z Harryho vyliezlo, že chalani o tej plánovanej pauze vedeli skorej ako ja. Dokonca to celé naplánovali.
Už sme boli pred Harryho vilou. Diaľkovým otvoril bránu a vošiel autom na príjazdovú cestu.
"Takže teraz môžem oficiálne povedať, že som u svojho priateľa?" Spýtala som sa Harryho zo srandy a ten ku mne prišiel, vzal mi tvár do rúk a pobozkal ma.
"Nemôžeš, musíš."
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...