Včera večer som neskutočne rýchlo zaspala. Je už skoro obed, ale ja som sa ešte stále neodhodľala zísť dole, lebo sa bojím ako Kate zareaguje, keď sa dozvie, že som sa s Alexom bozkávala a videli nás paparazzi.
Bola som už dosť hladná, tak som sa rozhodla, že sa budem tváriť ako by sa nič nestalo a pôjdem sa najesť.Potichu som zbehla po schodoch dolu, ale aj tak si ma všetci všimli, lebo sedeli za jedálenskym stolom a o niečom horlivo diskutovali.
Okamžite si ma všimli. Všetci sa usmiali až na Harryho. Jeho problém. Naliala som si do pohára vodu a napila sa."Kedy si nám chcela povedať, že chodíš s najznámejším módnym agentom v USA?"
Začal Louis a mne až zaskočilo, čiže som všetku vodu vyprskla, ale na šťastie len do drezu. Začala som kašľať, tak som sa ešte raz napila."Kedy si nám to chcela povedať?"
Zase začal pre zmenu Niall."Po 1. spolu nechodíme a po 2. nepotrebujem mať zle za to, že sa "ukazujem" pred paparazzmi."
Prevrátila som oči a začala ľutovať, že som vôbec zišla dole."Zara, ty sa len tak bozkávaš s cudzími ľuďmi a ešte na verejnosti? A fak si si myslela, že ti zakážem chodiť s takým sexošom? Veď sa na neho pozri a ešte vyzerá byť milý."
Harry sa z ničoho nič postavil a odišiel niekam autom."Čo mu je?"
Pozerala som na všetkých. Nikto nevedel.
"Radšej to nerieš."
Mávol rukou Liam a išiel hore.Všetci nechápavo pozerali.
Niall a Louis odišli hrať XBox a vtedy nadyšla moja chvíľka.
"Katy? Včera na tej prehliadke mi nejaký pán Hale dal ponuku na modelku pre Victoria's Secret. Mám to zobrať?" Povedala som to čo najrýchlejšie sa dalo aby som to mala za sebou. Nevedela som ako zareaguje. Ešte som ju na toľko dobre nepoznala.
"Wow. Určite to zober! Takú ponuku nedostane len tak niekto."
Vyzerala nadšene. Ona ma dnes celý deň prekvapuje.
"Prosím nehovor to chalanom. Nechcem aby to vedeli."
Povedala som potichu.
"Ale je ti jasné, že sa to skôr či neskôr dozvedia.""Áno, ale čím dlhšie o tom nikto nebude vedieť, tým lepšie."
Neváhala som sni minútu a vybehla hore, zavolať pánovy Haleovi, že to beriem.Po treťom pípnutí sa ozval ženský hlas.
"Kancelária pána Halea. Želáte si?""Môžem prosím hovoriť s pánom Haleom?"
"Prepáčte, ale momentálne má tlačovú konferenciu. Mám mu niečo odkázať?"
"Áno, ak by ste boli taká dobrá. Povedzte mu, že Zara Sugg berie tú ponuku modelky. Ďakujem."
"Vybavím to. Dovidenia."
Pozdravila a zložila.Super. Budem modelka, hlavne nevyšiluj Zara. Nádych, výdych.
Snažila som sa ukľudniť, ale nedalo sa to. Bola som z toho hotová.
Zazvonil mi mobil.
"Áno Kendall?""Ahoj, počula som, že si to zobrala. Hale mi povedal aby sme sa išli opaľovať. Zajtra máme lekcie chodenia. Musíš chodiť aspoň 5 krát do týždňa do posilky a o dva dni si pôjdeme skúšať outfity, čo budeme mať na prehliadke."
Tak to budem mať dosť nabitý program."Ok, neprišla by si? Môžeme sa opaľovať aj u nás pri bazéne."
"Už som na ceste. Zatiaľ sa maj."
"Bye."
Zložila som jej to a prezliekla sa do bikín. Konkrétne do takých, čo zakrývali vážne len to najnutnejšie. Hale nám povedal, že máme solárko zakázané.Zbehla som dole a na záhradu nachystala opaľovacie krémy.
"Ahoj!"
Zamávala na mňa Kendall kráčajúca smerom ku mne.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...