79.

1.1K 83 20
                                    

Zara's POV

Prebudila som sa a po dlhej dobe som si mohla povedať, že som naozaj vyspaná do ružova. Hlavu som mala položenú na Harryho nahej hrudi, ktorá sa pod jeho každým nádychom jemne zdvihla. 

Pár minút som si ešte vychutnávala pohľad na jeho spiacu bezstarostnú tvár, ale nakoniec som opatrne zodvihla hlavu a vymanila sa z jeho zovretia. Trošku sa pomrvil a niečo nezrozumiteľné zamrmlal, ale spal ďalej. 

Postavila som sa a zistila som, že si okrem mojich šiat zo včera nemám čo obliecť. Prešla som ku dverám od Harryho šatníka a potichu vošla dnu. Má snáď viac oblečenia ako ja...

Pohľadom som prebehla po policiach zaplnených oblečením, dokiaľ som nenašla tričká. Jedno som si vytiahla a obliekla. Vlasy som si zviazala do drdolu, čo bolo celkom obtiažne, keďže sú dosť krátke, ale nakoniec sa mi ako tak podarilo.

Vyšla som zo spálne na chodbu a potichu som za sebou zatvorila dvere. Včera som sa tu nestihla ani poriadne porozhliadnuť, takže mi chvíľku trvalo nájsť kuchyňu, no nakoniec som ju našla.

Otvorila som veľkú chladničku a vytiahla suroviny na palacinky. Veľa potravín tu nemal, takže palacinky boli jediné jedlo, ktoré sa dalo z tohto uvariť. Ak teda nepočítam vajíčka, ale na tie nemám chuť.

Spravila som si cesto a rozohriala olej.

Mala som už asi polovicu hotovú, keď som počula, ako sa niečo robilo. Strašne som sa zľakla a tak som sa rozbehla tam, odkiaľ zvuk prichádzal. Vošla som do obývačky kde som videla Harryho sediaceho na zemi s tvárou v rukách. Ten zvuk bola fľaša alkoholu, po ktorej zostal na stene hnedý fľak, takže predpokladám že whiskey.

"Harry!" Skríkla som a rozbehla som sa k nemu. Kľakla som si k nemu na zem a objala som ho. Jeho ruky sa pevne omotali okolo môjho tela a jeho hlavu si oprel o moje rameno.

"Láska čo sa stalo?" Pokúsila som sa zistiť dôvod tohto všetkého. Cítila som na odhalenom ramene, že plače čo ma vystrašilo ešte viac.

Po chvíľke kedy sa upokojil sa odo mňa odtiahol. Cítila som ako sa mi od strachu z toho, čo povie trasú ruky. 

"M-myslel som, že si odišla." Hneď keď to dopovedal, jeho oči sa zase začali zaplňovať slzami, ale už sa nedostali von. 

Posadil si ma do lona a ja som ho pobozkala.

"Keď som sa prebudil, nebola si tam, tak som na teba kričal, ale neozývala si sa." 

"Prepáč, ja som ťa nepočula. Bola som v kuchyni a robila som....do riti!" Rýchlo som sa postavila a bežala do kuchyne, kde som nechala na panvici palacinku.

Všade bol dym a strašný smrad, ale Harryho vila je taká veľká, že to v obývačke ešte nebolo cítiť. Prišla som k sporáku, ktorý som okamžite vypla. Do utierky som chytila panvicu a popri tom ako sa mi Harry smial som bežala aj s panvicou, na ktorej bolo namiesto palacinky už len uhlie von. Položila som ju na chodník a nechala tam.

Keď som sa vrátila dnu, Harry otvoril okná v kuchyni a zapol vetranie. Hneď ako si ma všimol, začal sa zase smiať. 

"Prestaň! Za to môžeš ty." Hodila som po ňom utierku a začala som sa smiať tiež. 

"Vyzerá to tak, že na raňajky pôjdeme do mesta, keďže ja som nenakupoval už viac ako dva týždne." 

"Nemám tu žiadne oblečenie." Namietala som. Oblečenie nebolo až taký problém, skôr som sa bála, že nás niekto spolu uvidí. Vlastne bolo úplne jasné, že nás v centre LA niekto uvidí.

"Náhodou v mojom tričku si viac sexy ako ja." Premeral si ma od hlavy až po päty a lišiacky sa usmial.

"Nechcem vidieť tú titulku. Zara Sugg polonahá v LA!" 

"Môžeš prosím prestať riešiť bulvár a všetky tie veci čo o nás píšu? Viem, že so mnou nechceš nikam ísť, lebo sa bojíš, čo bude nasledovať potom, ale jednoducho sa na to vykašli. Tebe môže byť jedno čo si o tebe myslia ľudia, ktorých vôbec nepoznáš. Praví priatelia tomu nebudú veriť a tých ostatných v živote nepotrebuješ." Jeho tón hlasu ma dosť prekvapil, nebol naštvaný, len dosť vážny.

Prišla som k nemu a pobozkala som ho.

"Máš niečo, čo by som si mohla obliecť?" Usmial sa a prikývol.

"V hosťovskej by mali byť nejaké Gemmine veci." Povedal a za ruku ma viedol hore. Vošli sme do dverí pravdepodobne od hosťovskej izby. Otvoril veľkú skriňu, v ktorej bolo oblečenie.

"Vyber si niečo z tohoto, počkám ťa dole." Dal mi bozk na čelo a odišiel.

Prišla som k skrini a začala som sa prehrabovať v oblečení. Nakoniec som si dala čierne jeansy a biele tričko, ktoré som si do nich zastrčila. Rozpustila som si vlasy a vykašľala som sa na makeup. Modlila som sa aby tu Gemma mala aj nejaké tenisky, keďže ja mám len lodičky a našťastie som našla čierne Conversy. Obula som si ich a aj s mobilom som zbehla dole. 

Harry bol na terase a s niekým telefonoval, mal dosť ustaraný výraz, ale nič som nepočula, lebo boli presklenné dvere zatvorené.

Zapla som si mobil a mala som tam zmeškané hovory od Katy, Nialla a Cary.

Práve keď som chcela zavolať Katy aby som vedela čo sa stalo, vošiel dnu Harry. 

"Stalo sa niečo?" Spýtala som sa ho keď som si všimla jeho dosť vážneho pohľadu. Pokrútil hlavou a obul sa. 

"Po raňajkách pôjdeme ku Kate, volal mi manažér, vraj tam máme prísť." Povedal napokon a otvoril mi dvere. Radšej som sa už nič nepýtala, bolo mi jasné, že sa niečo deje, ale nechcem aby bol Harry naštvaný.

Nasadli sme do jeho čierneho Range Rovera a on naštartoval. Hneď ako sa otvorila brána, oslepili nás blesky foťákov. Harry si dal na oči okuliare a ja som si tvár zakryla rukami a pozerala som sa do zeme. Snažila som sa byť v poriadku, ale paparazzi sa na auto lepili z každej strany a mne sa roztriasli ruky.

 Ucítila Harryho ruku ako ma hladí po stehne. Asi si všimol, mojich trasúcich sa rúk.

O chvíľku sme sa dostali preč z obklopenia paparazzov a ja som si dala ruky dole z tváre. Viditeľne som si vydýchla. Zatvorila som oči a oprela som si hlavu o okno. 

"V pohode?" Spýtal sa Harry a premeral si ma pohľadom. Prikývla som a preplietla som si s ním prsty. 


New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now