Obaja ma pevne objali.
"Chýbala si nám." povedala Katy keď ma po pár minútach objímania pustila.
"Aj vy mne." povedala som s úsmevom a vošla dnu. Vyzula som sa a išla za Orlandom do obývačky kde už Katy sedela.
"Ak ti to nevadí, príde aj Louis s Freddiem. Chcel ti ho ukázať a už sa nevie dočkať." Povedala Katy a ja som si až vtedy všimla malého dievčatka v ružovom body, ktoré držala v náručí.
"Neboj, Harry nepríde." Povedala a ja som prikývla a s úsmevom prišla ku Katy.
Harry's POV
Roztrasenými prstami som si prešiel cez vlasy, ktoré už boli neznesiteľne dlhé.
"Čo ak sa jej nebudem páčiť? Nenávidí ma. Som najväčší kokot v celom vesmíre." Zúfalo som prehovoril ku Kendall sediacej na mojej posteli.
"Vždy sa jej budeš páčiť Harry. Videla som ako sa na teba včera pozerala. Stále ťa miluje, len si to nechce priznať. Je tvrdohlavá, tak to možno chvíľku potrvá, ale vrátite sa k sebe." Povedala a objala ma.
Po Zarinom odchode sme sa s Kendall spriatelili, no nič viac. Sme len dobrí priatelia. Manažment nás dal zase dokopy, tak sme predstierali vzťah. Bolo mi to jedno. Všetko mi bolo jedno. Na začiatku som sa opíjal, no Kendall predo mnou začala skrývať alkohol. Keď som nebol naliaty, začal som premýšľať, čo zapríčinilo moje niekoľko týždňové psychické zrútenie. Kendall bola vždy pri mne a aj keď na ňu kvôli tomu nadávala väčšina Directioneriek, nevzdala to so mnou.
"Mal by si sa ísť obuť, Louis už tu každú chvíľku bude." Upozornila ma a ja som prikývol. Zišiel som dole a obul si hnedé kožené topánky. Celým domom sa rozoznel zvonček a keď som otvoril, uvidel som pred dverami Louisa. Kývol na mňa hlavou a po Kendall strelil hnusným pohľadom. Ani chalani nevedia, že toto celé je len pretvárka. Bolo to medzi mnou a Kendall.
Pozrel som sa za seba na hnedovlasé dievča. Venovala mi povzbudzujúci úsmev a keď som sa otočil a kráčal za Louisom k jeho autu, zabuchla dvere.
Nasadol so do Louisovho strieborného Range Rovera so spiacim Freddiem v autosedačke na zadných sedadlách.
"Nechápem ťa, ako s takou kurvou môžeš bývať." Povedal a pokrútil hlavou. Už som sa k tomu nevyjadroval ako na začiatku. Nijako by to nezmiernilo neustále nadávky na Kendallinu osobu.
Louis vyšiel na hlavnú cestu, po ktorej sme išli až k domu Kate a Orlanda. Po pár minútach, ktoré sme absolvovali v tichosti auto zastalo na príjazdovej ceste pred veľkou vilou.
"Si si istý, že tam chceš ísť?" Spýtal sa Louis a pozrel na mňa so zdvihnutým obočím.
"Áno." Prikývol som a odopol si pás.
"Fajn, ale na mňa to nebude. Ja som bol proti, to ty si sem chcel ísť so mnou." Povedal Louis a ja si povzdychol a vystúpil som z auta. Kráčal som k dverám, za ktorými bola Zara. Bol to neuveriteľný pocit. Nervozita ma zožierala zvnútra. Nedokázal som sa premôcť a stlačiť zvonček, no Louis to urobil za mňa. Stál vedľa mňa aj s Freddiem v autosedačke, ktorá držal v ruke.
Dvere sa otvorili a stál v nich Orlando. Mal na tvári úsmev, no hneď ako si ma všimol, mu úsmev zmizol a nahradil ho prekvapený výraz.
"Čaute." Povedal zarazene a odstúpil aby sme mohli vojsť.
Zara's POV
Sedela som na sedačke aj so spiacou Zoe na rukách. Bola rozkošná. Mala tmavé vlásky a Kate ju obliekla do ružových šiat s jahodami.
Počula som hlasy z chodby. Asi to bude Louis, ktorý mal prísť. Po chvíľke prišiel späť do obývačky Orlando so zvláštnym výrazom tváre.
"Čo sa stalo zlato?" Spýtala sa Kate, sediaca vedľa mňa. Ani nemusel odpovedať. Dôvod Orlandovho výrazu práve prišiel do obývačky.
"Hovorila si, že príde len Louis!" Povedala som rázne, ale stále len šepotom, lebo som nechcela zobudiť Zoe.
"Prisahám, nevedela som o tom." Povedala Kate a stále prekvapene hľadela na Harryho, ktorý si prehrabol jeho už dosť dlhé vlasy a skúmavo sa na mňa zahľadel. Premeral si ma od hlavy až po päty a na tvári sa mu vyčaril úsmev.
"Ahoj." Povedal a pomaly kráčal ku mne. S pootvorenými ústami som hľadela stále pred seba. Pocítila som ako sa sedačka vedľa mňa prehla. Známa vôňa mi okamžite prezradila kto si vedľa mňa sadol, aj keď som to vedela aj bez toho.
Do obývačky vošiel Louis a pozornosť všetci až na jedného upriamili na neho. Harry pohľadom ani trošku neuhol. Stále som ho periférne videla a on ma zaujato pozoroval.
"Ahojte." Povedal s úsmevom pošepky Louis a autosedačku aj s jeho synom myslím Freddiem položil na zem vedľa sedačky. Nevidela som mu do tváre, ale stačili mi Louisove opatrné pohyby aby som usúdila, že Freddie spí tiež. Zoe trochu zaplakala a ja som ju pohúpala v náručí.
"Svedčí ti to." Povedal chrapľavý hlas vedľa mňa, patriaci Harrymu.
"Myslím celkovo, ale aj s deťmi....tým som nechcel povedať, že bez nich nie." Povedal rozpačito a ja som pomaly prikývla a radšej som sa nepozastavovala nad tým, že je trochu bližšie než by mal byť. Zoe sa zase rozplakala, tak si ju Kate zobrala a išla ju prebaliť.
Postavila som sa a prešla som okolo Harryho ku autosedačke, v ktorej bol Freddie. Akonáhle som ho videla, usmiala som sa. Bol maličký, menší ako Zoe.
"Vyzerá úplne ako ty." Povedala som pobavene Louisovi a tomu sa úsmev ešte viac rozšíril.
"Ak chceš, môžeš ho vybrať." Prehovoril už hlasnejšie.
"Nechcem ho budiť." Povedala som okamžite a stále šeptom. Louis pokrútil hlavou a prišiel až ku Freddiemu, ktorého vybral zo sedačky. Trošku sa pomrvil a naďalej spal. Louis mi ho bez varovania dal do rúk a odišiel.
"Si normálny Tomlinson?" Spýtala som sa nahnevane, ale stále som šepkala. Nechcem aby sa Freddie zobudil. Louis na to ale kašle. Začal sa nahlas smiať.
"Jeho nezobudíš. Zdedil to po Brie." Prikývla som a chytila Freddieho, tak ako som pred chvíľkou držala Zoe. Usmiala som sa keď skrčil tváričku do vtipnej grimasy. Periférne som zase videla Harryho pohľad na sebe.
"Vážne ti to s deťmi svedčí." Povedal Louis a zaujato ma pozoroval. Nieje mi najpríjemnejšie keď mi to hovoria. Neviem prečo. Proste to nemám rada, ale radšej sa k tomu nevyjadrujem.
"Nechceš deti?" Spýtal sa ma zase Louis a ja som sa pousmiala. Asi si všimol môj nie veľmi spokojný výraz po tom čo mi dal kompliment.
"Chcem. Veľká väčšina žien chce deti, ale proste to je zložité. Nechcem mať deti, ktoré budú musieť žiť s ochrankou za chrbtom alebo budú ich tváre kdekoľvek na internete a v časopisoch." Vysvetlila som mu a on chápavo prikývol.
"Ak by si neodišla, mohli sme mať deti a urobil by som čokoľvek aby mali normálny život."
Prepáčte, že nebola celé prázdniny časť, ale na sviatky som bola odcestovaná a potom zase na Silvestra sme boli na chate v Tatrách.
Všetkým Vám prajem šťastný Nový rok!! :DD
Dúfam, že Vám tá moja "pauza" príliš nevadila, ale už som dúfajme späť aj keď sa mi blíži monitor, prímačky a hlavne polrok. Ach ako ja nenávidím školu...
Dúfam, že ste si užili časť a tešíte sa na ďalšiu:) Už iba cca 4 časti a je koniec. Neviem či mám plakať alebo sa radovať:DDD
Bye, Bye :***
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...